Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Installateurs waren mooi op tijd, samenwerking met de elektricien kan volgens mij beter, er ontstonden misverstanden die gelukkig wel werden opgelost. Elektricien had niet de juiste pluggen bij zich... Installateurs waren mooi op tijd, samenwerking met de elektricien kan volgens mij beter, er ontstonden misverstanden die gelukkig wel werden opgelost. Elektricien had niet de juiste pluggen bij zich waardoor ik als klant moest improviseren.
Uiteindelijk in eigen boortrommel de juiste pluggen gevonden, improviseren was dus niet meer nodig.
Ging al met al wat moeizaam.

Ondanks de boeren acties was men mooi op tijd, fijn!! Punctueel dus.
Nette werkers, geen rommel achtergelaten, alles netjes afgewerkt in huis.

Volgens de elektricien komen gipsplaat wanden niet vaak voor waardoor de juiste pluggen in zijn kistje ontbraken. (??)
Het scheelt echter voor de klant veel wanneer hij zelf de voorbereiding kan treffen, bijv een stevige houten plaat monteren of pluggen kopen. Op dit gebied dus een stukje voor infomatie is geen overbodige luxe.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze uitgebreide en eerlijke review, daar kunnen we absoluut iets mee! We zijn blij om te horen dat de algehele ervaring met Zonneplan in zo'n mooi cijfer samengevat kan worden. De... Bedankt voor deze uitgebreide en eerlijke review, daar kunnen we absoluut iets mee! We zijn blij om te horen dat de algehele ervaring met Zonneplan in zo'n mooi cijfer samengevat kan worden. De verbeterpunten zijn belangrijke punten waar we echt mee aan de slag gaan. We wensen je veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Ik heb het reeds, in dit geval Esther, telefonisch bevestigd dat wat ons aangaat 'Zonne' en het 'Plan' daar aan gekoppeld een
perfecte match is.

Meer nog dan dat wij blij zijn met de panelen willen wij even de monteurs
extra benoemen, en wel; Parcifal, Remie en Sven.
Keurige, ontzettend vriendelijke en energieke mannen met verstand van zaken
en zeer vertrouwde uitstraling.

Dergelijke medewerkers van jullie hopen wij (ook voor de firma) vaker hier
in onze wijk tegen te komen daar zij een uitstekend
reclame team vormen voor de naam' Zonneplan'. Het is gewoon h e l e m a a l
T O P !

TIP voor de concurrent collegae; gebruik ook, mocht het mis gaan, valschermen!

Reactie Zonneplan.nl:

De positieve energie spat van deze review af, super zeg! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Fijn dat het is opgevallen dat we bij de installatie valschermen... De positieve energie spat van deze review af, super zeg! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Fijn dat het is opgevallen dat we bij de installatie valschermen hebben gebruikt, want dat is een zeer belangrijk speerpunt van ons: veiligheid voor alles! We zorgen ervoor dat de complimenten ook even doorgestuurd worden naar de monteurs, want die pluim hebben ze dubbel en dwars verdiend! Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Zeddammer

Alles correct gegaan

Reactie Zonneplan.nl:

Ontzettend fijn dat alles goed is gegaan en dat je zo'n fijne review voor ons achterlaat! Heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

M.W. Boland

De verwachtingen over opbrengst en uitvoering zijn voor 100% waargemaakt.
De verwachtingen over opbrengst en uitvoering zijn voor 100% waargemaakt.
Ook de begeleiding en nazorg tijdens installatie en administratieve handelingen zijn bij Zonneplan in goede handen.
Ook de app en de monitoring is geweldig.

Alles van te voren goed gecommuniceerd.
De uitvoering overeenkomstig volgens opgave.

Geen. Zo doorgaan.

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig om te lezen dat je zo positief bent over Zonneplan, daar worden we helemaal blij van. Zo sluiten we lekker positief de week af. Bedankt voor het delen van je ervaring en heel veel zonnige... Geweldig om te lezen dat je zo positief bent over Zonneplan, daar worden we helemaal blij van. Zo sluiten we lekker positief de week af. Bedankt voor het delen van je ervaring en heel veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Alles wordt prima geregeld, goede vakmensen die afspraken nakomen.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn mooie pluspunten, bedankt! We zijn blij dat je zo tevreden met Zonneplan bent! Heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

F.J.Pietersen/M.S.Pietersen-de Wilde

Profesioneel

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 10, geweldig! We zijn blij om te zien dat jij blij bent met onze manier van werken! Veel plezier met de zonne-installatie, laat die herfstzon maar schijnen! ^Saskia

Sanders

Ik ben zeer tevreden hoe zonneplan dit allemaal voor elkaar gekregen heeft.
Het begon met een telefoontje dat de gemeente dit wilde financieren en daarover ben ik ga nadenken.
Jullie...
Ik ben zeer tevreden hoe zonneplan dit allemaal voor elkaar gekregen heeft.
Jullie hebben alles voor mij geregeld, zelfs de aangifte van de omzetbelasting. Het was heel super om te merken dat alles zo goed geregeld wordt. Zoals jullie het vertellen, zo wordt het ook uitgevoerd.

de communicatie is eerlijk en heel duidelijk.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een zonnige, positieve review zeg! Leuk om te horen dat je zo blij bent met onze manier van werken. We houden van duidelijke, eerlijke en volledige informatie, dus dat proberen we zo goed... Wat een zonnige, positieve review zeg! Leuk om te horen dat je zo blij bent met onze manier van werken. We houden van duidelijke, eerlijke en volledige informatie, dus dat proberen we zo goed mogelijk te communiceren. Fijn dat je dat ook zo hebt ervaren. Heel veel plezier met de zonnepanelen!

Rolf

Niets dan lof. Van begin tot eind tevreden. Installateur heeft net werk geleverd.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een lovende review, wauw! Wij zijn heel erg blij met enthousiaste klanten, dus niets dan lof voor dit positieve verhaal! Bedankt en veel stralende dagen gewenst!

kerstholt in Koelange

Prima organisatie en service, heel tevreden.

Komen de gemaakte afspraken na

Vooral doorgaan!

Reactie Zonneplan.nl:

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor deze prachtige review, daar worden we blij van! Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Duidelijke afspraken die worden nagekomen.Installatie probleemloos.Alles werkt naar behoren. 1x een storing gehad maar tel.snel opgelost.