Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Vanessa Neiteler

Open, toegankelijk en kon op een warme manier het zakelijke proces bewaken.

Beschrijf uw ervaring in een regel

De scheiding verliep vlot en er was tijd en ruimte voor een goed gesprek.

janice verkuijl

Traject verliep vlot, omdat er wat haast bij zat probeerde rianne mee te denken naar een snelle manier maar wel zonder belangrijke beslissingen voorbij te laten gaan.

vriendelijk, toegankelijk, onafhankelijk

Paula van Maanen

Mijn ervaring met deze bemiddelaar is goed, we hadden snel een kennismaking en daarna direct een aantal sessies ingepland. Toen het richting afronding van het traject kwam en er nog wat... Mijn ervaring met deze bemiddelaar is goed, we hadden snel een kennismaking en daarna direct een aantal sessies ingepland. Toen het richting afronding van het traject kwam en er nog wat onduidelijkheden in de documenten zaten die opgehelderd moesten worden duurde het naar mijn idee langer voordat een reactie kwam maar afronding naar tevredenheid.

Vriendelijk

Michiel Visser

Marc legt alles goed uit. Het loopt gesmeerd.

Beschrijf uw ervaring in een regel

deskundig. het loopt vloeiend.

Lucien Oome

Vakkundig,goed

Fanis

Rianne heeft ons goed begeleid gedurende het hele proces. Rianne komt rustig over en is vanaf het begin heel duidelijk geweest over de gang van zaken.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Duidelijke uitleg en begeleiding in het proces

Didi Servais

Chris heeft ons goed door de scheiding en alles daar omheen geholpen. Chris is deskundig, professioneel, maar daarnaast een betrokken mediator met oog voor alles wat er speelt. Er komt veel op je af... Chris heeft ons goed door de scheiding en alles daar omheen geholpen. Chris is deskundig, professioneel, maar daarnaast een betrokken mediator met oog voor alles wat er speelt. Er komt veel op je af en Chris maakt dit behapbaar en weet je hier goed in te begeleiden. Wanneer de emoties hoog oplopen of even teveel worden, weet Chris dit op een rustige, prettige, maar zeer professionele manier te begeleiden. Chris werkt oplossingsgericht en houdt het belang van de kinderen goed in de gaten.
Ik zou iedereen, die helaas in deze situatie zit, een Chris aanraden. Ik kan met een goed gevoel terugkijken op een moeilijke tijd met de wetenschap dat alles goed geregeld is.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een zeer prettig, professioneel en betrokken mediation traject.

Liselotte Witkamp

Ze heeft ons er doorheen geloodst en was heel meelevend maar ook duidelijk.Dat was erg prettig.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zorgeloosch/Amber Droog heeft ons erg goed geholpen en was echt een steun in de rug.

Leyla

Veeeeeeeel geduld

Professionele en veel geduld

Patrick Bonora

Een ervaren, rustig en positief persoon waardoor wij vertrouwen in het proces hebben gekregen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ze heeft het een fijn en overzichtelijk proces gemaakt.