Esther

Heel goed. Persoonlijk contact voordat het evenement plaatsvondt dmv even een belletje of er nog vragen zijn, of alles duidelijk is. Nog even alles doorgenomen. Heel fijn.

Wel heel...

Wel heel jammer dat we voor 2020 helaas geen kaarten hebben kunnen bemachtigen. Maar we gaan het zeker weer proberen voor 2021.

Vrienden van Amstel 2019

Elis Nederland B.V.

Positief

VVAL 2019

Vrienden van Amstel live

* Goede communicatie en feedback
* Vervoer altijd op tijd en goed chauffers

Meerdere

Bolletje

Alles goed geregeld

Vrienden van amstel

Super geregeld! De bussen waren ruim op tijd op locatie aanwezig en werden bij Ahoy voor de deur geparkeerd waardoor iedereen direct naar binnen kon. Ook na afloop konden we direct naar de bussen en... Super geregeld! De bussen waren ruim op tijd op locatie aanwezig en werden bij Ahoy voor de deur geparkeerd waardoor iedereen direct naar binnen kon. Ook na afloop konden we direct naar de bussen en vertrekken waardoor we heel snel weer op bestemming waren. We hadden mooie plaatsen bij elkaar en hebben genoten van een geweldige show!

Naar welk evenement bent u geweest?

Vrienden van Amstel Live!

Frederika Hulshof

Super georganiseerd, alles is fantastisch verlopen. Tussendoor werd er ook snel geschakeld bij aanpassingen en dit was geen probleem.

Vrienden van Amstel live

Dirk van Rhijn

Afspraken worden nagekomen, alles is op tijd en de contacten lopen soepel

Vrienden van Amstel

Uitstekend
kaarten op tijd binnen
vervoer per bus liep prima

Vrienden van amstel 2019

vrienden van amstel