Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Deborah Durieux

Primq

Overzichtelijk

Coby Elzinga

Mijn ervaring in deze verdrietige periode is positief. Chris heeft een luisterend oor en neemt de tijd voor je. Komt met goede adviezen en bracht de rust in de gesprekken.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Op een goede en positieve manier deze periode afgesloten.

Laura Lao

Erg professioneel bijgestaan en prima doorloopsnelheid

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik ben écht onzorgt bij de afwikkeling van de scheiding.

Stefan Gommers

Had geen betere kunnen wensen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer tevreden hoe we geholpen zijn.

Roy

Shabnam heeft ons heel rustig en duidelijk door het proces geleid, dat
voelde goed in een toch moeilijke stressvolle situatie. Ze gaf bij alle ‘keuzes’ goed inzicht in de gevolgen, wat de meest gekozen optie is en, misschien wel het belangrijkste, stelde ons gedurende het hele proces steeds gerust. Daardoor
voelden wij ons steeds ‘in control’.

Shabnam heeft ons heel rustig en duidelijk door het proces geleid, dat
voelde goed in een toch moeilijke stressvolle situatie.

Linda

Fijne rustige mediator die meeveert met het tempo waarin wij beiden willen scheiden

Ervaren mediator

Daniëlle Vermeulen

Shabnam is een zeer vriendelijke, professionele mediator die zakelijk is wanneer nodig maar ook veel empathie toont en goed kan geruststellen wanneer de emoties even de overhand nemen. Zij heeft dit... Shabnam is een zeer vriendelijke, professionele mediator die zakelijk is wanneer nodig maar ook veel empathie toont en goed kan geruststellen wanneer de emoties even de overhand nemen. Zij heeft dit moeilijke proces van scheiden een stuk makkelijker voor ons gemaakt.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een fijne, geruststellende, zeer vriendelijk mediator

Jimmy Kunst

Doet er alles aan om van het juridische weg te blijven en alles in goed overleg onderling overeen te komen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Fijne gesprekspartner en goede kennis van zaken

M.

Ze neemt de tijd voor duidelijke uitleg en je kunt altijd terecht met vragen welke snel beantwoord worden.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Super fijne gesprekken gehad, alles snel en goed geregeld

Struik

Goed, stond niet aan 1 kant had een goeie input mbt communicatie

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed inzichtelijk wat je aan elkaar hebt