Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Zeddammer

Alles correct gegaan

Reactie Zonneplan.nl:

Ontzettend fijn dat alles goed is gegaan en dat je zo'n fijne review voor ons achterlaat! Heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

M.W. Boland

De verwachtingen over opbrengst en uitvoering zijn voor 100% waargemaakt.
De verwachtingen over opbrengst en uitvoering zijn voor 100% waargemaakt.
Ook de begeleiding en nazorg tijdens installatie en administratieve handelingen zijn bij Zonneplan in goede handen.
Ook de app en de monitoring is geweldig.

Alles van te voren goed gecommuniceerd.
De uitvoering overeenkomstig volgens opgave.

Geen. Zo doorgaan.

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig om te lezen dat je zo positief bent over Zonneplan, daar worden we helemaal blij van. Zo sluiten we lekker positief de week af. Bedankt voor het delen van je ervaring en heel veel zonnige... Geweldig om te lezen dat je zo positief bent over Zonneplan, daar worden we helemaal blij van. Zo sluiten we lekker positief de week af. Bedankt voor het delen van je ervaring en heel veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Alles wordt prima geregeld, goede vakmensen die afspraken nakomen.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn mooie pluspunten, bedankt! We zijn blij dat je zo tevreden met Zonneplan bent! Heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

F.J.Pietersen/M.S.Pietersen-de Wilde

Profesioneel

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 10, geweldig! We zijn blij om te zien dat jij blij bent met onze manier van werken! Veel plezier met de zonne-installatie, laat die herfstzon maar schijnen! ^Saskia

Sanders

Ik ben zeer tevreden hoe zonneplan dit allemaal voor elkaar gekregen heeft.
Het begon met een telefoontje dat de gemeente dit wilde financieren en daarover ben ik ga nadenken.
Jullie...
Ik ben zeer tevreden hoe zonneplan dit allemaal voor elkaar gekregen heeft.
Jullie hebben alles voor mij geregeld, zelfs de aangifte van de omzetbelasting. Het was heel super om te merken dat alles zo goed geregeld wordt. Zoals jullie het vertellen, zo wordt het ook uitgevoerd.

de communicatie is eerlijk en heel duidelijk.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een zonnige, positieve review zeg! Leuk om te horen dat je zo blij bent met onze manier van werken. We houden van duidelijke, eerlijke en volledige informatie, dus dat proberen we zo goed... Wat een zonnige, positieve review zeg! Leuk om te horen dat je zo blij bent met onze manier van werken. We houden van duidelijke, eerlijke en volledige informatie, dus dat proberen we zo goed mogelijk te communiceren. Fijn dat je dat ook zo hebt ervaren. Heel veel plezier met de zonnepanelen!

Rolf

Niets dan lof. Van begin tot eind tevreden. Installateur heeft net werk geleverd.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een lovende review, wauw! Wij zijn heel erg blij met enthousiaste klanten, dus niets dan lof voor dit positieve verhaal! Bedankt en veel stralende dagen gewenst!

kerstholt in Koelange

Prima organisatie en service, heel tevreden.

Komen de gemaakte afspraken na

Vooral doorgaan!

Reactie Zonneplan.nl:

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor deze prachtige review, daar worden we blij van! Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Duidelijke afspraken die worden nagekomen.Installatie probleemloos.Alles werkt naar behoren. 1x een storing gehad maar tel.snel opgelost.

Prima voorbereiding, begeleiding en afronding.

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat het hele traject naar wens is verlopen! Bedankt voor het delen van je ervaring en veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Particulier

Prima service,zeer behulpzaam, meedenkend.
Vriendelijk

Kennis van zaken .
Met de klant meedenken.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn hele mooie sterke punten die je geeft, bedankt! We vinden het heel fijn dat je ervaring bij Zonneplan zo positief is geweest, daar doen we het natuurlijk voor! Veel plezier met de... Dat zijn hele mooie sterke punten die je geeft, bedankt! We vinden het heel fijn dat je ervaring bij Zonneplan zo positief is geweest, daar doen we het natuurlijk voor! Veel plezier met de zonnepanelen!