Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Niet bekend

Heel tevreden!

Communicatie

Externe samenwerkingspartijen beter screenen (nvt in ons geval)

Fabian

Goede duidelijke communicatie, goede prijs en goede kwaliteit

Goede duidelijke offerte en communicatie

Installatie had 1 dag vertraging met opstarten, maar dat werd snel gefixed

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende 10, Fabian! Fijn dat het hele traject zo goed is verlopen. Geniet lekker van je eigen zonnestroom.🌞

M de waardt

Zeer goed bedrijf

behulpzaam aan de telefoon altijd vriendelijk

ga zo door

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende 10! Daar zijn we heel blij mee. En we gaan zeker zo door!😎

Chris

Prima ervaringen. Zonnepanelen doen wat ze moeten doen. App werkt prima, kan npg wel wat extra features gebruiken.

Duidelijk, prijs/kwaliteit verhouding.

Meer inzichten in de App.

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat alles zo goed is bevallen. Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg😃De tip over de app is niet ongehoord gebleven, want we zijn druk bezig met een... Super om te horen dat alles zo goed is bevallen. Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg😃De tip over de app is niet ongehoord gebleven, want we zijn druk bezig met een grote update. Binnenkort krijg je meer info over die update via de Zonneplan app👍

J. Hindriks

We hebben in 2019 informatie bij Zonneplan opgevraagd en een heel duidelijk verhaal, goed advies en een goede offerte, zonder verborgen kosten, ontvangen. Ook hoefden we niet heel lang te wachten op... We hebben in 2019 informatie bij Zonneplan opgevraagd en een heel duidelijk verhaal, goed advies en een goede offerte, zonder verborgen kosten, ontvangen. Ook hoefden we niet heel lang te wachten op de uitvoering. Dat gebeurde binnen een paar weken al. Er werd netjes gewerkt. Na afloop lagen de panelen keurig op het dak en werd verpakkingsmateriaal en andere eventueel gemaakte rotzooi weer netjes opgeruimd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Goede uitleg, goed advies en nette uitvoering

Geen verbeterpunten

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, dat zijn mooie woorden! Hartstikke bedankt voor de prachtige beoordeling. We vinden het heel fijn dat onze manier van werken zo goed is bevallen en dat je zo positief op het hele traject... Wauw, dat zijn mooie woorden! Hartstikke bedankt voor de prachtige beoordeling. We vinden het heel fijn dat onze manier van werken zo goed is bevallen en dat je zo positief op het hele traject terugkijkt. Dat is voor ons de kers op de taart. Veel zonnige dagen gewenst!🌞

Enos

Mooie overzichtelijke offerte en scherp geprijsd, afwikkeling ook goed. ze staan er mooi bij.

mooie overzichtelijke offerte en scherp geprijsd, afwikkeling ook goed.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie aanbeveling, Enos! Super om te horen dat je zo enthousiast bent. We hopen dat de opbrengsten net zo positief zijn!😎

Freek Noorman

Alles perfect geregeld, geen mitsen en maren kortom top

betrouwbaar, alert, attent geen

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 stralende sterren, Freek! Daar zijn we heel blij mee, bedankt! We waarderen het dat je je ervaring hier deelt zodat andere mensen ook enthousiast raken. Op naar veel zonnige jaren!🌞

wilma

Alles verliep van het begin tot het einde zoals was beloofd. Het ging vlot en vakkundig. het rendement dat we behaald hebben in het eerste jaar is boven verwachting.

goede en heldere communicatie
beloften worden stuk voor stuk nagekomen.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze mooie woorden maken ons heel erg blij, Wilma! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we. Samen zorgen we ervoor dat Nederland verduurzaamt!😎

W. de Vries

Goed plan en zonder problemen geïnstalleerd

duidelijk en volgens afspraak

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn dat onze manier van werken zo goed is bevallen. Bedankt voor de 9, daar zijn we erg blij mee!✨

J.C. Rappange

Zonder meer op alle fronten positief.

goede communicatie, ook tijdens de installatie!

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat je ervaring zo positief is! Bedankt voor de mooie 10, daar zijn we heel blij mee. Hopelijk verdienen je opbrengsten ook een 10!😉