Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Marloes

Bar slecht, overal zelf achteraan moeten en verbeteren, stressvol en overal op wachten

Kansloos ipv zorgeloosch!!!

Wendy kappee

Vriendelijk, deskundig, snel en goede hulp gekregen bij vragen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Erg goede begeleiding gekregen.

Alex Swart

Zeer snel, prettig en goed geholpen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer snel, prettig en goed geholpen.

Judith kuijpers

Bemiddelaar is vriendelijk en duidelijk.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Je word goed geholpen. Heel duidelijk. Is het niet duidelijk dan word het opnieuw uitgelegd.

Ilse

Chris heeft goed meegedacht en fijne oplossingen aangedragen. Gesprekken waren vrij 'informeel' wat goed bij onze persoonlijkheden past. Maar daardoor niet minder professioneel.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik heb het contact met Chris als heel kundig en positief ervaren.

Daan V

Enorm slechte ervaring met Zorgeloosch!! heel veel geld voor betaald en heel veel ELLENDE en ERGERNIS.
Waardeloze communicatie, afspraken niet nakomen, verkeerde informatie geven, niet meedenken of vooruit denken. We zijn meer dan een jaar bezig geweest om een hypotheek rond te krijgen. Daardoor duizenden euro's meer kwijt! Extra hypotheekkosten die je dan achteraf te horen krijgt en zo kan ik nog even doorgaan. GA NIET IN ZEE MET ZORGELOOSCH! ik heb wel een bloemetje gekregen van Astrid en excuses van de rest die de zaken moesten regelen NIKS!
Blijf weg bij Zorgeloosch!

Zorgeloosch is WAARDELOOSCH

Robbert van Meer

Legt alles rustig en duidelijk uit stap voor stap. Erg fijn.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Oprechte, rustig en duidelijk.

Niels Bos

Aangenaam

Rustig en duidelijk

Erik oude nijhuis

Nina heeft ons goed geholpen

Goed en verzorgt

Deborah Durieux