Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

J.W. Eggink

Klant vriendelijk en denkt goed met de klant mee.

Zie de ervaring met Zonneplan.

Ed Otten

Ad Uildriks

Alles prima in orde ,geen klachten.

Heel duidelijk

Ik had vanaf het eerste contact een positief gevoel over Zonneplan.
kreeg voldoende uitleg en er werd duidelijk meegedacht wat voor mij de beste installatie zou zijn.

duidelijke communicatie

Zakelijk, klantgericht en vriendelijk. De monteurs waren vakbekwaam, dachten mee met de klant bij de installatie.

Lochem

Ondanks het besneeuwde dak op de dag van montage, hebben de monteurs gewoon prima werk gedaan en er een mooie installatie van gemaakt

Leen Wendels

Perfect !

Communicatie is bijzonder goed in alle stadia van het proces. Dat maakt het verschil.

N. Regts

Niets anders dan Lof over aanloop, voorbereiding, uitvoer en afloop van installatie zonnepanelen. Ik ben buitengewoon tevreden over het hele proces en kan iedereen Zonneplan aanraden.

Je wordt op een vriendelijke, correcte en overzichtelijke wijze mee genomen in het hele proces. Communicatie is uitstekend en zeer adequaat. Aanvankelijk werd mij het advies gegeven om rekening te houden met een breuk van circa 30 dakpannen (oudhollandse, antieke, geglazuurde pannen die niet meer leverbaar zijn). Uiteindelijk geen één dakpan gebroken.

Annet Koppert

De Panelen lagen er snel op. Het personeel is erg vriendelijk, ik heb nergens over te klagen want alles was perfect geregeld.