Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Dick v Eeken

Heldere afspraken en keurig op tijd

bekwaam stip en netjes

?

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat alles volgens afspraak is gegaan, dat is precies zoals het hoort. Veel zonuren gewenst!🌞

P.Linkens

houden zich aan afspraken

x

Bedankt voor deze stralende 10! Veel plezier met de zonnepanelen gewenst🌞

Schot W.G

Alles naar tevredenheid geïnstalleerd! De omvormer op een goede plek. Zeer tevreden

Goede service, alles helder en duidelijk gecommuniceerd

Ga zo door!

Reactie Zonneplan.nl:

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent! Dat is natuurlijk waar wij het voor doen. We gaan zeker zo door, bedankt!💚

Hans Buis Keukens

In een woord geweldig

zeer goede communicatie en vakmensen

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wij vinden deze review in een woord geweldig! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg.😃

Willem Verhoeff

Zonneplan was correct snel en gaf mij een betrouwbaar gevoel en het eind resultaat is naar wens, dus ook de leverantie van de stroom "in 9mnd mijn verbruik van het hele jaar terug verdient" buiten... Zonneplan was correct snel en gaf mij een betrouwbaar gevoel en het eind resultaat is naar wens, dus ook de leverantie van de stroom "in 9mnd mijn verbruik van het hele jaar terug verdient" buiten de installatie kosten natuurlijk.

werken snel en netjes

bonus voor aanbrengen nieuwe klant!

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat je de investering er al bijna uit hebt! Fijn dat we zo'n goed gevoel hebben achtergelaten, daar doen we het voor! We hebben een vriendenactie waar je aan mee kunt doen. Dan maak je kans... Geweldig dat je de investering er al bijna uit hebt! Fijn dat we zo'n goed gevoel hebben achtergelaten, daar doen we het voor! We hebben een vriendenactie waar je aan mee kunt doen. Dan maak je kans om je installatiebedrag terug te winnen!👍 Meer info vind je hier: https://www.zonneplan.nl/vriendenactie

Prive

Jammer dat als je panelen bij wil plaatsen achteraf dat dan de prijs in verhouding totaal niet meer klopt.

Snelheid

Nazorg

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je feedback! Het is in verhouding vrij duur om panelen bij te plaatsen, omdat we grotendeels dezelfde werkzaamheden moeten uitvoeren als bij een nieuwe installatie. We adviseren daarom... Bedankt voor je feedback! Het is in verhouding vrij duur om panelen bij te plaatsen, omdat we grotendeels dezelfde werkzaamheden moeten uitvoeren als bij een nieuwe installatie. We adviseren daarom ook om goed naar deze investering te kijken voordat we panelen bijplaatsen, omdat het natuurlijk wel uit moet kunnen. Daar proberen we zo goed mogelijk in te adviseren.👍

E.

Van begin tot eind prima ervaring

Goede communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 10, daar zijn we heel blij mee! Hopelijk verdienen de opbrengsten ook een 10😉

Kitty Kroone

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, ontzorgend.

Ontzorgend

Niets

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt Kitty! Super om te horen dat het hele traject soepel is verlopen.👍

Oostland-Zinger

Toen de 3e installateur erbij kwam, was een leiding via de slaapkamer gelukkig niet meer nodig. hij had een andere oplossing buiten langs.

je kunt altijd bellen met vragen en bij twijfels.
nazorg is ook vriendelijk.

...

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat de monteur goed heeft meegedacht bij het kabeltraject. Fijn dat het nu niet via de slaapkamer loopt, maar buitenom. Bedankt voor deze prachtige 9!💚

hennie

Alles prima geregeld

afspraken kloppen precies

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat alles volgens afspraak is gegaan, zo hoort het! Bedankt voor de prachtige 10!✨