Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Kees Verbeek

Vanaf het eerste contact tot en met de montage was alles perfect geregeld en werd en glashelder gecommuniceerd. Ook onze vraag over lokale referenties werd binnen het uur beantwoord met naam en... Vanaf het eerste contact tot en met de montage was alles perfect geregeld en werd en glashelder gecommuniceerd. Ook onze vraag over lokale referenties werd binnen het uur beantwoord met naam en telefoonnummers van mensen die wij konden bellen. Toen we een paar dagen na de montage een klein probleempje tegen kwamen hebben we gebeld en de volgende ochtend stond er een monteur voor de deur die het in een mum van tijd had opgelost. Kortom een topbedrijf om zaken mee te doen!

Perfecte communicatie én service

Reactie Zonneplan.nl:

Jullie positieve woorden stralen ons tegemoet! Wat een mooie aanbeveling, bedankt! En nu is het aan de zonnepanelen om hun werk te doen zodat jullie dubbel genieten van de zon😎

Thijssens

Zonneplan maakt bij ons niet waar wat ze beloven!

mooi verkooppraatje

verbeterpunten; maak waar wat u beloofd, doe gedegen voor onderzoek, en kom achteraf niet met 'panhaken, arbo regels, hellingshoek van het dak, etc.'

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw duidelijke feedback op onze manier van werken. Tijdens de installatiedag is gebleken dat we niet konden installeren. Onze dakconstructie past niet op het type dakpan en dat is... Bedankt voor uw duidelijke feedback op onze manier van werken. Tijdens de installatiedag is gebleken dat we niet konden installeren. Onze dakconstructie past niet op het type dakpan en dat is natuurlijk erg jammer. Daarom hebben we de installatie moeten annuleren, uiteraard op onze kosten. Ik begrijp de teleurstelling erg goed, maar het verandert de uitkomst helaas niet. Wij wensen u succes met het vinden van een geschikte installateur.

Twan

Perfect; omvormen was na 1 jaar kapot en keurig vervangen

Communicatie; klantvriendelijkheid

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat je zo blij bent, ook met onze service. Dat is natuurlijk minstens zo belangrijk👍

de Bats

Vanaf het eerste tot het laatste moment prima contact en nagekomen wat afgesproken is. Keurige installatie.

helder, duidelijk, vakwerk

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie beoordeling, bedankt💚En nu is het aan de zon om hard te schijnen, zodat je opbrengsten door het dak schieten!

Dimitri de Swart

In 1 woord geweldig! Van aanvraag, tot installatie tot belastingteruggave, compleet ontzorgd!

Snelle, professionele installatie. Netjes aangelegd. Goed werkende installatie die voldoet aan wat er beloofd is!

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie beoordeling! Geweldig dat je zo enthousiast over ons bent. Veel zonuren gewenst🌞

Hennie

We hadden het niet beter kunnen treffen. Installatie was snel en vakkundig. De opbrengst is boven onze verwachting. Op dit niveau kunnen we onze investering binnen 5 jaar terug verdienen.

Vakkundig, vriendelijk, goede na controle.

Ik kan er geen bedenken.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende beoordeling, Hennie! Wat fijn dat alles soepel verliep en dat de zonnepanelen boven verwachting presteren😎

Sumner

Alles goed en echt blij me

Snel geregeld

Zal ik niet weten

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Fijn dat we je zo blij hebben gemaakt😃

R.Groenendijk

Service prima! Zeer goed bereikbaar. Prognose opbrengst klopt goed.

Klantencontact en hulp bij teruggave btw prima verzorgd.

Geen verbeterpunten

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een prachtige score, bedankt! Wat fijn dat je zo blij met ons en met de panelen bent😎

B

Goede service, duidelijke uitleg

Klantvriendelijk

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie opsomming, daar zijn we heel blij mee!😃Veel zonnige jaren gewenst!

Roy schoolmeesters

Alles werkte volgens het boekje. Geen verrassingen of tegenslagen. Heel nette monteurs ook die binnen uit zichzelf de schoenen uitdoen. Netjes alles opgeruimd en achtergelaten.

Afspraken goed nakomen, heel netjes werken.

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Deze beoordeling bezorgt een grote glimlach op veel gezichten, bedankt!💚 Super om te zien dat het hele traject soepel verliep en dat we zo'n hoge score verdienen. Dat is voor ons de kroon op ons... Deze beoordeling bezorgt een grote glimlach op veel gezichten, bedankt!💚 Super om te zien dat het hele traject soepel verliep en dat we zo'n hoge score verdienen. Dat is voor ons de kroon op ons werk🌞