Nathalie

Het was een goede ervaring. Makkelijk bestellen. Snelle service.

Ik heb mijn bestelling gedaan op zondag. Ik ging er dan vanuit dat het maandag werd verwerkt en dinsdag bij mij binnen was. Dit was al eerder, ik had mijn bestelling maandagmiddag al binnen. Super.

Nee.

Elly Korff

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en nette bezorgdienst met name de verpakking en het informeren over het pakket.

goede service als het product beschadigd is

Prima, snel en leuk verpakt.

Leuke verpakking waardoor ik het cadeau niet nog apart hoefde in te pakken. Snelle levering.

Marieke Kat

Duidelijke en leuke site en je hebt ook echt je artikelen de volgende dag in huis, Top!

Levering

Geen tot nu toe

Voor het eerst iets besteld, zeer tevreden

af en toe een video filmpje erbij

de plastic zak waarin de doeken zitten sealen. Mijn pakje werd bij de buren afgeleverd zij kunnen zo kijken wat erin zit.

Ze hebben mooie producten. Kleur valt in werkelijkheid soms wat tegen. Bij bestelling krijg je geen bestelbevestiging via mail. Bij retourneren van een artikel, moet je een mail sturen om retour aan...

Mooie, originele producten.

Stuur bestelbevestiging na het plaatsen van een order; als je klanten vraagt om retour via mail te melden, heb dan het fatsoen om een reactie terug te geven; optie achteraf betalen kan goedkoper worden aangeboden (meer in lijn met andere webshops).

Reactie ZusenZomer.nl:

Beste klant,

Jammer dat je het zo hebt ervaren. Ik vrees dat er veel reacties van onze kant in je Spambox zijn verdwenen waardoor je hebt gemist. We versturen namelijk verschillende mails bij het bestellen maar ook een bevestiging bij het verwerken van een retour.

Mooie duidelijke website en snelle levering

veel keus in Hamam doeken en ook wat modernere ontwerpen

Goed!

alleen bij de levering via DHL ging het niet goed.

Toen de levering niet goed verliep ben ik vriendelijk en correct te woord gestaan on een telefoongesprek en is mijn vraag goed behandeld.

geen.

Een erg tevreden klant

Snelle levering en netjes verpakt.

Mijn handdoek is van super kwaliteit. De kwaliteit is precies zoals bij de omschrijving is weergegeven.

Geen verbeter-punten

marjon

Prachtige (hamam) doeken, snelle en keurige levering!!

Sneele levering, keurig verpakt. Erg mooie doeken!!