Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Meijers

De zwaluw was enorm meedenkend bij het vinden van een oplossing. Nadat ze de douche hadden geïnstalleerd zijn ze het huis nog even rondgeweest om beugels te monteren waar... De zwaluw was enorm meedenkend bij het vinden van een oplossing. Nadat ze de douche hadden geïnstalleerd zijn ze het huis nog even rondgeweest om beugels te monteren waar nodig. Heel fijn.

Teeuwen

Goed geholpen door de medewerkers van Zwaluw. Mijn man en ik kunnen weer veilig douchen.

Jan Goeman

Geweldig mooie producten en geplaatst binnen 1 dag. Ik ben voorbereid op de toekomst, bedankt Zwaluw

Mevr. Roselaers

Na maandenlang problematisch mijn bad in te hebben gestapt en enkele keren bijna te gevallen zijn kan ik nu, dank zij zwaluw comfortsanitair, weer snel en veilig douchen.

van Olmen

Mijn ouders hebben een douche laten plaatsen door deze firma. Zeer tevreden. Mijn schoonouders zijn vandaag ook geslaagd!

Klom

Uitstekend03-11-2016
Duidelijk advies gehad van de adviseur, erg vriendelijk.
Er is goed naar onze wensen geluisterd. Dikke pluim voor Zwaluw!

Kleter

Na een kort en bondig advies hebben wij de knoop doorgehakt. Wij bezitten nu een heerlijke inloopdouche van zwaluw, kan niet beter

Schelk

Fijn bedrijf. Komen gemaakte afspraken na.

Hakkersteeg

Wij hebben het advies gesprek zeer prettig ervaren. Er is goed naar onze wensen geluiserd.
Mijn vrouw en ik vonden het wel een beetje spannend, maar het resultaat is SUPER! Wij kunnen weer veilig douchen.

de Kluiver

Na een voorspoedige plaatsing miste er alleen nog een stoeltje. Deze is de dag erna meteen geleverd en gemonteerd. Een bosje bloemen hadden wij niet verwacht, chapeau!