Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Anton uit Alkmaat

De mensen van Zonneplan zijn zeer benaderbaar. Opkomende vragen werden telefonisch en per mail snel beantwoord. De mannen die de panelen installeerden waren vakbekwaam en vriendelijk.
Kortom,...
Kortom, van harte aanbevolen.

Snel communiceren

Reactie Zonneplan.nl:

Wat super om te horen dat het hele traject soepel verliep. Zo hoort het natuurlijk ook! Veel zonuren gewenst🌞

Henk Jonkers

Prima service, snelle en heldere levering

Prijs, snelheid en duidelijkheid

Wauw, wat een mooie score, bedankt! Veel zonuren gewenst🌞

Meynen

Voorstel was 8 panelen. De gebruiker wilde 10 panelen. Voor- en nadelen en plaatsing op het dak besproken. Goed overleg was heel belangrijk en uiteindelijk 10 panelen geplaatst.

1.Achteraf plaatsen extra 2panelen gaf te veel problemen en was
duurder
2. Opbrengst was nu fenemenaal

Overleg vooraf goed en zet de voor- en nadelen van het patroon van de zonnepanelen goed op een rij.

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat jullie zo blij zijn, bedankt voor deze mooie review! Op naar veel zonnige jaren😎

Paul Timmermans

Goed en helder besproken wat we zouden krijgen en hoe het proces in gang zou gaan inclusief begeleiding naar het verkrijgen van de subsidie van de Provincie.

communicatie en kennis

hebben wij niet

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende 5 sterren, daar zijn we erg blij mee. Super om te lezen hoe het hele traject is verlopen en dat alles naar wens is!🌞

Fam. A Lamberts

Een fijn betrouwbaar bedrijf dat we iedereen kunnen aanbevelen. Dat hebben we inmiddels al meerdere malen gedaan hebben.

Betrouwbaar, klantvriendelijk, nette monteurs.

Geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Wat fijn dat je zo positief over ons bent en dat je ons aanbeveelt. Een groter compliment kunnen we niet krijgen💚

Hen Smit

Van begin tot het eind alleen positief. Alle beloften zijn waargemaakt. Ook aftersales is zeer goed. Kortom organisatie is aanbevelenswaardig. Ze nemen bijna alles uit handen. Je hoeft bij de... Van begin tot het eind alleen positief. Alle beloften zijn waargemaakt. Ook aftersales is zeer goed. Kortom organisatie is aanbevelenswaardig. Ze nemen bijna alles uit handen. Je hoeft bij de aanvraag alleen te doen wat echt nodig is. Rest regelt Zonneplan.
Ik heb de panelen nu een jaar en ben uitermate tevreden

Kwaliteit van materiaal en installatie

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo tevreden bent, daar worden wij dan weer heel blij van!😃

A.Goudswaard

Alles snel en duidelijk geregeld.

Organisatie

Wauw, wat een mooie score, bedankt! Veel zonuren gewenst🌞

Ruud van Bergen

Maken waar wat ze beloven.

Duidelijkheid en prima oplevering.

Ga zo door!

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 gouden sterren, bedankt! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard😉

niek zwikker

Alles gaat volgens het voorgelegde plan

Aandacht voor de klant, heldere uitleg.

Deze 5 sterren stralen ons tegemoet, bedankt! Op naar veel zonnige jaren😎

Kaj

Wij zijn erg tevreden over onze zonnepanelen en Zonneplan!

Kwaliteit zonnepanelen, goede installatie en vriendelijke medewerkers.

N.v.t.

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat we zo'n mooi cijfer van jullie krijgen, bedankt! Op naar veel zonuren😎