Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

J. Kools

Prima service, goed vakmanschap.

Klantvriendelijk.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze 5 sterren stralen ons tegemoet! ✨Bedankt voor de prachtige beoordeling. We sturen extra zonnestralen je kant op! 🌞^Saskia

Johan van schendel

Goede voorlichting en snelle reacties

Alle beloftes werden nagekomen

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een stralende beoordeling, bedankt! Super om te horen dat je zo blij bent met onze manier van werken. Heel veel plezier met de zonnepanelen!🌞💚^Saskia

Jan van der Sterren

Goede voorlichting, vriendelijk en hulpbiedend

zie boven

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een prachtige score! Misschien komt het ook door je achternaam dat we zoveel sterren van je ontvangen 😉✨Bedankt voor deze mooie review, daar doen we het voor!💚🌞^Saskia

pieter postma

Uitstekend! (dus kort en bondig)

heldere klantgerichte communicatie, faire prijs, snelle installatie zonder rommel.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een korte en krachtige review, Pieter! Fijn dat je zo positief te spreken bent over Zonneplan 🌞💚 Heel veel zonnige dagen gewenst zodat de opbrengsten lekker stijgen!⚡^Saskia

Wil

14 zwarte panelen Een zoektocht door zonnepanelenland bracht mij uiteindelijk bij Zonneplan. Mede door de kwaliteit van dak bevestigingsmaterialen en panelen met een Wattpiek van 320W. Ook het... 14 zwarte panelen Een zoektocht door zonnepanelenland bracht mij uiteindelijk bij Zonneplan. Mede door de kwaliteit van dak bevestigingsmaterialen en panelen met een Wattpiek van 320W. Ook het contact met Anne-Wil als vast contactpersoon is uitermate prettig verlopen. Wat ik ook belangrijk vond is dat de BTW teruggave volledig door zonneplan geregeld wordt. Bij mij is de Zonneplan One omvormer geïnstalleerd. Deze start zeer snel op en heeft een eigen 4G stick zodat mijn eigen wifi niet extra belast wordt en ik overal de data kan zien. De installatie is goed uitgevoerd door een partner van Zonneplan.

Vast contactpersoon

Reactie Zonneplan.nl:

Je enthousiasme straalt van deze review af, geweldig zeg!💚 Het is mooi om te lezen hoe je bij ons terecht bent gekomen en hoe je het traject hebt ervaren. Mijn collega Anne-Wil zal hier ook erg... Je enthousiasme straalt van deze review af, geweldig zeg!💚 Het is mooi om te lezen hoe je bij ons terecht bent gekomen en hoe je het traject hebt ervaren. Mijn collega Anne-Wil zal hier ook erg blij van worden, dus ik stuur de complimentjes aan haar door. Heel veel plezier met de zonnepanelen!🌞 ^Saskia

Jaap

Mooi totaalpakket en goede begeleiding

Contact met één adviseur.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 10, geweldig! Fijn dat je zo positief bent over onze manier van werken.💚 Heel veel plezier met de zonnepanelen en stralende dagen gewenst!🌞✨^Saskia

Vonden de installateur erg onveilig werken op het dak het aansluiten van de omvormer is niet netjes gedaan

Krijg eerlijk advies en je wordt goed te woord gestaan prijs is gunstig

Op locatie komen kijken om verwarring te verkopen om via de buren op het dak te komen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het advies dat we hebben gegeven. Uiteraard vinden we het jammer om te lezen dat je ons niet aanbeveelt vanwege de manier... Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het advies dat we hebben gegeven. Uiteraard vinden we het jammer om te lezen dat je ons niet aanbeveelt vanwege de manier waarop er geïnstalleerd is. Mijn collega Annelies van de klantenservice heeft hierover contact met je gehad. De installateurs zijn inderdaad niet volgens de afgesproken manier het dak op gegaan. We zijn het met je eens dat dit beter en veiliger moet, dus daar gaan we beter op controleren bij toekomstige installaties. Wat betreft de bekabeling: We hebben aangeboden om een monteur langs te sturen om de scheve buisjes recht te zetten. Je gaf aan dat dit niet nodig was en dat je het zelf kon herstellen. We kregen uit dit telefoongesprek de indruk dat we dit samen positief hadden afgesloten. Deze review spreekt die indruk echter tegen. We willen natuurlijk niet dat je met een negatief gevoel op het traject terugkijkt. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag! ^Saskia

Hetmus

Het personeel en iedereen eigenlijk was snel en effectief.

Vriendelijk en betrouwbaar

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Geweldig dat je zo positief over Zonneplan bent. Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Beijer

Fijn bedrijf komen afspraken goed na

Prettig om mee samen te werken

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn mooie woorden, bedankt! Heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

B. van Voorst

Wij hebben in volle tevredenheid gebruik kunnen maken vd diensten van Zonneplan. Werden elke keer weer netjes te woord gestaan en montage verliep vlekkeloos. We zijn zeer tevreden en kunnen... Wij hebben in volle tevredenheid gebruik kunnen maken vd diensten van Zonneplan. Werden elke keer weer netjes te woord gestaan en montage verliep vlekkeloos. We zijn zeer tevreden en kunnen Zonneplan van harte aanbevelen.

Communicatie en vakkundigheid.

Niks

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is fantastisch om te horen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. We wensen je stralende dagen zodat de opbrengsten lekker omhoog schieten!🌞 ^Saskia