Snelle levering en zeer te vreden over de geleverde doeken

Dat het geleverde product in zak zat die gelijk is aan de huisstijl. Snelle levering

Prima! Snel, vriendelijk, mooie kwaliteit

Mariska Achterberg

Snel en mooie spullen

Snelheid

Nvt

Sylvia

Een snelle en goede service

Duidelijk, netjes en goede uitleg via een You Tube filmpje.

Afwerking van het materiaal zou beter kunnen. De zakken op de badjassen zijn niet goed afgewerkt. ZusenZomer is er al van op de hoogte.

Voor de eerste keer gezien op internet en gaf al gauw een goede indruk.

Je voelt je als een zus of zo(mer).

n.v.t.

Tweede aankoop

Grote collectie mooie kwaliteit

Andere bezorgdienst!!! DHL levert zelden volgens afspraak. Bestelling zondag geplaatst, beoogde levering dinsdag. Bericht gehad dat wegens sorteerfout doeken later kwamen. Via track & trace werd aangegeven dat dit op woensdagavond zou zijn. Woensdagavond zonder melding echter geen doeken. track & trace opnieuw bekeken. Bezorging was verzet naar donderdagavond. Afspraken verzet naar de middag om dan thuis te zijn. Resultaat: doeken ‘s middags in mijn afwezigheid bij buren bezorgd zonder dit te weten. Kwam ik uiteindelijk donderdagavond laat pas achter terwijl we donderdagnacht op vakantie vertrokken. Erg vervelend om niet van bezorging op aan te kunnen.

Reactie ZusenZomer.nl:

Wat vervelend. Heel irritant. Snappen we helemaal. Hopelijk was je wel blij met de inhoud van het pakket!!

Nicole

Mooie producten. Verzending niet conform tekst op website.

Sylvia

Zeer goede kwaliteit artikelen.

Fijne website en artikelen.

Karin de Vries

Goede ervaring met dit bedrijf. Alles werd snel geleverd. Toen ik vervolgens een deel retour wilde toen was dit ook geen probleem en had ik het geld snel weer op mijn rekening staan. Prima service...

Snelle levering; prettige, persoonlijke afhandeling van retourzending en het belangrijkste: prachtige producten!

Persoonlijke afhandeling van vragen over retourzending, geen standaardmailtjes

Nee, vooral zo doorgaan!