ZusenZomer.nl

ZusenZomer.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop ZusenZomer.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2385
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ZusenZomer.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 2385 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Al eerder wat gekocht en toen al heel tevreden, dus dan kom je terug. Het blijkt dat het assortiment steeds wordt uitgebreid/aangepast, want 2-3 jaar geleden zaten er geen 1 persoons extra lange hamams van 2 m. Nu wel, heel fijn voor lange mensen.

Kleintje: het wordt pas bij het afrekenen duidelijk dat bezorging via DHL de volgende dag € 2,50 extra kost als ik me goed herinner. Misschien iets eerder aangeven.
Bij aflevering op ander adres aan ander persoon de mogelijkheid geven voor een persoonlijke boodschap (ik gaf het als verjaardagscadeau, was extra leuk geweest als ik dat erbij had kunnen zetten).

Super positief.

Lisanne
Zeer goed (9/10)
Lisanne

De persoonlijke benadering dus nogmaals, ook heel fijn dat er via iDEAL betaald kon worden (is toch nog niet overal gemeengoed). Ook een fijne prijs betaald voor mijn product! Ook prettig dat er niet per se een account aangemaakt hoeft te worden.

Nee, eigenlijk niet.

Score voor ZusenZomer.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb zusenzomer als een heel persoonlijk bedrijf ervaren. ik kreeg snel een reactie op mijn bericht en nadat ik nog een keer een mailtje stuurde werd direct het artikel waar ik om vroeg op de website geplaatst. de levering was heel snel!.

Voldoende (6/10)

Ik heb de doek die ik zocht niet gevonden

Score voor ZusenZomer.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de doek die ik dacht niet gevonden.

Carnatic
Zeer goed (9/10)
Carnatic
Score voor ZusenZomer.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke wenste. er is gedaan wat er op de site stond.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor het eerst iets besteld bij dit bedrijf.

Chantal
Chantal

Vandaag besteld, morgen in huis, zeer positief

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Artikel netjes op tijd geleverd en het voldoet aan de verwachting.

Goed (8/10)

De mate waarin ik op de hoogte werd gehouden waar mijn bestelling zich bevond

Score voor ZusenZomer.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, mooi product.

Wendy
Goed (8/10)
Wendy

Mooie producten

Score voor ZusenZomer.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie website, duidelijke informatie over de producten en een snelle levering van 2 prachtige hamamdoeken.

Anonym
Anonym
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wunderschönes tuch, alles wie beschrieben, schnelle lieferung .... gerne wieder ?.

Karin Gijsberts
Karin Gijsberts

niets meer veranderen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig! gisteren om 20;45 besteld, nu om 11;20 al binnen. en er kwam niet zomaar een bestelling binnen, het leek wel een cadeau! fantastisch!!! en wat een kwaliteit. ik moet zeggen, ik shop liever 3d, dan online, maar kon nergens meer een hamamdoek krijgen (ze zeggen seizoensproduct). ik ben heeel erg blij dat ik zo op zus en zomer kwam. te gek. nu op naar ibiza!!! groet karin.

Bedrijfsinformatie

Bij ZusenZomer vind je de mooiste en grootste collectie hamamdoeken. Hamamdoeken zijn multi-functioneel als handdoek, badlaken, strandlaken, omslagdoek, babydoek, mee op vakantie, op de boot en nog veel meer. Door het lichte gewicht handig om overal mee te nemen en drogen daarom snel. De hamamdoeken nemen tevens veel vocht op. ZusenZomer onderscheidt zich door unieke designs en top kwaliteit, gemaakt bij kleine weverijen voor een eerlijke prijs.
Adres
Dwarsgouw 7