John

Makkelijk en snelle bestelling en levering

Uw ervaring

Eerste ervaring met zorgvoordeel winkel. Makkelijke bestelling gedaan en de volgende dag thuis geleverd wat van te voren was aangekondigd via track en trace.

X. Bartels

Prima, duidelijke website en snelle levering.

Uw ervaring

Eerste aankoop, maar vast niet de laatste.

mantelzorger

Zoals beloofd de volgende dag in huis

Uw ervaring

besteld en de volgende dag in huis; snelle bevestiging van aankoop en informatie over aflevermoment.

E W

Duidelijke communicatie per email na de bestelling, vlotte levering

zie feedback.
Keurig verpakte kalenderklok. Fijn dat het pakket compleet is, ook de gebruiksaanwijzing is heel duidelijk.

Bor

Duidelijke site. Snelle service.

Uw ervaring

Waar we naar zochten was snel gevonden door de overzichtelijke site. Snelle bezorgservice. Gaan hier zeker weer zoeken indien we iets nodig zijn.

Bauwens Marleen

Goed ! Zeer goed leesbaar.

Snelle verzending.

Tilborg

Makkelijk te bestellen en goede en snelle levering

sanders

goede webside overzichtelijk

mr G.A. Alink

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Veel keus Snelle afhandeling en bezorging

Uw ervaring

Mijn eerste ervaring met deze winkel is zonder meer uitstekend. Ik heb inmiddels deze winkel al aan anderen aanvbevolen

Ooijen

Gevonden wat ik zocht voor de goedkoopste prijs na vergelijken op de websites van verschillende aanbieders van de kalenderklok

Uw ervaring

Gevonden en besteld en de levering was ook netjes. Een minpuntje is toch wel dat het pakket geleverd zou worden tussen 8.30 en 21.30 uur. Dat is wel een erg groot tijdvak. Doordat ik aangegeven had dat t geleverd mocht worden bij de buren hoefde ik gelukkig niet thuis te blijven.