Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Rajesh Tamang

Rianne van Bergen , is ons bemiddelaar ze is de best ????

Beschrijf uw ervaring in een regel

ze geeft ons goede uitleg en goed advies, gemakkelijk om de moeilijke wetten en orde te begrijpen, we zijn zeer tevreden!

Michael

Via de Rabobank doorverwezen naar Zorgeloosch en in contact gekomen met Vincent. We hadden het niet beter kunnen treffen. Scheiden is natuurlijk niet leuk, maar Vincent helpt je stap voor stap door... Via de Rabobank doorverwezen naar Zorgeloosch en in contact gekomen met Vincent. We hadden het niet beter kunnen treffen. Scheiden is natuurlijk niet leuk, maar Vincent helpt je stap voor stap door alles heen. Hij doet dat prettig en heel kundig.

Professioneel, kundig en warm

Helmi van Nuil

Ze liet meteen weten dat er geen vaste afspraken zijn ten aanzien van het aantal gesprekken. Wat nodig is, is nodig.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prettig in de omgang, duidelijk en empatisch

Lydwien Rosenboom

Rustige en vriendelijke/ begripvolle omgang

Een prettige samenwerking.

PICNIC

Spontaan, duidelijke uitleg. Ons op de juiste manier begeleiden.

Alles was positief verlopen

Vanessa Neiteler

Open, toegankelijk en kon op een warme manier het zakelijke proces bewaken.

Beschrijf uw ervaring in een regel

De scheiding verliep vlot en er was tijd en ruimte voor een goed gesprek.

janice verkuijl

Traject verliep vlot, omdat er wat haast bij zat probeerde rianne mee te denken naar een snelle manier maar wel zonder belangrijke beslissingen voorbij te laten gaan.

vriendelijk, toegankelijk, onafhankelijk

Paula van Maanen

Mijn ervaring met deze bemiddelaar is goed, we hadden snel een kennismaking en daarna direct een aantal sessies ingepland. Toen het richting afronding van het traject kwam en er nog wat... Mijn ervaring met deze bemiddelaar is goed, we hadden snel een kennismaking en daarna direct een aantal sessies ingepland. Toen het richting afronding van het traject kwam en er nog wat onduidelijkheden in de documenten zaten die opgehelderd moesten worden duurde het naar mijn idee langer voordat een reactie kwam maar afronding naar tevredenheid.

Vriendelijk

Michiel Visser

Marc legt alles goed uit. Het loopt gesmeerd.

Beschrijf uw ervaring in een regel

deskundig. het loopt vloeiend.

Lucien Oome

Vakkundig,goed