Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Timmermans Maurice

Tja wat moet ik hier schrijven over zonneplan, we waren toen we de brochure kregen toch een beetje sceptisch, het zag er allemaal zo mooi uit kan dat wel. Nu kan ik alleen maar ja het is zo mooi!... Tja wat moet ik hier schrijven over zonneplan, we waren toen we de brochure kregen toch een beetje sceptisch, het zag er allemaal zo mooi uit kan dat wel. Nu kan ik alleen maar ja het is zo mooi! Van het begin tot het einde inclusief het regelen van de btw teruggaaf, alles is perfect geregeld door zonneplan, wij zijn er super blij mee.

Groet Maurice

Eigenlijk gewoon alles, vriendelijke mensen en van a tot z alles goed voor elkaar!

Reactie Zonneplan.nl:

Deze review bezorgt ons een grote glimlach!πŸ˜ƒ Wat ontzettend mooi om te lezen dat we je zo blij hebben gemaakt.πŸ’š Nog heel veel plezier met de zonnepanelen gewenst.🌞^Saskia

Positief in bijna alle opzichten

communicatie met kantoor en vriendelijkheid en vakbekwaamheid monteurs

rommel opruimen na afloop van de werkzaamheden

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooi cijfer zeg!😎 Fijn dat alles naar wens is en dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor de tip die je ons geeft, daar kunnen we zeker iets mee.πŸ’š Veel zonuren gewenst!🌞^Saskia

Het is gewoon goed

Contakt met de klanten is prima

Zo ik niet weten

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat het contact goed is geweest en dat je enthousiast bent! Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

L.Dirken

Perfecte communicatie. In Limburg uitstekende monteurs. ka ik van harte aan bevelen

service

nee

Reactie Zonneplan.nl:

Yes, wat een geweldige review!πŸ’š Fijn dat je je enthousiasme hier deelt. We vinden het super om te horen dat je zo blij bent. Dat bezorgt ons een grote glimlach!πŸ˜ƒ Nog veel zonnige dagen... Yes, wat een geweldige review!πŸ’š Fijn dat je je enthousiasme hier deelt. We vinden het super om te horen dat je zo blij bent. Dat bezorgt ons een grote glimlach!πŸ˜ƒ Nog veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

J.J.M. v. Lendt

Prima werk afgeleverd

Snelle reactie als er vragen zijn, met een goede oplossing.

is niet nodig

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie review, daar zijn we heel blij mee!πŸ˜ƒ Fijn dat onze manier van werken zo'n positieve ervaring achterlaat. Dat is heel belangrijk voor ons.πŸ’š Nog veel zonnige dagen... Bedankt voor deze mooie review, daar zijn we heel blij mee!πŸ˜ƒ Fijn dat onze manier van werken zo'n positieve ervaring achterlaat. Dat is heel belangrijk voor ons.πŸ’š Nog veel zonnige dagen gewenst!🌞⚑^Saskia

Peter Gabriels

Goede prijs kwaliteit verhouden. Vakkundig en net personeel . Heel blij met zonnepanelen zeker aan te bevelen.

Kwaliteit en vakkundig personeel

Houden zo

Reactie Zonneplan.nl:

Yes, wat een prachtige beoordeling! Fijn dat alles zo goed is gegaan en dat je zo enthousiast bent!πŸ˜ƒ Daar doen we het voor.πŸ’š Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Heel irritant, ongevraagd keer op keer post in de brievenbus

Stop met spammen van burgers die geen zonnepanelen willen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review. Ik begrijp uit je beoordeling dat jij geen gebruik wilt maken van de prachtige mogelijkheden om zonne-energie op te wekken. Jammer! Als je onze post liever niet wilt... Bedankt voor deze review. Ik begrijp uit je beoordeling dat jij geen gebruik wilt maken van de prachtige mogelijkheden om zonne-energie op te wekken. Jammer! Als je onze post liever niet wilt ontvangen, dan ontvang ik graag je adresgegevens om je hiervoor af te melden. Je kunt een mail sturen naar info@zonneplan.nl of je kunt dit via de chat op onze website doorgeven.πŸ‘Nog een stralende dag gewenst!🌞^Saskia

Leo van der Molen

Wisten mij heel snel t overtuigen dat het voor mij een goede mogelijkheid was om mijn energieverbruik, en daarmee mijn CO2- uitstoot te verminderen. En het mooie is: deze investering verdient... Wisten mij heel snel t overtuigen dat het voor mij een goede mogelijkheid was om mijn energieverbruik, en daarmee mijn CO2- uitstoot te verminderen. En het mooie is: deze investering verdient zichzelf in zeven jaar terug en daarna heb ik er nog jaren profijt van. Dit levert veel meer op dan de rente op een spaarrekening en draagt direct bij aan het verminderen van de opwarming van de aarde. Het is niet veel maar alle beetjes helpen.

Heldere uitleg. Complete en goede montage in 1 dag. En alles werkte daarna meteen goed.

Ze zijn al heel goed.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn prachtige woorden. Alle kleine beetjes helpen inderdaad, zeker als we het met z'n allen doen!πŸ’š En dat is ook onze missie: zoveel mogelijk mensen overtuigen om ook te profiteren van... Dat zijn prachtige woorden. Alle kleine beetjes helpen inderdaad, zeker als we het met z'n allen doen!πŸ’š En dat is ook onze missie: zoveel mogelijk mensen overtuigen om ook te profiteren van zonn-energie.🌞 Niet alleen goed voor de portemonnee, maar ook voor onze mooie planeet.🌍 Bedankt voor het delen van je ervaring en nog veel plezier met de zonnepanelen gewenst!^Saskia

Jacco Donders

Zeer correct advies en zier correcte installatie door nette aardige monteurs. in 1 woord top geregeld!

Alles

Niets

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie review! Bedankt dat je je positieve ervaring hier deelt! Dat waarderen we heel ergπŸ’š Veel zonnige jaren gewenst!🌞^Saskia

Irene Doorn

Zonneplan beloofde een volledige installatie met een app waarin je je tegoed kon zien. Twee weken geleden geΓ―nstalleerd, buren geklaagd over het verzetten van tuinbanken en afvalbakken en niets... Zonneplan beloofde een volledige installatie met een app waarin je je tegoed kon zien. Twee weken geleden geΓ―nstalleerd, buren geklaagd over het verzetten van tuinbanken en afvalbakken en niets terugzetten, twee gebroken dakpannen achtergelaten in de tuin en de app werkte niet. Andere stick gekregen per post die je er zelf in moet zetten ??? Raar, werkt nog niet. Tenslotte iemand erbij gehaald die heeft de stick erin gezet en sinds gisteren werkt het

Het lag er razendsnel op het dak.

Opruimen na afloop, mensen niet zelf laten modderen met een vervangstick, bij mij alleen maar gelukt met hulp.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review waarin duidelijke feedback voor ons staat. We hebben hier nog telefonisch contact over gehad, want de monitoring hoor het natuurlijk direct te doen. Het is erg jammer dat de... Bedankt voor deze review waarin duidelijke feedback voor ons staat. We hebben hier nog telefonisch contact over gehad, want de monitoring hoor het natuurlijk direct te doen. Het is erg jammer dat de meegeleverde 4G stick het lief afweten. Fijn dat het gelukt is om de nieuwe 4G stick in de omvormer te plaatsen. De opbrengsten zijn nu in de monitoring zichtbaar, dus dat is fijn! Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia