Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Arjan Holterman

Duidelijke informatie. Medewerkers met kennis van zaken. Goed contact. Uiterst tevreden.

Medewerkers met kennis die meedenken voor alternatieven als plan aangepast moet worden.

Enkel de tijd tussen offerte en plaatsing. Maar ik begrijp dat nog meer goede medewerkers moeilijk zijn te vinden.

De samenwerking en de uitleg was erg goed. Alles werd vlot en netjes geregeld mbt de duurzaamheidslening van de gemeente alsmede het plaatsen van de zonnepanelen zelf. Enorm bedankt!!

communicatief erg sterk en korte lijnen met medewerker!!
bovendien wist iedereen het dossier makkelijk te vinden en was iedereen op de hoogte hiervan.
Top!!

Het proces is prima verlopen

Vooral de communicatie verliep erg goed. Ook over het installeren van de zonnepanelen door een bedrijf uit Schiedam zijn wij bijzonder tevreden.

Alles naar wens

Communicatie

C.korsman

Goed,duidelijk,uitvoering zoals afgesproken.

Het complete plaatje 100%

Prima voorlichting en afhandeling. Vlotte installatie met een monteur die meedenkt en deskundig adviseert. Goede nazorg.

Professionele medewerkers. Prettige afwikkeling met Btw teruggave.

R. Giesen

Prima geregeld tevreden klant. Uitstekende opbrengst.

Goed geinformeerd.

Planning iets eerder communiceren al ligt uitvoering verder weg.

HP Moelker

Super soepel. Goede begeleiding van het proces. Blij met de ontzorging.

Proces van BTW teruggave inzichtelijker maken

Anoniem Willem

Duurde lang, voordat ze, ze kwamen leggen zeker 5 maanden.
maar de installatie van mijn panelen ging heel erg snel en er werd schoon en netjes gewerkt.

ik had al een set van 12 panelen,
en nu 14 erbij deze waren beide op 1 zekering wat niet goed ging, dit is zeer snel hersteld na een belletje.
eigenlijk moest het wel kunnen zo, maar omdat dat mijn eerste set een met allemaal kleine omvormers achter de panelen, begonnen deze sets te protesteren bij veel opbrengst (veel zon)

ik denk dat in sommige gevallen eerst ter plaatse gekeken moet worden?