Flipse-Nijhuis

Prima en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Langelaar

Tot op heden netjes en correct

Volgens

R.v.d.Rest

Erg snel zonder poespas uitstekend.

mourik

Alles naar wens verlopen, na 2 dagen alles bezorgd , zijn zeer tevreden .

Uw ervaring

voor ons was dit de eerste keer , dus geen ervaring , alles was goed toen .

sparidaans

Heel goed voor de eerste keer

Uw ervaring

Zeer snelle levering was mijn eerste keer dus tot zo ver een goede ervaring

H Weemaes

Bestelling eenvoudig te doen. Levering correct. Prijs product eigenlijk veel te hoog!

Uw ervaring

Bestelling en levering goed Te duur

jc de bles

super snelle levering

Hendrikse

Uw ervaring

snelle levering, het product zelf een datumklok, was voor de prijs wel heel erg goedkoop gemaakt, plastic en niet echt stevig. Het radje waar men de tijd moet verzetten zit op een onhandige plaats,... snelle levering, het product zelf een datumklok, was voor de prijs wel heel erg goedkoop gemaakt, plastic en niet echt stevig. Het radje waar men de tijd moet verzetten zit op een onhandige plaats, moet met je vingers in gaatje en dan de tijd verzetten, het klepje zelf zat los en viel in de klok, waardoor het er bijna niet meer uit te halen was.

Reactie ZorgVoordeelwinkel.nl:

Het radertje om de tijd in te stellen zit achter een klepje. Dit klepje zit niet los. Wanneer u het klepje verwijdert, moet u het losse klepje natuurlijk wel vasthouden. Voor het instellen van de... Het radertje om de tijd in te stellen zit achter een klepje. Dit klepje zit niet los. Wanneer u het klepje verwijdert, moet u het losse klepje natuurlijk wel vasthouden. Voor het instellen van de tijd is maar één vinger nodig. Meer vingers passen ook niet in het gaatje. Verder schrijft u dat u de klok niet stevig vindt. Ook dit moet ik bestrijden. De behuizing is gemaakt van slagvast ABS kunststof. Deze kunststof is bijzonder hard en vormvast. Dit maakt de kalenderklok zeer stevig.

Jan

Goede , snelle en correcte bestelling