Offerte
Nazorg
Communicatie

Leo Franken

Zeer goed en vakkundig

Goede contact gehad en op de hoogte gehouden met verdere afwikkeling, vooral de rompslomp met afhandeling BTW.

Toch vooraf kijken, hoe de bekabeling gaat lopen door het huis.

Leo Franken

Zeer goede en vlotte afhandeling, deskundig.

Goede afhandeling, deskundig personeel die alles netjes hebben geïnstalleerd. Ook de afhandeling voor de BTW.

Vooraf toch kijken, hoe de bekabeling door het huis bevestigd wordt.

Goede service. Ben vanaf het begin heel goed op de hoogte gesteld en een aantal keer gebeld na het plaatsen van de zonnepanelen. Top!

Zonneplan heeft een prima prijs prestatie verhouding. De verkoop kan goede inschattingen maken van wat de klant wil en kan daar adequaat op inspelen. Tevens zijn ze eerlijk in eigen kunnen en...

Wat wordt beloofd komen ze na, snelle antwoorden, altijd bereikbaar. Heldere communicatie.

Ze hebben zoveel service, er wordt wel eens iets vergeten. Pas na twee maanden kreeg ik mee dat ik ook via de PC mijn panelen kon monitoren op een veel nauwkeuriger manier dan via de App.

Op alle fronten scoort Zonneplan zeer hoog. Dat wil zeggen 1) Het beoordelen van de locale situatie 2) Het aanleveren van het installatieplan 3) De installatie sec 4) De nazorg

Zie bovenstaand onder ervaring

Ga zo door.

H.jans-beken

Geweldige ervaring

Berendsen

Van begin tot einde helemaal tevreden. Goede en regelmatige communicatie, ook na een aantal wijzigingen. Duidelijke en snelle antwoorden. Zelfs een aanbod upgrade van de panelen gekregen....

Goede duidelijke informatie,
Van begin tot eind zeer prettig geholpen
Snelle levering van de panelen
Upgrade van de panelen

Tot nu toe nog geen

Andre van Doren

Ik mag wel zeggen dat wij een goed contact hebben gehad met Anne Winters. Vooral op het gebied van raad en advies

Mijn ervaring is zeer goed geen op of aanmerkingen .
meedenken met de klant vind ik een van de sterke punten en tevens ook geduldig zijn als het even duurt met het verkrijgen van de duurzaamheidslening.

tip ; als er nieuwe ontwikkelingen op de markt komen dit doorgeven aan de klanten.

Pijnenburg

Ik heb het in eerste instantie positief ervaren. Na de montage werd het minder , het betreft het advies in de offerte fase . Tijdens deze fase werd mij verteld , dat de panelen alleen verticaal...

De montage liep bijzonder goed .

Advies in de offertefase mag / moet meer aandacht hebben . Er moet beter gecommuniceerd worden met de installateur wat de mogelijkheden zijn in de montage en m.n. de dak schuinte .