Nico de Leeuw

Zorgvuldig, duidelijk, degelijk, goede voorlichting.

Uw ervaring

Ik heb m’n klok zorgvuldig uitgezocht en ben daarover volledig tevreden. Het verliep duidelijk, zorgvuldig en degelijk.

JAH van WIjk

Goed product

snelle bezorging

Sa. Rietema

Onderdelinden

We hebben nog geen gelegenheid gehad de klok te installeren, jullie zijn vaak wel erg snel met dit soort vragen.

Zie boven

Netjes geleverd volgens plan/voorraad; geen goedkoop product (Twemco); wel goed product (tot zover)

Positief

Tevreden met aankoop, vlotte levering

Uw ervaring

Tevreden over zowel de aankoop als de levering

Carla

Uw ervaring

De klok is van goede kwaliteit. Goed verpakt en zeer snelle levering!

WJ. Oosting

Artikel betreffende een dementie klok functioneert goed.
De prijs en kwaliteit /uitvoering vind ik echte niet geheel in evenwicht.
Het betrfet hier een vrij simpel mechanisch aangestuurd...
Artikel betreffende een dementie klok functioneert goed.
De prijs en kwaliteit /uitvoering vind ik echte niet geheel in evenwicht.
Het betrfet hier een vrij simpel mechanisch aangestuurd klokje met toch wat verouderde technieken. De klapschermpjes met dag en datum aanduiding dateren nog vanuit mijn jeugd (ben nu 65 jaar) evenals het zeer eenvoudige klokje. Alles dient dan ook mechanisch te worden ingesteld Voor het bedrag van €109.- was mijn verwachting dat er gebruik was gemaakt van enige digitale aansturing en uitlezing.

Uw ervaring

Prima service. Levering volgens afspraak op datum en tijd.
Communicatie per mail netjes verzorgd

Elly

Prima service en levering

Uw ervaring

Goed product en snelle levering
Stevig verpakt

Ruime keuze, goede kwaliteit, snel geleverd

Uw ervaring

Wegens rugklachten had ik een paar nieuwe kussens nodig, ik vond hier precies wat ik zocht, een D kussen, een hoofdkussen voor mijn stoel (super handig ding) en een wig kussen. Alles in een keer... Wegens rugklachten had ik een paar nieuwe kussens nodig, ik vond hier precies wat ik zocht, een D kussen, een hoofdkussen voor mijn stoel (super handig ding) en een wig kussen. Alles in een keer gevonden! Zien er goed uit, voldoen prima, snel geleverd ook.