Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

H. Pompstra

Vanaf het moment dat de offerte binnen was tot het moment dat het zonnepanelen systeem in werking trad, voortreffelijk bijgestaan door het team van Zonneplan, ook het bedrijf (KOBUS) wat de...

De begeleiding tijdens het proces vond ik voortreffelijk, vragen werden snel en deskundig beantwoord.

R. Mögele

Van aanbieding tot werken met de app werd alles volgens plan uitgevoerd.

Alles is goed geregeld. Een deskundig installatietechniek heeft alles snel en vakkundig geïnstalleerd.

Epping

Positief! Ga zo door. Stefan onze tussenpersoon mocht je altijd benaderen. Niets was teveel.

Goede communicatie, professioneel.

Niets om te verbeteren! Ga zo door!

Annemarie

In een woord TOP!
Informatie vooraf, duidelijke en mooie offerte, zeer goede bereikbaarheid en zeer vriendelijke klantenservice (geen vraag is teveel), installatiedag verliep super, monteurs...

Op alle vlakken zeer goed!

Op 1A 4 even wat simpele uitleg over werking van de omvormer. Zoals dat hij uit springt en geen beeld heeft als het buiten ook donker is. Dat de omvormer kan gaan knipperen wanneer er sneeuw buiten ligt etc. Even van basic info bijleveren.

Leo Franken

Zeer goed en vakkundig

Goede contact gehad en op de hoogte gehouden met verdere afwikkeling, vooral de rompslomp met afhandeling BTW.

Toch vooraf kijken, hoe de bekabeling gaat lopen door het huis.

Leo Franken

Zeer goede en vlotte afhandeling, deskundig.

Goede afhandeling, deskundig personeel die alles netjes hebben geïnstalleerd. Ook de afhandeling voor de BTW.

Vooraf toch kijken, hoe de bekabeling door het huis bevestigd wordt.

Goede service. Ben vanaf het begin heel goed op de hoogte gesteld en een aantal keer gebeld na het plaatsen van de zonnepanelen. Top!

Zonneplan heeft een prima prijs prestatie verhouding. De verkoop kan goede inschattingen maken van wat de klant wil en kan daar adequaat op inspelen. Tevens zijn ze eerlijk in eigen kunnen en...

Wat wordt beloofd komen ze na, snelle antwoorden, altijd bereikbaar. Heldere communicatie.

Ze hebben zoveel service, er wordt wel eens iets vergeten. Pas na twee maanden kreeg ik mee dat ik ook via de PC mijn panelen kon monitoren op een veel nauwkeuriger manier dan via de App.

Op alle fronten scoort Zonneplan zeer hoog. Dat wil zeggen 1) Het beoordelen van de locale situatie 2) Het aanleveren van het installatieplan 3) De installatie sec 4) De nazorg

Zie bovenstaand onder ervaring

Ga zo door.