Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Komen afspraken na

Verkopers

Installatie

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review! Fijn dat de zonnepanelen nu toch op het dak liggen. Het opwekken van zonne-energie kan nu echt beginnen. Heel veel zonnige dagen gewenst!🌞 ^Saskia

Jasper

Keurige service. In het begin al aan de telefoon. Uiteraard is daar de bedoeling om mij als klant binnen te halen, maar ze namen wel alle tijd. Ook toen wij er nog even over na moesten denken bleven... Keurige service. In het begin al aan de telefoon. Uiteraard is daar de bedoeling om mij als klant binnen te halen, maar ze namen wel alle tijd. Ook toen wij er nog even over na moesten denken bleven ze niet om de week bellen en dreigen met aflopende offertes. Dat gaf uiteindelijk ook de doorslag. De monteurs waren erg vakbekwaam en dachten mee. Er was een uitdaging om de kabels weg te werken. Ze gaven ze niet zomaar op. Een kabeltje buitenom zou snel gefixt zijn, maar ze kozen ervoor om verder te kijken waardoor uiteindelijk de kabels onzichtbaar via de spouwmuur zijn weggewerkt.

Klantvriendelijkheid is top. Het klonk in het begin (zoals bij veel verkoopgesprekken) te mooi om waar te zijn. Maar het klopt inderdaad.

Een goede duidelijke app zou mijn 9 naar een 10 veranderen!

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je ze enthousiast bent, daar doen we het natuurlijk voor!💚 We vinden het erg belangrijk dat de communicatie gedurende het hele traject duidelijk, snel en eerlijk is. Fijn dat je dat ook... Super dat je ze enthousiast bent, daar doen we het natuurlijk voor!💚 We vinden het erg belangrijk dat de communicatie gedurende het hele traject duidelijk, snel en eerlijk is. Fijn dat je dat ook zo hebt ervaren. Heel veel plezier met de zonne-installatie!🌞^Saskia

Senden

Ben helemaal tevreden

Ze waren beleeft

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen om dat hier te delen! Daar worden we heel erg blij van. Ik wens je veel zonnige dagen toe! ^Saskia

J. van Dalm

Wat Zonneplan op de site zegt, maken ze in de praktijk waar.

Heel goede nazorg

Geen verbeter punten

Reactie Zonneplan.nl:

Dát is nog eens een mooi compliment! Heel fijn om te vernemen dat de theorie overeenkomt met de praktijk, want dat is heel belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met de zonne-installatie!... Dát is nog eens een mooi compliment! Heel fijn om te vernemen dat de theorie overeenkomt met de praktijk, want dat is heel belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Prima van begin tot einde

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een prachtige beoordeling, daar worden we heel erg blij van! Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Geert Migchielsen

Vanaf het moment van aanvragen van de offerte tot de daadwerkelijke plaatsing verliep het hele proces zeer voorspoedig en foutloos. Installatie van de 14 panelen en de bijbehorende aanpassingen aan... Vanaf het moment van aanvragen van de offerte tot de daadwerkelijke plaatsing verliep het hele proces zeer voorspoedig en foutloos. Installatie van de 14 panelen en de bijbehorende aanpassingen aan de meterkast waren binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Via de bijbehorende app zijn de resultaten Van de installatie duidelijk te volgen.
Ook de btw-teruggave werd via Zonneplan aangevraagd en binnen 4 maanden na de ingebruikname van de installatie kregen we de btw terug. We kunnen Zonneplan warm aanbevelen!

Nakomen van gemaakte afspraken.

Reactie Zonneplan.nl:

Yes, weer een zonneheld erbij! We vinden het heel fijn om te horen dat je zo positief op ons contact terugkijkt! Heel erg bedankt voor deze mooie review en nog veel plezier met de zonne-installatie!... Yes, weer een zonneheld erbij! We vinden het heel fijn om te horen dat je zo positief op ons contact terugkijkt! Heel erg bedankt voor deze mooie review en nog veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Houterman

Vanaf het eerste moment dat ik contact heb gezocht met Zonneplan ben ik buitengewoon correct te woord gestaan. Alle afspraken zijn nagekomen. De goed concurrerende prijs stond vast en er was geen... Vanaf het eerste moment dat ik contact heb gezocht met Zonneplan ben ik buitengewoon correct te woord gestaan. Alle afspraken zijn nagekomen. De goed concurrerende prijs stond vast en er was geen sprake van onvoorziene kosten.

Enkele malen heb ik met vragen telefonisch contact gezocht voordat ik de opdracht verstrekte. Doorgaans kreeg ik direct contact met mijn contactpersoon en als die er een keer niet was kon zijn collega het dossier probleemloos overnemen en mijn vragen beantwoorden.

De plaatsing verliep erg spoedig. Er waren slechts drie uurtjes nodig voor het plaatsen van twaalf panelen incl. stijgerbouw, maken van aansluitingen, opruimen en uitleg. Daarnaast waren de monteurs erg vriendelijk. Ook tijdens de montage kreeg ik uitleg over de wijze van monteren enz..

Over het gehele proces is geen puntje van kritiek te uiten.

Een aanrader voor iedereen die zorgeloos zonnepanelen wil laten installeren!

De professionele en vriendelijke houding van de medewerkers.

Vooral zo doorgaan.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze stralende review zorgt voor een vliegende start van de week! Geweldig om te lezen dat je zo enthousiast over Zonneplan bent! We zijn erg blij dat het gehele traject zo goed bevallen is, want... Deze stralende review zorgt voor een vliegende start van de week! Geweldig om te lezen dat je zo enthousiast over Zonneplan bent! We zijn erg blij dat het gehele traject zo goed bevallen is, want daar streven we natuurlijk naar. We waarderen het heel erg dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven waarbij je geen fase in het traject onbenoemd laat. Nog heel veel plezier met de prachtige zonne-installatie en veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Installateurs waren mooi op tijd, samenwerking met de elektricien kan volgens mij beter, er ontstonden misverstanden die gelukkig wel werden opgelost. Elektricien had niet de juiste pluggen bij zich... Installateurs waren mooi op tijd, samenwerking met de elektricien kan volgens mij beter, er ontstonden misverstanden die gelukkig wel werden opgelost. Elektricien had niet de juiste pluggen bij zich waardoor ik als klant moest improviseren.
Uiteindelijk in eigen boortrommel de juiste pluggen gevonden, improviseren was dus niet meer nodig.
Ging al met al wat moeizaam.

Ondanks de boeren acties was men mooi op tijd, fijn!! Punctueel dus.
Nette werkers, geen rommel achtergelaten, alles netjes afgewerkt in huis.

Volgens de elektricien komen gipsplaat wanden niet vaak voor waardoor de juiste pluggen in zijn kistje ontbraken. (??)
Het scheelt echter voor de klant veel wanneer hij zelf de voorbereiding...
Het scheelt echter voor de klant veel wanneer hij zelf de voorbereiding kan treffen, bijv een stevige houten plaat monteren of pluggen kopen. Op dit gebied dus een stukje voor infomatie is geen overbodige luxe.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze uitgebreide en eerlijke review, daar kunnen we absoluut iets mee! We zijn blij om te horen dat de algehele ervaring met Zonneplan in zo'n mooi cijfer samengevat kan worden. De... Bedankt voor deze uitgebreide en eerlijke review, daar kunnen we absoluut iets mee! We zijn blij om te horen dat de algehele ervaring met Zonneplan in zo'n mooi cijfer samengevat kan worden. De verbeterpunten zijn belangrijke punten waar we echt mee aan de slag gaan. We wensen je veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Ik heb het reeds, in dit geval Esther, telefonisch bevestigd dat wat ons aangaat 'Zonne' en het 'Plan' daar aan gekoppeld een
perfecte match is.

Meer nog dan dat wij blij zijn met de panelen willen wij even de monteurs
extra benoemen, en wel; Parcifal, Remie en Sven.
Keurige, ontzettend vriendelijke en energieke mannen met...
Meer nog dan dat wij blij zijn met de panelen willen wij even de monteurs
extra benoemen, en wel; Parcifal, Remie en Sven.
Keurige, ontzettend vriendelijke en energieke mannen met verstand van zaken
en zeer vertrouwde uitstraling.

Dergelijke medewerkers van jullie hopen wij (ook voor de firma) vaker hier
in onze wijk tegen te komen daar zij een uitstekend
reclame team vormen voor de naam' Zonneplan'. Het is gewoon h e l e m a a l
T O P !

TIP voor de concurrent collegae; gebruik ook, mocht het mis gaan, valschermen!

Reactie Zonneplan.nl:

De positieve energie spat van deze review af, super zeg! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Fijn dat het is opgevallen dat we bij de installatie valschermen... De positieve energie spat van deze review af, super zeg! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Fijn dat het is opgevallen dat we bij de installatie valschermen hebben gebruikt, want dat is een zeer belangrijk speerpunt van ons: veiligheid voor alles! We zorgen ervoor dat de complimenten ook even doorgestuurd worden naar de monteurs, want die pluim hebben ze dubbel en dwars verdiend! Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Zeddammer

Alles correct gegaan

Reactie Zonneplan.nl:

Ontzettend fijn dat alles goed is gegaan en dat je zo'n fijne review voor ons achterlaat! Heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia