Douma

Biedt het bestelde artikel voor de laagste prijs aan.

Niets bijzonders

Plomp gw

Vlotte afwikkeling van bestelling

Uw ervaring

Geen. Het is gewoon iets bestellen en laten leveren.

johan vanhonnacker

Produkt prima ontvangen...leveraar niet al te vriendelijk

Uw ervaring

Wat ik wel spijtig vind dat je online niet gemakkelijk kunt betalen....heb dan via een overschrijving vanuit BE naar NL een overschtijving gedaan waar daar nog 8 € kosten zijn aan verbonden + 7 € verzendingskosten.....hopelijk kan mijn moeder nog van de horloge genieten....

Reactie ZorgVoordeelwinkel.nl:

Beste mijnheer Vanhonnacker,
Vanuit België kunt u kosteloos betalen met Bancontact/ Mistercash. Wij hebben helaas geen invloed op de kosten die een bank in rekening brengt voor een overschrijving. Mocht u de aangeboden betaalmethoden niet klantvriendelijk vinden dan spijt ons dat. Wij hebben bij mijn weten geen contact gehad.
Voor een afleveradres in België vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €6,95.
ZorgVoordeelwinkel.nl

De Zorggroep

Super snel, netjes afgeleverd.

Uw ervaring

Duidelijk site, snelle service.

A.Essenberg

Prima,alles duidelijk

prima,geen problemen

J Kelner

Het artikel dat ik wilde bestellen, was bij jullie het goedkoopste. En de levering was supersnel, dus ik ben zeer tevreden.

Uitstekend.

Johan Menkhorst

Veel aanbod en snel in huis

te Brake

Snelle levering en voldoet aan koopverwachting

Uw ervaring

Eerste keer via zorgvoordeel besteld. Aanrader

Tini Kolijn-Zwarthoed

Super snel en voordelig

Voor herhaling vatbaar

Nick

Prima service, makkelijke website, snelle levering en handig betalen via internetbankieren.

Uw ervaring

Duidelijke en juiste informatie op website, product is zoals ik verwacht had. Snelle levering, goede verpakking en handige manier van betalen.