J.P.Godee - H.A,Bish

Perfect! Zeer klantvriendelijk!

leo laurijssens

Nu.de bestelling die ik ontvangen heb was niet datgene wat ik visueel besteld had. Heb met dit befrijf gebeld en als excuse gebruiken ze dat het zo gigantisch druk is dat de telefoon niet opgenomen... Nu.de bestelling die ik ontvangen heb was niet datgene wat ik visueel besteld had. Heb met dit befrijf gebeld en als excuse gebruiken ze dat het zo gigantisch druk is dat de telefoon niet opgenomen word.verzocht word om een mailtje te schrijven oke ik begrip voor situatie heb dus een mailtje gestuurd met afbeeldingen wat steld mn verbazing krijg gewoon geen antwoord pffff tot op dit moment van schrijven geen fatsoenlijk bericht.dus op dit moment heb ik super slechte ervaring met dit bedrijf en ja zemogen me bellen en mailen nm klant zou koning moeten zijn behalve in drukke dagen

ruud Alblas

Prima en snelgeleverd

Tjeerd de Vries

Prima afhandeling van mijn bestelling snap alleen niets van de documentatie voor het in bedrijf stelling van de afstandsbediening

Peter Vandenberk

Onderdeel van somfy zoals besteld, matcht met het 'oude' (>35 jaar), dus echte meevaller
zeer vlotte levering (<3 dagen)

Loes Rietveld

We hebben er een nieuwe afstandsbediening voor ons zonnescherm besteld. Levering netjes op tijd.

Cees van Sint Annaland

Goed en snel besteld en vlot geleverd

Daniel L.

Alles was goed met de product leveren