Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Nick

Goed geregeld. Weinig zelf hoeven te doen. Panelen hebben geweldig veel opbrengst.

Goed advies en goed geregeld!

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat alles naar wens is verlopen en dat de opbrengsten zo goed zijn! Dat is natuurlijk de kers op de taart. Veel zonnige jaren gewenst!🌞

N. Kievit

Prima geregeld en geplaatst

komen de afspraken goed na, ook het regelen van de subsidie

zo door blijven gaan

Bedankt voor de stralende 9! We gaan zeker zo door😎

Wolters

In principe ging alles goed. Tot dat ze op de afgesproken plaatsingsdag niet komen opdagen, ook geen bericht dat de afspraak verplaatst werd. Gewoon niet op komen dagen zonder taal of teken. De... In principe ging alles goed. Tot dat ze op de afgesproken plaatsingsdag niet komen opdagen, ook geen bericht dat de afspraak verplaatst werd. Gewoon niet op komen dagen zonder taal of teken. De kosten die de klant heeft gemaakt worden slechts gedeeltelijk vergoed. Zij maken een fout en dat kost de klant extra geld. Klaarblijkelijk geldt bij Zonneplan niet dat degene die de fout maakt ook de fout oplost.

Afspraak maken en advies

After sales dramatisch

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de review waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met de geboden service. Wij zijn het met u eens dat de communicatie te wensen overliet. Wij hadden u op de hoogte moeten houden over... Bedankt voor de review waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met de geboden service. Wij zijn het met u eens dat de communicatie te wensen overliet. Wij hadden u op de hoogte moeten houden over het verplaatsen van de installatiedag, die fout erkennen we en daar hebben we onze verantwoordelijkheid in genomen. Wij hebben deze fout opgelost door zo snel mogelijk een nieuwe installatiedatum in te plannen en u te compenseren voor de extra verlofdag die u moest opnemen. U heeft nu een werkende installatie op het dak en ik zie dat er mooie opbrengsten binnen komen. Wij wensen u veel zonuren toe!🌞^Saskia

Hans

Zeer tevreden. Keurig gewerkt. Tijd goed gebruikt. Vriendelijke medewerkers hebben een prima klus geklaard. Nu na een jaar nog steeds enthousiast en blij met de resultaten (opbrengst). Een aanrader... Zeer tevreden. Keurig gewerkt. Tijd goed gebruikt. Vriendelijke medewerkers hebben een prima klus geklaard. Nu na een jaar nog steeds enthousiast en blij met de resultaten (opbrengst). Een aanrader doen wat ze zeggen. Complimenten.

Correctheid, harde werkers, wordt keurig afgehandeld en geïnstalleerd!

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie woorden! Super om te horen dat je na een jaar nog steeds zo positief bent. Daar doen we het voor! Bedankt💚

A.P.M. Maas

Ik ben zeer tevreden. Er werd me niets opgedrongen. Alles is vlot afgehandeld ( plaatsing , alsook de btw-teruggave). Telefonisch contact was vriendelijk en doeltreffend. De installatie ging ook... Ik ben zeer tevreden. Er werd me niets opgedrongen. Alles is vlot afgehandeld ( plaatsing , alsook de btw-teruggave). Telefonisch contact was vriendelijk en doeltreffend. De installatie ging ook vlot en alles is netjes afgehandeld.

doeltreffend en correct.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn om te horen dat onze manier van werken en communiceren zo goed is bevallen. Daar stoppen we een hoop energie in. Bedankt voor het delen van je ervaring!💚

F.D. Sipman

Snel, efficiënt, overzichtelijke app

zie ervaring

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een prachtig cijfer, bedankt! Veel zonuren gewenst🌞

kieviet

Er duidelijk advies en goede service

snel en duidelijk berichtgeving

iets minder mails sturen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt deze prachtige 10 en voor de goeie tip over onze mails. Dat koppel ik terug aan mijn collega's, want we willen niet dat dit storend is. Bedankt voor het delen van deze feedback!👍

F. de Zwaan

Goed en eerlijk advies gegeven.

Ze gaan voor kwaliteit!

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard.😉

Henk Tempelaars

Ik zou bij iedereen zonneplan willen aanbevelen.Vanaf de eerste informatie tot en met de dag dat de zonnepanelen geplaatst werden niets dan lof.Goed geplaatst en opgeruimd.Ook hebben we een fijne... Ik zou bij iedereen zonneplan willen aanbevelen.Vanaf de eerste informatie tot en met de dag dat de zonnepanelen geplaatst werden niets dan lof.Goed geplaatst en opgeruimd.Ook hebben we een fijne app waar we opbrengst goed bij kunnen houden.Vele hopelijk zonnige groetjes Henk en Jopie Tempelaars

Komen altijd afspraak na

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze prachtige review, daar worden we blij van! Op naar veel zonnige jaren🌞

JayC

Goede offerte, duidelijk antwoord op vragen en goede service

Zie hierboven

Jammer dat bij de eerste afspraak het hele team ziek was. Geen idee of er een transitie aan vooraf ging. Als klant was dat vervelend want daardoor werd de installatie uitgesteld. Bij de tweede... Jammer dat bij de eerste afspraak het hele team ziek was. Geen idee of er een transitie aan vooraf ging. Als klant was dat vervelend want daardoor werd de installatie uitgesteld. Bij de tweede afspraak is alles goed gekomen!

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat de installatie goed verlopen is. Inderdaad jammer dat het de eerste keer niet door kon gaan, maar het is goed gekomen! Veel zonnige jaren gewenst!🌞