Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

I.M.Stokdijk-Breedijk

Het was allemaal erg fijn en prima.

alles, wat uw medewerkers hebben gedaan is 100% goed.

geen idee, alles was al perfect.

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat alles soepel verliep. Bedankt voor delen van je ervaring!­čĺÜ

Jan Wouters

Zowel het voortraject als de installatie verliepen prima. Duidelijk vakmensen en het resultaat cq opbrengst is erg positief. Tot nu geen enkel probleem ervaren, hooguit wat minder zon dan vorig jaar... Zowel het voortraject als de installatie verliepen prima. Duidelijk vakmensen en het resultaat cq opbrengst is erg positief. Tot nu geen enkel probleem ervaren, hooguit wat minder zon dan vorig jaar :-)

Zie boven

Tot nu toe geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je ervaring zo positief is. We duiden hard mee voor extra zon dit jaar, want dat zou natuurlijk de kers op de taart zijn­čśâ

Ivana

Van begin tot eind duidelijke communicatie vanuit Zonneplan, goed geïnformeerd, installatie is zeer voorspoedig verlopen, wat ons betreft een dikke 10!

Duidelijk, klantgericht, vlotte afhandeling

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat we zo'n mooi cijfer van jullie krijgen, bedankt! Op naar veel zonuren­čśÄ

M. Jansen

Prima ben erg tevreden over de gehele levering en totale afhandeling

Dat je als klant ontzorgt wordt

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat je zo positief bent over onze manier van werken. Daar stoppen we een hoop energie in, dus deze review is voor ons het grootste compliment­čĺÜ

B.Oostra

Uitstekend een tien met een griffel!

Vakbekwame mensen!

N.v.t

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie score, bedankt! Hopelijk verdienen de opbrengsten ook zo'n prachtig cijfer­čî×

jack

Prima goede service bekwaam personeel

bekwaam personeel

geen ga zo door

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat alles zo goed is bevallen, Jack! En nu is het aan de zon om haar werkt goed te doen. Veel zonnige jaren gewenst­čśâ

F. de Swart

Super vriendelijk en vakbekwaam geholpen een aan
rader

eigenlijk alles

weet ik niet

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat je ons aanraadt en dat we 5 sterren van je krijgen. Een groter compliment kunnen we niet krijgen­čśÄ

Kleijer

Ontzettend duidelijke uitleg en zeer vriendelijke mensen die ons te woord hebben gestaan en altijd als ik vragen had dan was dat nooit een probleem, werd er heel veel tijd en aandacht aan ons besteed.

Zie bij onze ervaring hierboven.

Geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo positief over ons bent, bedankt voor het delen van je ervaring! Veel zonuren gewenst­čî×

C van Baggem

Zeer positief

Afspraken worden goed nagekomen.

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Deze review is inderdaad zeer positief, fijn dat je ook zo positief over ons bent! Bedankt voor 5 prachtige sterren­čĺÜ

A/ Kooij-de Vries

Goed contact gehad met de medewerkers aan de telefoon. De Monteurs hebben hard gewerkt en een keurige aansluiting gemaakt in overleg buiten en binnen. Alles keurig na afloop opgeruimd,

Medewerkers waren erg vriendelijk en dachten mee over de aansluiting van buiten naar binnen.

Die heb ik niet.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Goed om te horen dat het hele traject soepel verliep. En nu is het aan de zon om te schijnen! Veel zonnige jaren gewenst­čî×