Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

J. Goedee

Een aantal prettige gesprekken gevoerd. Dat dit thuis plaats vond was prettig. Swaas neemt de tijd, ik heb nooit het gevoel gehad op te moeten schieten. Bij onduidelijkheden kregen wij hier vrijwel... Een aantal prettige gesprekken gevoerd. Dat dit thuis plaats vond was prettig. Swaas neemt de tijd, ik heb nooit het gevoel gehad op te moeten schieten. Bij onduidelijkheden kregen wij hier vrijwel direct antwoord. Dat de mening van onze kinderen mee telt, is zeker een pluspunt

Beschrijf uw ervaring in een regel

Scheiden met goede begeleiding.

Marco van den Broeck

Shabnam geeft blijk van kennis van zaken en pakt de scheiding gestructureerd en kalm aan. Ze is goed bereikbaar en weet goed om te gaan met conflicten. Ze blijft immer objectief en geeft een... Shabnam geeft blijk van kennis van zaken en pakt de scheiding gestructureerd en kalm aan. Ze is goed bereikbaar en weet goed om te gaan met conflicten. Ze blijft immer objectief en geeft een duidelijke richting aan het scheidingstraject.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een ervaren mediator die haar afspraken nakomt.

Jeroen Stoeten

Prettige samenwerking!

Betrokken en onafhankelijk

Rutger van Noordenburg

Shabnam is vriendelijk, duidelijk, empathisch en makkelijk benaderbaar.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prettig, duidelijk en overzichtelijk.

Sandra

Persoonlijk, betrokken en denkt graag mee

Beschrijf uw ervaring in een regel

Enorm prettig dat hierdoor deze lastige en zware periode ons veel stress en spanning uit handen heeft genomen.

Allan Eshuijs

Verslaglegging was ruim onvoldoende, niet accuraat. Lastig om contact mee te krijgen, terugkoppeling was ook erg moeizaam. Nadat Jorn had aangegeven wegens omstandigheden het dossier over te dragen... Verslaglegging was ruim onvoldoende, niet accuraat. Lastig om contact mee te krijgen, terugkoppeling was ook erg moeizaam. Nadat Jorn had aangegeven wegens omstandigheden het dossier over te dragen aan Shabnam, bleek dat heel veel zaken niet of onduidelijk waren vastgelegd, wat voor veel verwarring en irritatie zorgde. Dit stagneerde de vooruitgang van de scheiding enorm. Daarnaast voelde ik me ook behoorlijk benadeeld omdat Jorn geen verantwoordelijkheid nam voor een nette, zorgvuldige overdracht van het dossier, maar het aan ons liet om uit te zoeken waar we waren gebleven.

Teleurstellend, onprofessioneel,

Mandy

Het is superfijn dat wij de hulp hebben gehad van Shabnam. Scheiden is niet even zo geregeld, mede door alle wetten en regels. Maar Shabnam gaf ons meteen vanaf het begin aan dat haar doel was om... Het is superfijn dat wij de hulp hebben gehad van Shabnam. Scheiden is niet even zo geregeld, mede door alle wetten en regels. Maar Shabnam gaf ons meteen vanaf het begin aan dat haar doel was om het scheidingsconvenant zo op te stellen zodat wij er allebei een tevreden gevoel aan zouden over houden. Ze was bekwaam, betrokken en hield een vinger aan de pols! Het fijne aan een bemiddelaar als Zorgeloosch scheiden, is dat je letterlijk alleen de gesprekken voert, de juiste papieren aanlevert en je handtekening zet! Verder wordt alles voor je ontnomen. Wij kunnen terugkijken op een fijne samenwerking en een tevreden verloop van de scheiding.

Met recht zorgeloosch scheiden

Joris de Lange

Het hele proces is snel en goed verlopen. Zeker toen er in het begin wat emotie bij kwam kijken, heeft de bemiddelaar goed gehandeld.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Rustig, luisterend oor en praktisch.

J.W.J van den Boom

Behulpzaam,betrokken,en heel aardig

Zeer betrokken

Jeroen Roos

Shabnam was erg fijn om mee samen te werken

Fijn, prettig en gehoord