Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt
Objectiviteit van de bemiddelaar
Oplossingsgerichtheid
Verstand van zaken
Voortgang scheidingsproces
Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt
Kwaliteit van de gesprekken
Verslaglegging
Omgaan met emoties
Afspraken nakomen
Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact
Inschakelen externe expertise
Communicatie
Persoonlijk betrokken

Laura Duisdeiker

Legt alles prima uit! Beantwoord al je vragen. Kijkt en denkt mee. Erg prettig

Beschrijf uw ervaring in een regel

Compleet verzorgd, en goed begeleide organisatie

Beste Laura,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Kelly van Woudenberg

Ondanks de verdrietige situatie hebben wij Vincent als fijn ervaren. Het is rustige man. Hij voelt ook goed aan wanneer er een grapje gemaakt kan worden, of wanneer er juist even behoefte is aan de... Ondanks de verdrietige situatie hebben wij Vincent als fijn ervaren. Het is rustige man. Hij voelt ook goed aan wanneer er een grapje gemaakt kan worden, of wanneer er juist even behoefte is aan de vraag; wat gaat er nu door je heen of hoe voel jij je hierbij. Vincent heeft nooit een oordeel gehad, is altijd heel neutraal gebleven, en heeft ons alles op onze eigen tempo laten doen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Rustige neutrale man zonder oordeel.

Beste Kelly,
Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan onze collega.

Michael van Hofwegen

Vincent is een hele fijne en rustige man, waar alle ruimte is voor eventuele emoties en hij kiest geen partij.

zeer prettig ervaren met Vincent

Beste Michael,
Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan onze collega's.

Anita

Ik had gevoel dat ik van 2 man ging scheiden,alleen maar tegenwerking en geen medewerking

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer negatieve gevoel aan over gehouden

Beste Anita,
Bedankt voor jouw feedback.
Vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat vinden we erg jammer. We hebben jouw feedback intern doorgegeven.
Eén van...
Beste Anita,
Bedankt voor jouw feedback.
Eén van onze collega’s zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om te zoeken naar een oplossing. Mocht je binnen 14 dagen niks van ons horen laat dit dan a.u.b. weten via ons mailadres klanten@zorgeloosch.nl of telefonisch via 088 1661 553.

Esther den Oudsten

Fijne, kundige en empathische vrouw

Beschrijf uw ervaring in een regel

Letterlijk ontzorgen op een empathische manier

Beste Esther,

Natasja Langenberg

Ik vond het fijn dat er duidelijkheid was van wat kan wel en wat kan niet. Dat dit verteld werd. Voor beide kanten

Beschrijf uw ervaring in een regel

Vriendelijk, openheid, mee denkend en ook eerlijk

Beste Natasja,

R Kemps

Goed, gemoedelijk en rustig gesprek voerend.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Begripvol, meedenken en luisterend oor. Fijn om mee in gesprek te gaan.

Beste R. Kemps,

Debbie

Hele fijne gemoedelijke man, toegankelijk, onpartijdig.

Zorgeloosche service!

Beste Debbie,