Weijenberg

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt! Op naar een zonnige toekomst­čĺÜ

Christel Turkusic

Te weinig monteurs om storingen te behandelen

duidelijkheid in de offerte

meer monteurs inschakelen of minder panelen plaatsen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je feedback. De storingsmelding die we van u ontvingen hebben we binnen een week opgelost. Dat is ons inziens een redelijke termijn. De installatie werkt nu weer naar... Bedankt voor het delen van je feedback. De storingsmelding die we van u ontvingen hebben we binnen een week opgelost. Dat is ons inziens een redelijke termijn. De installatie werkt nu weer naar behoren en de opbrengsten komen weer goed door. We wensen u veel zonuren!

Coby Leeman

Duidelijke voorlichting en de afspraken zijn keurig nagekomen. De installatie is perfect uitgevoerd en ook binnen keurig afgewerkt.

Goede planning, nakomen van afspraken en perfecte installatie

Eigenlijk niet

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat het hele traject van een leien dakje is gegaan, zo hoort het! Veel zonnige jaren gewenst­čśÄ

J.Jonkers

LET OP: twee keer een lage score ingevuld omdat die vakken "verplicht" zijn. Hieronder een toelichting. (Er zou een andere keuzemogelijkheid moeten zijn dan alleen sterren.)
Over de...
Over de vakbekwaamheid van de monteurs kan ik niet oordelen. Ik ken de criteria niet. Waar ik wel iets over kan zeggen: keurige monteurs die binnen alles netjes hebben gemonteerd.
Prijs/kwaliteitverhouding is lastig te beoordelen door een leek. Zonneplan heeft direct een goede indruk op ons gemaakt en dan is -binnen grenzen- de prijs iets minder van belang.

Professionele -betrouwbare- uitstraling.
Keurige monteurs.

Niet over Zonneplan, maar over enquête: voeg andere4 keuzeoptie toe (zie boven).

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie score. Super dat alles zo goed is bevallen­čî×

R.Krikken

Vakbekwaam, betrouwbaar, snel geregeld, prijs prima, nazorg vwb BTW terugvragen etc geen werk van gahad en goed geinformeerd over de status van aamvraag.
m.i. een prima bedrijf
en iedere...
m.i. een prima bedrijf
en iedere werknemer die ik heb gesproken super vriendelijk!
Kunnen veel bedrijven iets van leren!

Staan voor wat ze zeggen@

Tip vooreen ieder die zonnepanelen wil.
Dit is een goed adres@

Reactie Zonneplan.nl:

Kijk, daar worden we heel blij van! Bedankt voor je positieve woorden en veel zonnige jaren gewenst!

Aleks Grigoryan

Topkwaliteit en hele snelle service

x

x

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat je ervaring met ons 5 sterren waard is, dat is voor ons het grootste compliment! Bedankt voor het delen van je ervaring­čśÄ

M.Martens

Zeer positieve ervaring

Planning, communicatie en uitvoering

Reactie Zonneplan.nl:

Deze 4 gouden sterren stralen ons tegemoet, bedankt!

Kolhek

Erg vriendelijk en zeer goede service.

Snel en professioneel.
Vriendelijk en erg beleefs

Voldoende kabel meenemen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie score, daar zijn we erg blij mee. Op naar een zonnige toekomst!­čî×

C v Deijzen

Duidelijk en een goede concurrerende prijs.
De installatie is vlot en netjes afgehandeld.
Duidelijk en een goede concurrerende prijs.
De installatie is vlot en netjes afgehandeld.
De instelateur voorman heeft de kabel van de omvormer naar de meterkast fantastisch weggewerkt via een ontluchtngs kanaal.

Alles duidelijk,ook de btw afhandeling wordt verzorgd.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze review straalt ons tegemoet! Bedankt voor je mooie woorden en voor het delen van je ervaring­čśÄ

Henk Heerink

Posietief. Geen enkele klacht.

Zoeken naar goede oplossing als het iets anders loopt dan gepland. Staan open voor suggesties.

Tevreden. Zelfs de btw teruggave en afhandeling met de belastingdienst verliep vlekkeloos.

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt!­čĺÜ