Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Na het verkrijgen van een offerte bleek dat de levering en plaatsing snel kon gebeuren. Uitvoering was perfect

Zeer goede communicatie

Zou ik niet weten

Goossen

Binnenkort worden eindelijk (na ruim 3 maanden) de panelen geplaatst, bij de verkoop en de offerte is met geen woord gerept over de belachelijk lang levertijd. plus dat daar uit eigen initiatief...

Nazorg!

Bij de offerte duidelijk aangeven wat de wachttijd is voor het plaatsen, dat is niet gedaan, ja pas na het ondertekenen van de offerte.
Plaats team was duidelijk niet goed op elkaar ingespeeld, en werd, door eigen zeggen, geleid door een student, die zelf de omvormer heeft opgehangen, (scheef) en aangesloten, (lange kabels) Dit is een dag later later alsnog opgelost door Zonneplan, en naar tevredenheid.

Margret Bremer

Alles is goed bevallen. Mijn adviseur was aardig en netjes en heeft het goed gedaan. De installateurs hebben alles netjes afgewerkt en hebben goed naar onze ideeën geluisterd. Helemaal top.

Komen alle afspraken na en leveren gewoon topkwaliteit.

Prima werk geleverd door vakmensen.

Vriendelijke werknemers, die zeer vakkundig hun werk gedaan hebben.

Pretigge samenwerking.

Goede communicatie en goede medewerkers die de boel instaleerden.

BTW teruggave duurt wel lang ( word ongeveer Juli)

M.Keijer

Alles was top geregeld vanaf het eerste telefonischcontact tot en met de installatie van de zonnepanelen.

De deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers is geweldig.

Nee,misschien meer adverteren via de media.

Johan

Duidelijke afspraken die ook zo zijn nagekomen

Door voldoende zonnepanelen aan te schaffen zou je overcapaciteit van energie kunnen creëren. Misschien zou het handig van zonneplan zijn om daarop in te kunnen spelen met b.v. (advies) warmtepompen

Erg prettige ervaring. Goede service, vakwerk en zeer snelle levering van de zonnepanelen

Ik kan het bedrijf iedereen aanraden de medewerkers werkten keurig en vlot. En de prijs lijkt ons reeel.

werkten keurig de installateurs

Ik had nadien nog wel meer uitleg gewild over het aflezen van het paneel en na een paar dagen/weken ook nog even kontakt hoe de opbrengst verloopt.

d van der weg-kootstra

We zijn erg tevreden,alles liep volgens afspraak
de jongens netjes op tijd ,en waren erg flink

alles was keurig ,en precies alles is zo gegaan,als ze ons verteld hadden

alles perfekt