Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

C.Kluyskens

Niets dan lof

Professioneel

Reactie Zonneplan.nl:

Kijk, zo hoort het! Fijn dat zo positief over ons bent. Bedankt voor de mooie 9!

van Rooij

Positieve ervaring met Zonneplan.
Duidelijke uitleg gehad, vragen allemaal snel en duidelijk beantwoord.
Offerte overzichtelijk en zoals afgesproken. Zonneplan is afspraken allemaal...
Positieve ervaring met Zonneplan.
Duidelijke uitleg gehad, vragen allemaal snel en duidelijk beantwoord.
Offerte overzichtelijk en zoals afgesproken. Zonneplan is afspraken allemaal nagekomen. Ook de installatie is volgens afspraak verlopen.
Ik kan Zonneplan zeker aanbevelen.

Nakomen van gemaakte afspraken en offerte.

geen. Ga vooral zo door.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat super om te horen dat het hele traject soepel verliep. Zo hoort het natuurlijk ook! Veel zonuren gewenst­čî×

Rob van Beurden

Ze hebben mij zeer net advies gegeven en netjes geholpen

Goede service

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is super om te horen, bedankt voor het delen van je ervaring!­čśâ

E.broekhof

Top bedrijf

ze doen wat ze zeggen

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een prachtige score! Op naar een zonnige toekomst­čî×

Aarnoud Sanderse

* De informatie en voorlichting waren duidelijk.
De communicatie met de contactpersoon verliep in een prettige
sfeer en was doeltreffend.
* De uitvoering van de installatie...
* De informatie en voorlichting waren duidelijk.
De communicatie met de contactpersoon verliep in een prettige
sfeer en was doeltreffend.
* De uitvoering van de installatie verliep deskundig en netjes, er was
vooraf goed overleg m.b.t. de methodiek van aanleg.
* Er was hierbij een goede teamwerking te constateren.
* De uitvoeringsduur van de werkzaamheden was hierdoor zeer
* acceptabel. ( 4 uur ).
* De oplevering was correct.
* De werklocatie werd schoon en opgeruimd achtergelaten.

Goed teamwerk, waardoor effici├źntie duidelijk effect heeft op de werkzaamheden.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze prachtige opsomming is voor ons het beste compliment. Super dat je zo positief over ons bent! Laat die zon maar schijnen­čî×

Ettina Geerlings

Goede communicatie mogelijk als er een vraag of probleem was met de Zonnepanelen. Tevreden met installateur Smeets uit Linne.

Vakbekwame en klantvriendelijke medewerkers.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze 5 sterren stralen ons tegemoet! Geweldig dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor het delen van je ervaring­čĺÜ

Kees Verbeek

Vanaf het eerste contact tot en met de montage was alles perfect geregeld en werd en glashelder gecommuniceerd. Ook onze vraag over lokale referenties werd binnen het uur beantwoord met naam en... Vanaf het eerste contact tot en met de montage was alles perfect geregeld en werd en glashelder gecommuniceerd. Ook onze vraag over lokale referenties werd binnen het uur beantwoord met naam en telefoonnummers van mensen die wij konden bellen. Toen we een paar dagen na de montage een klein probleempje tegen kwamen hebben we gebeld en de volgende ochtend stond er een monteur voor de deur die het in een mum van tijd had opgelost. Kortom een topbedrijf om zaken mee te doen!

Perfecte communicatie ├ęn service

Reactie Zonneplan.nl:

Jullie positieve woorden stralen ons tegemoet! Wat een mooie aanbeveling, bedankt! En nu is het aan de zonnepanelen om hun werk te doen zodat jullie dubbel genieten van de zon­čśÄ

Thijssens

Zonneplan maakt bij ons niet waar wat ze beloven!

mooi verkooppraatje

verbeterpunten; maak waar wat u beloofd, doe gedegen voor onderzoek, en kom achteraf niet met 'panhaken, arbo regels, hellingshoek van het dak, etc.'

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw duidelijke feedback op onze manier van werken. Tijdens de installatiedag is gebleken dat we niet konden installeren. Onze dakconstructie past niet op het type dakpan en dat is... Bedankt voor uw duidelijke feedback op onze manier van werken. Tijdens de installatiedag is gebleken dat we niet konden installeren. Onze dakconstructie past niet op het type dakpan en dat is natuurlijk erg jammer. Daarom hebben we de installatie moeten annuleren, uiteraard op onze kosten. Ik begrijp de teleurstelling erg goed, maar het verandert de uitkomst helaas niet. Wij wensen u succes met het vinden van een geschikte installateur.

Twan

Perfect; omvormen was na 1 jaar kapot en keurig vervangen

Communicatie; klantvriendelijkheid

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat je zo blij bent, ook met onze service. Dat is natuurlijk minstens zo belangrijk­čĹŹ

de Bats

Vanaf het eerste tot het laatste moment prima contact en nagekomen wat afgesproken is. Keurige installatie.

helder, duidelijk, vakwerk

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie beoordeling, bedankt­čĺÜEn nu is het aan de zon om hard te schijnen, zodat je opbrengsten door het dak schieten!