Informatie op onze website
8.2/10
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

E. Schouten

Goed bedrijf met leuke monteurs.

Probst Silvia

Badkamer gerenoveerd. Extreme prijs voor half werkbadkamer gerenoveerd. Extreme prijs voor half werk. Ik kan het niet aanbevelen. Zoek een beter bedrijf. Afblijven.

Mia

Nadat ik in november een slechte review had geschreven omdat er na 6 maanden nog steeds geen contact opgenomen was om de klacht op te lossen, is er contact geweest via de mail. Ik moest een foto... Nadat ik in november een slechte review had geschreven omdat er na 6 maanden nog steeds geen contact opgenomen was om de klacht op te lossen, is er contact geweest via de mail. Ik moest een foto sturen van de roest. We zijn nu weer 2 maanden verder en nog steeds niets gehoord. Schande hoe je wordt behandeld.

A.van Gent

Een top ploeg geweldige jongens.en bovenal een pracht inloop
Douche gemaakt in vier dagen een hele klus

Wim hipke

Het zijn schapen in wolfskleren. Pas op met u geld het bedrijf is uw investering niet waard.

Wim hipke

Het zijn schapen in wolfskleren. U betaalt veel te veel voor een
douchecel die zeer slecht is gemonteerd. Denk goed na. Wij hebben dikke spijt

Herbert

Douchen in bad werd gezien onze leeftijd een probleem. Wij zochten naar een voor ons betaalbare oplossing. Bij Zwaluw hebben we dat gevonden. Er werd goed geluisterd naar de beschrijving vanonze... Douchen in bad werd gezien onze leeftijd een probleem. Wij zochten naar een voor ons betaalbare oplossing. Bij Zwaluw hebben we dat gevonden. Er werd goed geluisterd naar de beschrijving vanonze situatie. Er kwam een goed voorstel en dat werd perfect uitgevoerd. Tot volle tevredenheid!

Fam. Reusink

Fijn bedrijf!

fam. Spitz

Nette en keurige afwerking.

van Dam

Zeer slechte service