Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Fam. van Dam te Almere

In eerste instantie dachten wij, goed bedrijf totdat de badkamer geplaatst zou worden.
In eerste instantie zou de plaatsing eind oktober plaatsvinden, maar wij hoorden alsmaar niets. Eind november kregen we bericht dat er in augustus brand was geweest, wat heel vervelend is natuurlijk, maar om je klanten zo lang te laten wachten en niets van je laten horen vonden wij al een slecht teken.
Op 23 december werd de badkamer geplaatst, en de vloer van de rest van de ruimte behandeld met een goedje tegen gladde vloeren.
Het zag er mooi uit, maar de vloer moest 48 uur drogen voordat wij weer de badkamer in mochten.
Na de eerste douchebeurt stond de hele badkamer blank. Ze hadden geen waterslag of strip geplaatst. De douchedeuren hadden ze niet geheel goed teruggeplaatst wat met het blote oog niet gezien kan worden. Omdat de vloer 48 uur moest drogen konden ze ook niet testen of het goed was.
Dus eind december aan de bel getrokken of er een monteur kon komen om dit te constateren. Er zou contact met ons opgenomen worden, maar na 3 weken maar weer contact opgenomen. Er zou een monteur komen op een donderdag. Mijn man een vrije dag genomen, maar al wie er kwam, geen monteur. Vrijdags gebeld met de vraag waar de monteur bleef, kregen wij als antwoord, bij ons is niets bekend!!! Dit is 3 x gebeurt, mijn man dus 3x een vrije dag opgenomen, voor Jan met de korte achternaam. Mijn man was woedend, en heeft de toezegging gekregen dat vrijdag 4 maart er echt een monteur zou komen. Jaja wederom geen monteur dus. Mijn man heeft in de middag wederom gebeld, en gezegd dat er nu andere maatregelen genomen gaan worden, waaronder een advocaat in de arm te nemen en naar radar en belbus en kassa een review te schrijven. Dit vonden zij niet zo fijn. Maar volgende week 11 maart komt er echt een monteur. Mijn man vroeg om een bevestiging via de mail of brief, en jawel hij heeft een bevestigingsmail gekregen dat de monteur vanaf 8.00 uurvoor de deur kan staan! Echter op 10 maart werd mijn man gebeld met de mededeling dat de douchedeuren onze eigen verantwoordelijkheid zijn. Wat is dit voor een zooitje, bijna 3 maanden bakkeleien, administratie niet op orde, afspraken niet nakomen, en pas na bijna 3 maanden kunnen zeggen dat het de eigen verantwoordelijkheid is van de bestaande deuren cq wanden. Hoe kan je iets testen als het eerst 48 uurmoet drogen??
Dus al met al een dure douche met een bizar slechte service. In 1 woord SCHANDALIG!

RE van Rhijn

Ik vind het heel pusherig en je offerte op een kladblok krijgen voor een badkamer van meerdan €10000 vind ik zeer onprofessioneel de adviseur deed zijn best ,maar ik ga hier geen badkamer kopen

Sleijster

Bijzonder prettig contact gehad met uw medewerker.

J. Lenoir

Veel leuke opties om een mooie en vooral veilige douche te krijgen, vriendelijk personeel, goede uitleg.

Niek Reinders

Zeer correcte en snelle afhandeling van een klacht.

Botman

Vriendelijke en bekwaam personeel

Fam. Bezemer

Mede dankzij Richard, een super badkamer geworden. De mannen van Zwaluw hebben top werk verricht. Bedankt voor jullie hulp!

Niels Jongeneel

Goed bedrijf, prima informatie en een hele fijne nieuwe inloopdouche.

Segers

NIET doen, NIET bij de zwaluw kopen, hun service is tot aan de voordeur, verschrikkelijke mensen, komen hun afspraken niet. Na het plaatsen gelijk boter bij de vis, maar als er iets niet goed werkt,... NIET doen, NIET bij de zwaluw kopen, hun service is tot aan de voordeur, verschrikkelijke mensen, komen hun afspraken niet. Na het plaatsen gelijk boter bij de vis, maar als er iets niet goed werkt, komen ze niet ondanks een afspraak,we hebben tot 8 x toe een afspraak niemand komen opdagen er wordt niets eens gebeld dat de monteur die dag niet komt, voor de zoveelse keer een vrije dag genomen.
als u een badkamer nodig heb, ga naar de concurrent naar de badkamerspecialist MOLENAAR!

Gast

Zeer slecht komen afspraken niet na, komen niet opdagen monteurs die maar wat doen en zelf zeggen dat het voor de helft van het geld ook had gekund. Firma list en bedrog niet mee in zee gaan.