Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Fam Gerressen Duiven

Zonneplan doet wat er wordt belooft. Goede communicatie met zowel kantoor en ook met de mannen ter plaatsen.
Wij zijn zeer tevreden met het zonneplan Team.

Kwaliteit en Communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat jullie zo blij zijn, bedankt voor deze mooie review! Op naar veel zonnige jaren😎

P.Lacroix

Zeer goede en correcte service.

Correct en betrouwbaar

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 gouden sterren, bedankt! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard😉

Bas

Vandaag onze zonnepanelen gelegd en aangesloten, leveren nu al energie op. Vanuit Zonneplan goed op de hoogte gehouden en montage door vakbekwame lui.
Klantenservice van Zonneplan ook...
Klantenservice van Zonneplan ook uitermate goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan.
Aanrader, ik beveel Zonneplan 100% zeker aan.

Snelle montage
Goede producten
Scherpe prijzen
Vakmensen

N.v.t.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze prachtige beoordeling, Bas! Wat fijn dat je zo positief over ons bent en dat je ons aanbeveelt. Een groter compliment kunnen we niet krijgen💚

L. Goosens

Toen ik contact opnam omdat ik zonnepanelen wilde, werd ik hartelijk en vriendelijk behandel. Men gaf duidelijk de mogelijkheden weer en ook wat voor mij de beste uitvoering was, ook al was dat niet... Toen ik contact opnam omdat ik zonnepanelen wilde, werd ik hartelijk en vriendelijk behandel. Men gaf duidelijk de mogelijkheden weer en ook wat voor mij de beste uitvoering was, ook al was dat niet de duurste uitvoering.
Er werd een afspraak gemaakt en men gaf duidelijk aan waar ik rekening moest houden. Er werden tijdig reminders gestuurd of gebeld.
Ook de dag van plaatsing verliep prima. De monteurs deden keurig zoals afgesproken en gaven nog advies waar ik de omvormer het beste kon plaatsen. Ze waren vriendelijk en ruimden alles op.
Ook de nazorg was prima. Men belde om te informeren of alles goed gegaan was.

Goed begeleiding

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende 5 sterren, daar zijn we erg blij mee. Super om te lezen hoe het hele traject is verlopen en dat alles naar wens is!🌞

Arjen hut

Zonneplan gehad zoals afgesproken super snelle installatie en super recht neergelegd veder ook met de teruggave van belasting hebben ze top geregeld
Had 1 beugeltje kapot 2 dagen later een...
Had 1 beugeltje kapot 2 dagen later een monteur goede service.
Ben echt blij dat we ze hier hebben gekocht.
Arjen

Top

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn om te horen dat je nog steeds zo blij met de keuze voor Zonneplan bent. Een groter compliment kunnen we niet krijgen, bedankt!😃

J. de Roode

Betrouwbaar bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Service gericht.

Kwalitatief hoogwaardig materiaal. Goede en snelle communicatie. Alles goed geregeld m.b.t de installatie. Goede service.

Deze 5 sterren stralen ons tegemoet, bedankt! Op naar veel zonnige jaren😎

Kerkhoff

Keurig op tijd geleverd en afspraken helemaal na gekomen.
Top geregeld

Dat ze op tijd er waren de installateurs.
Volgens afspraak

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat alles volgens afspraak verliep en dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor het delen van je ervaring💚

Privepersoon

Goede info, goede montage en het resultaat is prima

Eigenlijk was alles goed

Gewoon zo doorgaan. Ook de aftersales wordt gewaardeerd

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een mooie opsomming, bedankt! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard😉

HJC Bastiaans

Van A tot Z hebben ze alles gedaan zoals afgesproken

Fantastisch product en zeer goede service .

NVT

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 5 stralende sterren en voor de mooie beoordeling. Veel stralende jaren gewenst!✨

Hanna van den Berg

Wij zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Advies was duidelijk, wij zijn heel blij met onze beslissing om zonnepanelen te laten installeren.
De installateur dacht met ons mee en...
Wij zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
De installateur dacht met ons mee en heeft goed advies gegeven.
Het eindresultaat is zeer tot tevredenheid en ook de opbrengst van de panelen is tot nu toe goed.
Wij zijn inmiddels bijna van het gas af, dus wij gaan nog even door met onze maatregelen.

Dank en hulde voor de zorg en nazorg door de medewerkers van Zonneplan.

Goed advies en zorg en nazorg

Geen wij zijn zeer tevreden

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie woorden, daar zijn we erg blij mee! We waarderen het heel erg dat je je ervaring hier deelt, bedankt. Succes met de andere verduurzamende maatregelen, op naar een groene... Wauw, wat een mooie woorden, daar zijn we erg blij mee! We waarderen het heel erg dat je je ervaring hier deelt, bedankt. Succes met de andere verduurzamende maatregelen, op naar een groene toekomst💚🌞