Bergman

Tot nu toe positief. Gelegd juli 2021

Goede voorlichting

ES

Monteurs waren onvriendelijk, hadden haast, en hebben forse schade veroorzaakt, met name bij installatie van omvormer. Op het dak brak een dakpan en die werdvervangen door dakpan van afwijkende... Monteurs waren onvriendelijk, hadden haast, en hebben forse schade veroorzaakt, met name bij installatie van omvormer. Op het dak brak een dakpan en die werdvervangen door dakpan van afwijkende kleur. Bij installatie omvormer werd de stroomkast 10 cm van de kraan en afvoer van de wasmachine gemonteerd. Daarbij zat de afvoer van de wasmachine in de weg, is gewoon met kracht weggedrukt door de monteur en daardoor scheurde de afvoerpijp mijn volledig af. De monteur móet dat gemerkt hebben maar heeft dat niet gemeld. Toen ze weg waren heb ik dat gelukkig zélf op tijd gezien want je moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik het niet had gezien en de wasmachine aanzet... het afvoerwater loopt dan gewoon de zoldertrap af! Ik heb deze schade direct gemeld en ze zouden er direct mee aan de gang gaan en terugbellen. Ik ben die dag niet teruggebeld, ook de volgende dag niet en moest de volgende dag zélf terugbellen. Ze waren ermee bezig ... ondertussen konden wij niet wassen. Ik heb er toen zelf voor moeten zorgen dat de schade werd hersteld omdat de reparatie van de schade door Zonneplan uitbleef. Oordeelt u zelf over de kwaliteit en service van Zonneplan!

zie boven

zie boven

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je feedback en wat vervelend dat dit is gebeurd. Wij wilden dit graag voor je oplossen en hebben daarom op verschillende manieren contact proberen te zoeken. Helaas krijgen wij geen... Bedankt voor je feedback en wat vervelend dat dit is gebeurd. Wij wilden dit graag voor je oplossen en hebben daarom op verschillende manieren contact proberen te zoeken. Helaas krijgen wij geen reactie en kunnen wij deze situatie niet met je bespreken. Kan je contact met ons opnemen zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Je kan ons bereiken op 088 020 3011.

Willem Apeldoorn

Alles klopt , afspraken, voorlichting, montage
Gewoon perfect Geen opdringerig gedoe gewoon soepel , vriendelijk en op tijd.
Vandaag gemonteerd. Top

Afspraak is afspraak. Dat is zo fijn

Gewoon zo doorgaan

Michel

Een goed bedrijf , komt alles na wat ze zeggen .

Netjes geïnstalleerd

Uit geven over wat ze gedaan hebben

Jacob

Fantastisch bedrijf, goed en kundig personeel. Goede info en nazorg (BTW teruggave)

Snelle levering en uitvoering

Familie Cappetti

In december de offerte geaccepteerd voor 30 zonnepanelen. Schouwing was een paar weken later door Wescco bouw uit Dordrecht. Gisteren zouden ze de zonnepanelen installeren maar toen de monteurs van... In december de offerte geaccepteerd voor 30 zonnepanelen. Schouwing was een paar weken later door Wescco bouw uit Dordrecht. Gisteren zouden ze de zonnepanelen installeren maar toen de monteurs van de onderaannemer (ook weer Wescco bouw) een uurtje hadden rondgelopen kwam als antwoord dat het installeren niet ging lukken. We hadden namelijk dakpannen die vastzaten met panhaken. Dat was vooraf bij de schouwing ook duidelijk aangegeven en het was toen geen probleem. Nadat de monteurs waren vertrokken heb ik contact opgenomen met de verkoper van Zonneplan. We zijn nu een dag later, 17.00 uur. Het beloofde telefoontje met uitleg is gisteren en vandaag niet meer gekomen. Als ik de negatieve reviews lees haakt Zonneplan vaak af als de installatie wat moeilijker is dan vooraf ingeschat. Onacceptabel dat ik tot op heden geen excuses en een oplossing heb gekregen. Zeer onprofessioneel!!

Behandel je klant met respect

Rudy

Bijzonder goede ervaring. Goede voorlichting, alles volgens afspraak, van offerte tot plaatsing .

Vooral het contact, ondanks dat het telefonisch ging, gaf vertrouwen na gestelde vragen.

Zo doorgaan.

P. Landman

Goede voorlichting, prettige communicatie

Goede voorlichting en prettige communicatie

F.E. van Mansum

Helder, duidelijk, goed voorbereid en tout de point qua aanleggen van electriciteitsverbinding vanaf dak.

Voorbereiding bij offerte.

H.Boom

Na informatie ingewonnen te hebben, contact gezocht met Zonneplan voor een offerte, deze snel gekregen en na een telefoontje was alles duidelijk. Belangrijk was dat Zonneplan ook de BTW teruggaaf... Na informatie ingewonnen te hebben, contact gezocht met Zonneplan voor een offerte, deze snel gekregen en na een telefoontje was alles duidelijk. Belangrijk was dat Zonneplan ook de BTW teruggaaf regelde. duidelijk afspraken voor plaatsen van de panelen kunnen maken.

Niet opdringerig, zelfs na bekijken van andere offerte, welke ook goed was werd er niet aangedrongen en liet men de beslissing aan mij.

zou niet weten wat Zonneplan in deze zou kunnen verbeteren