Perfect georganiseerde treinreis en uitstekend hotel. Alleen jammer dat we de volgende morgen voor dag en dauw weer met de trein moesten vertrekken. Maar ik begreep dat de reis anders dubbel zo... Perfect georganiseerde treinreis en uitstekend hotel. Alleen jammer dat we de volgende morgen voor dag en dauw weer met de trein moesten vertrekken. Maar ik begreep dat de reis anders dubbel zo duur geweest zou zijn.

Naar welk evenement bent u geweest?

Wedstrijd Zwitserland-Nederland in Schaffhausen waar de Oranjeleeuwinnen zich konden plaatsen voor het WK 2019 in Frankrijk

Fijn en goed georganiseerd. Dat er door het mogelijk niet varen van de watertaxi een bus als alternatief was, was erg netjes. Maar gelukkig geen gebruik van gemaakt. Het tempo van de maaltijden... Fijn en goed georganiseerd. Dat er door het mogelijk niet varen van de watertaxi een bus als alternatief was, was erg netjes. Maar gelukkig geen gebruik van gemaakt. Het tempo van de maaltijden uitserveren had in het Zalmhuis lager mogen zijn.

Zalmhuis eten, watertaxi en Nederland - Frankrijk voetbal

Peter van Ham

Met 17 man, inclusief reisleider Olaf, zijn we met de trein vertrokken van Utrecht Centraal en diverse malen overgestapt in Duitsland.
Daar in een super hotel overnacht en op 14-11 weer met...
Daar in een super hotel overnacht en op 14-11 weer met de trein huiswaarts gegaan.
Zeer tevreden over dr reisbegeleiding en het totaal pakket.

Zwitserland - Nederland dames in Schaffhausen. 13-11-2018

Spa

toon

Goed bevallen voor herhaling vatbaar.

formule 1 Hockenheim

Alles was super geregeld
Het enigste wat ik vervelend vond dat ik zelf moest bellen ivm de tickets of reisbescheiden
Volgens mij kan het in de mail beschreven worden dat de bescheiden...
Alles was super geregeld
Volgens mij kan het in de mail beschreven worden dat de bescheiden van te voren toe gestuurd worden

Formule 1 jockenheim

Prima geregeld, alleen de bus is echt dramatisch. Voor mensen van 2 meter, zoals ik is het bijna niet te doen.

GP Formule 1 Spa Francorchamps

Henk van de Vorst

Comfortabele busreis, op korte loopafstand afgezet.opgehaald, was prima georganiseerd tegen een redelijke prijs

Formule 1 in Spa België

Prima geregeld!