Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Martine

Goed en snel

Snel en vriendelijk

Soms iets meer info over waarom bepaalde keuzes in dit geval beter zijn

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat onze manier van werken goed is bevallen. Bedankt voor de waardevolle feedback, dat nemen we zeker mee.

P.E.J. de Bruin

Alles is probleemloos verlopen en een extra compliment voor de vriendelijke installatiemonteurs!

zie bovenstaande opmerkingen

nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat alles zo goed is bevallen. Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg😃We sturen de complimenten natuurlijk door naar het installatieteam!

hans rinkel

Prettig en correct

duidelijk en een goede communicatie

geen tips

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de prachtige negen, Hans! Fijn dat alles zo goed is bevallen. Op naar veel zonnige jaren😎

D. van Beek

Prima ervaring met Zonneplan. Duidelijke offerte met keurige berekening m.b.t. benodigde panelen en opbrengst. Eerlijk antwoord toen ik liever meer zonnepanelen wenste dan ingetekend. Daarmee gaven... Prima ervaring met Zonneplan. Duidelijke offerte met keurige berekening m.b.t. benodigde panelen en opbrengst. Eerlijk antwoord toen ik liever meer zonnepanelen wenste dan ingetekend. Daarmee gaven ze duidelijk aan dat ze niet alleen voor de verkoop van panelen gaan. Prijzen van verschillende aanbieders verschillen niet of nauwelijks, alles ligt rond dezelfde koers.

Prima communicatie, heldere uitleg. Afspraken worden nagekomen.

Jammer dat we nog een weekje moesten wachten op de elektricien die de panelen op een gegeven moment echt koppelde aan de meterkast.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat alles volgens afspraak is gegaan! Veel stralende dagen gewenst🌞

R.Gijsen

Van begin tot dat de panelen op het dak lagen is alles top geregeld

goed advies

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat onze manier van werken goed is bevallen. Bedankt voor deze stralende 5 sterren, daar zijn we heel blij mee!✨

Ruud Cloeck

Zeker netjes en vakkundig aangelegd
Vriedelijke monteurs

Hun woorden nagekomen en het werkt prima. Goede nazorg

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende 10, Ruud! Fijn dat het hele traject zo goed is verlopen. Geniet lekker van je eigen zonnestroom.🌞

M. Ouadghiri

Bijzonder goed

Betrouwbaarheid, kwaliteit en goede advies

Bedankt voor deze stralende 10! Daar zijn we heel blij mee.😃

Martin

Van begint tot eind uitstekend geholpen. De installatie ziet er niet alleen keurig uit, maar presteert ook boven verwachting. We zijn zeer tevreden en aangenaam verrast over de uitstekende service!

Adequaat, nergens omkijken naar, vakbekwaam en uitstekende service.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een prachtige beoordeling, Martin! We zijn heel blij met deze mooie 10. Super om te horen dat je zo enthousiast bent. Daar doen we het natuurlijk voor!🌞

Philips

Naar goede tevredenheid alles gegaan

Goed communiceren door zonneplan

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de stralende 10! Daar worden we heel blij van. Veel zonnige jaren gewenst.🌞

D.kerseboom

Top bedrijf,goed geregeld

Klandvriedelijk en duidelijk

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat de alles vlekkeloos is verlopen. Bedankt voor de mooie 10!✨