sanders

goede webside overzichtelijk

mr G.A. Alink

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Veel keus Snelle afhandeling en bezorging

Uw ervaring

Mijn eerste ervaring met deze winkel is zonder meer uitstekend. Ik heb inmiddels deze winkel al aan anderen aanvbevolen

Ooijen

Gevonden wat ik zocht voor de goedkoopste prijs na vergelijken op de websites van verschillende aanbieders van de kalenderklok

Uw ervaring

Gevonden en besteld en de levering was ook netjes. Een minpuntje is toch wel dat het pakket geleverd zou worden tussen 8.30 en 21.30 uur. Dat is wel een erg groot tijdvak. Doordat ik aangegeven had... Gevonden en besteld en de levering was ook netjes. Een minpuntje is toch wel dat het pakket geleverd zou worden tussen 8.30 en 21.30 uur. Dat is wel een erg groot tijdvak. Doordat ik aangegeven had dat t geleverd mocht worden bij de buren hoefde ik gelukkig niet thuis te blijven.

Maarten

Heldere site, snelle bezorging, en product komt helemaal overeen met wat ik verwachtte

zie hierboven

ron calmer

Iedereen artikelen..bestelling snel afgerond en heeeel snelle levering

J.Knol

Zeer goed

Snel en prima te volgen

Mallory

Snel en keurige levering

Fijne en snelle service!

Gerrie

Goede prijs, snelle levering, goede verpakking en bezorging. Bestelde kalenderklok in orde.

Uw ervaring

Dit was de eerste ervaring met ZorgVoordeelwinkel.nl.

Goede prijs, snelle verzending/levering, goede verpakking en bezorging. Bestelde kalenderklok in orde.
Kortom uitstekend.

J.G.Buurma-Bruins

Het door mij bestelde voorwerp werd vlot afgeleverd . De communicatie t.a.v. de bestelling en de levering was duidelijk.

Uw ervaring

Mijn ervaring is goed , maar ik heb tot op heden ook maar 1artikel besteld . Zou ik weer iets nodig hebben , dan zal ik zeker van Uw diensten gebruik maken .

Yvonne

Duidelijke website, snelle levering, geen verzendkosten.

Uw ervaring

Duidelijke website, snelle levering, geen verzendkosten.