Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Uitstekende communicatie en service

Meedenken, service en communicatie

Geen verbeterpunten

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo te spreken bent over onze service en communicatie.💚 Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Frederike

Alles is goed gegaan, volgens afspraak, leuke monteurs.

Met de harde storm (Ciara) was ik een beetje bang: blijft het zitten!!!! Nou, alles zit nog en alles doet het ook nog ! En zelfs in de wintermaanden lever ik stroom en de energie rekening is veel... Met de harde storm (Ciara) was ik een beetje bang: blijft het zitten!!!! Nou, alles zit nog en alles doet het ook nog ! En zelfs in de wintermaanden lever ik stroom en de energie rekening is veel minder !!

Ik heb geen tips.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze positieve, leuke review!💚 Gelukkig overleven de panelen deze wind prima en gaan we nu de mooie lentemaanden tegemoet. Op naar mooie opbrengsten!⚡🌞^Saskia

Peter

Goed advies duidelijk in alles ben je ergens niet mee eens proberen ze wat anders te regelen

Duidelijk heid

Niks

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie review, bedankt!💚 Super dat het traject duidelijk voor je was en dat je ervaring zo positief is! Veel plezier met de zonnepanelen!🌞^Saskia

L.Bijma

Alles correct uitgevoerd.
Zelf had ik een mantelbuis aangelegd van de vliering naar de meterkast, wat het voor de monteur wel makkelijker maakte

Vakbekwaam

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 5 sterren!✨ Geweldig dat je ervaring met Zonneplan zo positief is.💚 Heel veel plezier met de panelen en veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Vincent

Heel goed

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 4 stralende sterren!✨ We sturen extra zonnestralen je kant op😉🌞^Saskia

Greet Hoogendoorn.

Er werd nogal wat beloofd en eerlijk is eerlijk: het werkt als een tierelier en wij zouden zó weer Zonneplan en Solar OK nemen. De installateurs hebben de nodige eigen initiatieven aan moeten... Er werd nogal wat beloofd en eerlijk is eerlijk: het werkt als een tierelier en wij zouden zó weer Zonneplan en Solar OK nemen. De installateurs hebben de nodige eigen initiatieven aan moeten spreken en problemen creatief opgelost. Chapeau.

Als onder ervaring.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een prachtige review met een geweldige score!💚 Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring hier te delen. Heel veel plezier met de zonne-installatie gewenst!🌞^Saskia

Peter

Vanaf het eerste bezoek op de website tot de installatie en inwerking stelling klopt werkelijk alles zoals het wordt beloofd. Deskundig advies voor de offerte (Bart van Zwieten TOP!) Snelle afspraak... Vanaf het eerste bezoek op de website tot de installatie en inwerking stelling klopt werkelijk alles zoals het wordt beloofd. Deskundig advies voor de offerte (Bart van Zwieten TOP!) Snelle afspraak voor plaatsing die perfect uit is gevoerd door een vast team van installateurs bij ons was dat Smeets Electro. Goed meedenkend team, nette proactieve vakmensen. Om een idee te krijgen om 08:00 uur reed de installateur voor en om 15:00 uur waren 29 panelen operationeel. Top prestatie.
Maak je niet druk over de installatie wordt helemaal ontzorgd. Het is een dag met drukte, boren en kabels trekken en alles wordt netjes achter gelaten.

Alle afspraken, uitleg klopt van begin tot het einde.

Kabeltraject kan een probleem zijn en daar kom je pas op de dag van de installatie achter. Echter de installateurs zijn zo ervaren dat er nagenoeg altijd een werkbare oplossing is. Mogelijk is het... Kabeltraject kan een probleem zijn en daar kom je pas op de dag van de installatie achter. Echter de installateurs zijn zo ervaren dat er nagenoeg altijd een werkbare oplossing is. Mogelijk is het handig om vooraf een site-review te doen voor het kabelplan.

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een prachtige beoordeling!😃 Super dat je de tijd neemt om je ervaring met Zonneplan te delen. Fijn dat alles zo goed is verlopen, want dat is natuurlijk erg belangrijk.💚 We nemen je... Wauw, wat een prachtige beoordeling!😃 Super dat je de tijd neemt om je ervaring met Zonneplan te delen. Fijn dat alles zo goed is verlopen, want dat is natuurlijk erg belangrijk.💚 We nemen je feedback over het kabeltraject ter harte, want er is altijd ruimte voor verbetering. Veel zonnige dagen gewenst en op naar hoge opbrengsten🌞!^Saskia

Jan Peeters

Alles is, vanaf de offerte tot eindafwerking, overzichtelijk en vakbekwaam afgehandeld.

Communicatie

Neen

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een stralende review, bedankt zeg!💚 Daar worden we heel blij van. Heel veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Paul

Ik ben bijna 2,5 jaar geleden gekozen voor zonneplan vooral door anne winters van zonneplan , maar ook voor o.a. voor de service en betrouwbaarheid, afgelopen 6 maanden helaas twee keer een beroep... Ik ben bijna 2,5 jaar geleden gekozen voor zonneplan vooral door anne winters van zonneplan , maar ook voor o.a. voor de service en betrouwbaarheid, afgelopen 6 maanden helaas twee keer een beroep op de service moeten doen , de eerste keer omvormer kapot in de zomer en geen compensatie ( toch bijna 50 euro misgelopen aan opbrengst) , tweede keer voor een inspectie ( zogenaamde gratis service) en een rekening van 196 euro ontvangen, belachelijk gewoon, ik ben echt diep teleurgesteld in zonneplan. Na weken bellen en alle begrip voor de situatie krijgen van medewerkers van zonneplan , maar ik moet wel betalen en ondertussen heb ik toch de tweede herinnering ontvangen om te betalen, dat is toch niet hoe je behandeld wilt worden!

adviseren en aanzetten tot kopen van panelen

vooral in de communicatie en de nazorg is veel verbetering nodig

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review. Ik begrijp dat het frustrerend is dat er kosten ontstaan voor een reparatie. Deze kosten worden alleen doorberekend als blijkt dat het probleem niet bij de zonnepanelen... Bedankt voor deze review. Ik begrijp dat het frustrerend is dat er kosten ontstaan voor een reparatie. Deze kosten worden alleen doorberekend als blijkt dat het probleem niet bij de zonnepanelen ligt. Dat is ook vooraf met u besproken. U heeft aangegeven dat u akkoord gaat met eventuele regiekosten. De monteurs hebben op de dag van inspectie geconstateerd dat het probleem niet bij de zonne-installatie lag en daarom zijn de gemaakte kosten aan u gefactureerd. Wij kunnen daarin geen uitzondering maken. Als hier nog vragen over zijn dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.^Saskia

Egbert pashouwers

In eerste instantie leek het allemaal goed te gaan en werd er goed gecommuniceerd. Na het tekenen van de overeenkomst bleek er in eens een probleem te zijn volgens zonneplan met de berijkbaarheid... In eerste instantie leek het allemaal goed te gaan en werd er goed gecommuniceerd. Na het tekenen van de overeenkomst bleek er in eens een probleem te zijn volgens zonneplan met de berijkbaarheid van de achterzijde van mijn huis en of ik even €1500,- extra kon betalen voor het huren van een steiger. Op het moment dat ik zei dat ik niet van plan was om extra te betalen hiervoor hebben ze een mail gestuurd dat ze maar de zonnepalen maar niet komen plaatsen en dat het daarbij gedaan is. Dus kort samen gevat het blokje geen onverwacht kosten klopt niet echt en als je dan niet extra wil betalen komen ze maar helemaal niet meer

Situatie van te voren beter bekijken en of beter luisteren naar de klant

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw feedback. Bij Zonneplan gaat veiligheid voor alles. Het is ontzettend belangrijk dat onze monteurs zich veilig op het dak kunnen begeven. Er is daarom uitgebreid onderzoek gedaan... Bedankt voor uw feedback. Bij Zonneplan gaat veiligheid voor alles. Het is ontzettend belangrijk dat onze monteurs zich veilig op het dak kunnen begeven. Er is daarom uitgebreid onderzoek gedaan naar hoe de monteurs het beste op uw dak konden komen. Hieruit is gebleken dat het insteigeren van de achterzijde van de woning noodzakelijk was. Dergelijke bijkomende diensten beïnvloeden natuurlijk de totaalprijs. We kunnen echter zonder die steiger de zonne-installatie niet plaatsen, dus het zijn noodzakelijke kosten die gemaakt moeten worden. We hebben hier meerdere keren uitvoerig contact over gehad, maar helaas zijn we er samen niet uitgekomen. De order is om die reden dan ook geannuleerd. Daarvan hebben wij u eerst telefonisch op de hoogte gesteld en vervolgens hebben we een mail gestuurd. U gaf aan dat u al een andere partij had gevonden. Fijn dat u toch nog zonne-energie gaat opwekken! Veel zonnige dagen gewenst.🌞^Saskia