Zelektro

Kristof

Niet meer wat het ooit was. Ze zijn denk ik slachtoffer van hun eigen succes. Ik ben hier jarenlang zeer tevreden professionele klant geweest. Top service aan de allerscherpste prijzen.

Helaas is dat niet langer het geval, de prijzen zijn lager dan ooit, maar dat geldt helaas ook voor de service. Leveringen waar stukken aan ontbreken en defecte producten die worden geleverd zijn het nieuwe normaal. Als je daar wat aan probeert te doen via de klantenservice stoot je op de Chinese muur. De telefoon wordt nooit meer opgenomen (ook niet na meer dan 30 min in wachtrij!) en mails blijven onbeantwoord. Jammer, dit was een topper vandaar nog de 2 sterren.

Wienerberger

Niet super : brandalarm gaat ' s nachts aan terwijl er géén brand is. Niet zo leuk. Bij Zelektro twijfelen ze aan mijn woorden. Na veel zagen melden ze bestelling van een nieuwe die .. gewoon... Niet super : brandalarm gaat ' s nachts aan terwijl er géén brand is. Niet zo leuk. Bij Zelektro twijfelen ze aan mijn woorden. Na veel zagen melden ze bestelling van een nieuwe die .. gewoon dezelfde is. Vonden ze niet zo erg. Heb hem dan maar opnieuw geretourneerd en nieuwe gekocht via officiele dealer van GIRA. Jammer toch .. maar er een voordeel : via Zelektro heb ik mijn focus terug als ik iets online wil bestellen. Miguel

S.

Levertijd is problematisch sinds het nieuwe magazijn in gebruik is...

Korsten

Terugbetaling blijft uit na retourzending

Van Beneden Myriam

Deze avond telefoon gekregen van een persoon die mijn pakketje van zelektro heeft gekregen, een uur rijden en een uur terug! Nogal kostelijk, nu de benzine hoog van prijs ligt! Hoe kan mijn hn... Deze avond telefoon gekregen van een persoon die mijn pakketje van zelektro heeft gekregen, een uur rijden en een uur terug! Nogal kostelijk, nu de benzine hoog van prijs ligt! Hoe kan mijn hn pakket nu in west-Vlaanderen geleverd worden terwijl ik in oost - Vlaanderen woon?

Luc Tack

Ik had iets vergeten te voegen aan een bestelling. Contact opgenomen met de klantendienst die het probleem op een passende wijze hebben opgelost. Een zeer tevreden klant.

Gevelektro

Eind 2022 een bestelling geplaatst. Deze werd slechts deels geleverd, met de melding dat ik de rest later zou ontvangen. 14 dagen later, nog niks ontvangen. Dus een mail gestuurd, geen antwoord. 14... Eind 2022 een bestelling geplaatst. Deze werd slechts deels geleverd, met de melding dat ik de rest later zou ontvangen. 14 dagen later, nog niks ontvangen. Dus een mail gestuurd, geen antwoord. 14 dagen later nog eens een mail gestuurd naar dhr. Karim Ayoub Fernandez : terug geen respons. Ik zal de rest van mijn bestelling dus hoogstwaarschijnlijk niet meer zien, hoewel deze wel betaald is. Voor mij heeft deze firma afgedaan.

Enri

Yes they are good, the top shop of electricity!!!

Werner cremers

Snelle en correcte levering