J.D. Bode

Duidelijke voorlichting, complete begeleiding van aanvraag tot plaatsing (en daarna). Kortom gewoon super!

Eigenlijk alles

Kijken of het maximaal aantal panelen op je dak meer is dan dat je aanvraagt.

Patrick

Alles eigenlijk perfect gelopen, van offerte stadium tot en met installatie. Nu al 2 jaar tevreden met de geïnstalleerde zonnepanelen.

Duidelijk offerte, goede communicatie, vakkundige installatie met personeel wat goed meedenkt en goede spullen hebben. Alles netjes weer opgeruimd.

Bij ons verliep alles perfect.

Dennis Blom

Altijd goed bereikbaar en klantvriendelijk

Snel bereikbaar

Installateurs lieten veel rommel liggen in de vorm van flesjes, bekertjes

Joost

Prima voor elkaar!

Duidelijke communicatie

Willem Rijnders

De zonnepanelen leveren het aantal kw dat door zonneplan is beloofd. De service was netjes, duidelijk en snel.

De communicatie was goed en snel zodat alles zeer duidelijk was en de keuze om voor zonneplan te kiezen snel gemaakt was.

Als het altijd gaat zoals het bij ons ging, zijn er geen verbeterpunten alles was goed geregeld.

schmidt

12 december 2021 panelen besteld vandaag 24-2-2022 geplaatst panelen zijn netjes geplaast en omvormer ook maar er was ook een nieuwe groepenkast besteld monteurs wisten van niets deze hadden een... 12 december 2021 panelen besteld vandaag 24-2-2022 geplaatst panelen zijn netjes geplaast en omvormer ook maar er was ook een nieuwe groepenkast besteld monteurs wisten van niets deze hadden een bericht gestuurd naar zonneplan werd ik vervolgends gebeld dat er vandaag nog iemand deze kwam instaleren om 3uur s middags heb ik gebeld ineens komt de monteur niet waarschijnlijk over ongeveer 3 weken werd er verteld ik heb gezegd dat dit niet acceptabel is nu gaan ze in de planning kijken wat er mogelijk is
dit is zeer slecht geregeld nu heb ik zonnepanelen die ik niet kan gebruiken en moet ik weer een keer vrij nemen
en ik krijg niet te horen waarom er geen monteur kon komen
ik kan me indenken dat een andere klus uitloopt of iets dergelijk maar geen drie weken
ik wacht af maar tot nu toe ben ik niet blij en zeer geïrriteerd 😒

ben ik nog niet over uit

comunicatie en planning

E. Vos

Eergisteren is na lang wachten het team van
Eergisteren is na lang wachten het team van
Azonnepanelen.nl geweest om namens zonneplan de installatie te plaatsen. Harde werkers, daar mag niets van gezegd worden. Qua orde en netheid laten ze steken vallen. Tijdens het uitladen van de panelen wordt er naar mijn inziens best ruw en dom omgegaan met de panelen. De monteur zet de 15 panelen gewoon op de grond zonder iets zachts daaronder en schuin tegen de werkbus. Vervolgens met een ladder lift omhoog waar geen beschermmateriaal op zit en de panelen beschadigen aan de onderkant. Jammer. In een recordtijd ligt alles erop en hoeft alleen de Electricien alles nog aan te sluiten. Na 1 uur is dat ook gebeurd. Helaas werkt de zonneplan app nog niet waardoor ik niet kan zien of er al opbrengst is. Maar dat is achteraf niet het probleem, de installatie werkt gewoon niet. Geen opbrengst, niks, nada. Controleer de Electricien zijn werk niet? Nu moet ik wachten totdat ik in wordt gepland voor een bezoek van de monteur. Lijkt mij een quickfix, ben geen expert maar ik baal natuurlijk wel dat ik weer vrij moet nemen.
Het hele voor traject van offerte tot order is wel goed verlopen.

Communicatie met herman, prijs

Installateur moet zijn werk controleren voordat hij gaat.

W. Heijmans

Duidelijke communicatie, goede prijs-kwaliteit verhouding, nette monteurs, prettig contact. Zeer tevreden met Zonneplan en het effect op onze energierekening!

Prettige communicatie

J J van Veen

Professioneel, goede kennis en kunde, uitstekend.

Kwaliteit.

Geen.

H. Uijen

Meedenken met de mogelijkheden en heel netjes geïnstalleerd

Efficiënt werken en plaatsen