Willem

Prettige medewerkers, goede communicatie en vakkundige installatie.

Goede communicatie, gebruik van professionele stijgers en klimmateriaal, valbeveiliging gebruikt.
Vakbekwame en beleefde monteurs, zowel leggers als electromonteur.
Klasse!

Geen.

Saskia

Goede begeleiding in aanschaf. Vakkundige en vlotte installatie.

Nvt

Nvt

L van den Berg

Wij hebben zeer goede ervaring met zonneplan, duidelijke telefonische uitleg van Dewi gehad, op alle vragen had ze een antwoord. De mannen die de zonnepanelen een paar weken later kwamen plaatsen... Wij hebben zeer goede ervaring met zonneplan, duidelijke telefonische uitleg van Dewi gehad, op alle vragen had ze een antwoord. De mannen die de zonnepanelen een paar weken later kwamen plaatsen waren keurig en werkte stevig door op de heetste dag van 2021.

Duidelijk, vriendelijk, snelle plaatsing

Ik zou het echt niet weten.

Christian Ermes

Ik heb sinds 2 maanden zonnepanelen van Zonneplan, mijn installatie werkt van de 2 maanden maar 1 maand!!!! Service is waardeloos en oplossen duurt weken. Zeker geen zonnepanelen van kopen.

Mooie praatjes

Service…… mensen aan de telefoon moeten doe wat ze beloven te gaan doen.

Tien Theunissen

Zoals vermeld bij sterke punten

alles uitgevoerd zoals besproken in de offerte en correct afgehandeld naar onze tevredenheid en zeer goed rekening ge houden met de corona!

Bedankt voor je review!

Doe Normaal

Sturen mij zomaar een brief die doet alsof hij mijn energierekeing is, lijkt me geen bedrijf om me in zee te gaan.

Geen spam sturen waar mensen niet op zitten te wachten

Reactie Zonneplan.nl:

Dank voor je feedback. Wij sturen alleen post naar adressen waarvan we zien dat het dak geschikt is voor zonnepanelen, omdat we zoveel mogelijk mensen willen laten profiteren van zonne-energie!🌞... Dank voor je feedback. Wij sturen alleen post naar adressen waarvan we zien dat het dak geschikt is voor zonnepanelen, omdat we zoveel mogelijk mensen willen laten profiteren van zonne-energie!🌞 Als je onze post liever niet wilt ontvangen, dan ontvang ik graag je adresgegevens om je hiervoor af te melden. Je kunt een mail sturen naar service@zonneplan.nl of je kunt dit via de chat op onze website doorgeven.

Ton

Perfect

Goede communicatie en bereid om eventueel aanpassingen mee te nemen. Plaatsen van de panelen ging snel en met goede mensen met kennis. Top!

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende review! ⚡💚

Geen contact gehad over de aanschaf van panelen. Heb een aantal keer post ontvangen voor mogelijk aanschaf van zonnepanelen, terwijl ik ze al 6 jaar op mijn dak heb liggen.

Doe research zodat je niet onnodig brieven hoeft te versturen naar adressen waar al zonnepanelen geïnstalleerd zijn. Dan denk je pas aan het milieu door het niet onnodig verspillen van papier en... Doe research zodat je niet onnodig brieven hoeft te versturen naar adressen waar al zonnepanelen geïnstalleerd zijn. Dan denk je pas aan het milieu door het niet onnodig verspillen van papier en logistiek van de post. Persoonlijk heb ik al 6 jaar panelen, dus ben niet geïnteresseerd!

Reactie Zonneplan.nl:

Wat leuk dat jullie al zonnepanelen hebben. Dan is de post inderdaad overbodig. Ik ontvang graag je adresgegevens zodat ik je hiervoor kan afmelden. Je kunt een mail sturen naar service@zonneplan.nl... Wat leuk dat jullie al zonnepanelen hebben. Dan is de post inderdaad overbodig. Ik ontvang graag je adresgegevens zodat ik je hiervoor kan afmelden. Je kunt een mail sturen naar service@zonneplan.nl of je kunt dit via de chat op onze website doorgeven!

R. Blaauw

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Ze zijn goed te bereiken, afspraken worden nagekomen. Het voortraject is duidelijk. De dag van plaatsing van de panelen ging prima. Vakkundige mensen die... Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Ze zijn goed te bereiken, afspraken worden nagekomen. Het voortraject is duidelijk. De dag van plaatsing van de panelen ging prima. Vakkundige mensen die duidelijke uitleg gaven. De BTW teruggave ging soepel. Erg tevreden dus.

Duidelijke communicatie!

Nee.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat we je zo blij hebben gemaakt. Hopelijk maken de opbrengsten je net zo enthousiast! 🌞

Klaas de Weerd

Aan de voorkant uitstekend en vlotte advisering. Ook de installatie verliep vlot en zonder problemen. Overleg over plaatsing omvormer etc ook prima.

Snel en deskundig advies. Installatie bedrijf ook top en ter zake kundig

Reactie Zonneplan.nl:

Deze review straalt ons tegemoet 🌞