Ton en Judith Zwinkels

Het contact was heel prettig en persoonlijk. We kregen duidelijke uitleg over alles wat geregeld moet worden en welke documenten er aangeleverd moesten worden. Ancis en Hiske zijn fijne... Het contact was heel prettig en persoonlijk. We kregen duidelijke uitleg over alles wat geregeld moet worden en welke documenten er aangeleverd moesten worden. Ancis en Hiske zijn fijne gesprekspartners, zeer vakkundig en kunnen zich goed inleven in de persoonlijke situatie van de klant waarbij ook de kinderen betrokken worden. Bij contact of vragen wordt er snel en duidelijk gereageerd.

V Bladeren

Ik vond het heel fijn om met Hiske samen te werken. Ze is niet partijdig, heeft alles goed op orde en veel kennis. Ze heeft onze scheiding een stuk makkelijker laten verlopen.

JW van Cappelle

Warm en professioneel

Joris

Perfect! Niets op aan te merken

Jaap Van Klaveren

Ancis heeft ons super geholpen. Óók in moeilijke momenten bleef ze kalm en gestructureerd. We zijn beide tevreden met de begeleiding en afronding.

ANCIS Verweij

IK heb het als heel goed ervaren.

Patricia

Erg goed en vriendelijk geholpen.

Esther Vonk

Meedenkend, persoonlijk en doelgericht. Fijne samenwerking

Fam. Vonk

Hiske heeft ons, met veel geduld en kennis, vakkundig geholpen.
Hiske heeft ons, met veel geduld en kennis, vakkundig geholpen.
Haar ervaring en hulp is enorm goed bevallen. Zelfs nu alles rond is kunnen wij altijd contact met Hiske opnemen als we vragen hebben. Het persoonlijke contact, ook met onze kinderen, is zeer prettig!
Hartelijk dank voor je inzet en moeite Hiske.

Marja Verlooij

Je wordt fijn en goed ontvangen, goede uitleg , er word naar je wensen geluisterd, altijd bereikbaar als je iets wil weten .