Offerte
Nazorg
Communicatie

E. Rijkers

Zeer positief.

Dikke pluim aan Koen Brummel voor de zeer correcte wijze van advisering. Altijd compleet, duidelijk, deskundig en volgens de afgesproken tijdstippen.

De uiteindelijke installatie leverde problemen op door de stroomvoorziening richting de meterkast. Hierdoor is de 1e installatie afgebroken. Ik heb zelf erachter aan moeten gaan wanneer de installatie werd hervat. Hiervoor moest het gipsplaten plafond in de toilet beneden worden verwijderd. Het 2e installatieteam gaf echter aan dat dit eigenlijk niet nodig was geweest. De extra werkzaamheden hadden dus voorkomen kunnen worden, vandaar voor deskundigheid een lager cijfer. Al met al nog een tevreden klant.

De app op de telefoon is vastgelopen en vervolgens door mij verwijderd. Ik heb nog niet getracht om deze opnieuw te installeren; maar mogelijk kan de handleiding hoe dit te doen wat simpeler gemaakt worden voor de eindgebruiker.

Jan

We hebben problemen met de omvormer, duurt nu al 2 weken. Krijg de indruk dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Telkens moet ik bellen hoe het ervoor staat. Als je het nu nog niet vanuit het...

Anoniemmax

Meer dan goed

alles goed

Emiel

Erg goede ervaring met zonneplan. Duidelijke offertes van tevoren, goede hulp in de keuze. Kundige monteurs die graag nog wat extra deden, en goeie afronding. Eigenlijk niks op aan te merken!

Ook achteraf werd ik nog eens gebeld hoe de zonnepanelen bevallen en of alles naar wens is. Iets wat ik niet gewend ben van vele andere bedrijven.

P.Lemmens

Snel in het plaatsen van de zonnepanel, nette afwerking.
Het regelen van de BTW aftrek, en je wordt steeds op de hoogte gehouden van de vooruitgang.
Als je vragen hebt kan je bellen en...

Snel oplossen van een probleem.
Zeer vriendelijk personeel.

Nee.

Theo Koning

Vanaf het eerste contact met Jeroen tot het laatste contact met Annelies is alles uitstekend verlopen. Zag eerst op tegen al het gedoe en geregel maar Zonneplan regelt alles voor je. Van begin tot...

Uitstekende medewerkers, gedreven, verstand van zaken en vriendelijk.

Hou de kwaliteit zoals jullie die nu hebben vast. Jullie groeien vast erg snel maar dit nooit ten koste laten gaan van de kwaliteit.

Ik zou het fijn vinden als jullie in de toekomst meer kunnen bieden of klanten meenemen in energie transitie. Misschien tips, nieuwsbrieven of kijken naar mogelijkheden voor de toekomst.

Jessica

Goede ervaring met Zonneplan.

Zowel bij de klantenservice als bij de installatie vriendelijk en deskundig personeel dat ook gericht meedenkt bij probleempjes!

Vanwege personeelstekorten lang moeten wachten op installatie. Op zich is dat geen probleem, maar een berichtje hierover direct bij aanvang van de offerte was fijn geweest, zodat we onze verwachtingen op de installatieperiode van te voren hadden kunnen bijstellen.

Hans Heinen

Zowel telefonisch als de mensen over de vloer zeer vriendelijk en deskundig.
Werkplek zonder rommel achtergelaten en deskundig uitleg gegeven,'Telefonische nazorg perfect.
Zeer tevreden...

G.H.C. van Leusden

Er werd heel beloofd en ik moet zeggen: het is op alle fronten nagekomen en ik ben zeer tevreden.
Ook de gemakkelijke en prettige (telefonische) gesprekken deden heel vertrouwend aan.

Zie ervaringen.

Ik ben zeer tevreden! ALLES is perfect gelopen.

Marijke

Goede en duidelijke offerte met alle onderdelen.
Planning en uitvoering perfect uitgevoerd door vakkundig personeel.
Alles keurig gemonteerd , geen rommel, goede uitleg, gewoon...

Waren duidelijk. Geen poespas. Alles correct zoals afgesproken uitgevoerd.

Ga zo door.