Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Kateman

Nadat zonneplan de panelen heeft geïnstalleerd heb ik bij een forse regenbui wat lekkage opgelopen. Er bleken na montage 3 kantpannen gebroken te zijn. Deze zijn na ze aangeschaft te hebben keurig...

De nazorg is zeer goed geregeld bij zonneplan.

Contact opgenomen met zonneplan voor een eventuele offerte, helaas zijn wij niet tot een overeenkomst gekomen. Wel prima contact gehad

Na vraag voor persoonlijk contact werden we netjes opgebeld.

Nathalie

Komen afspraken NIET na en kunnen geen fouten toegeven en excuses aanbieden. Beloven de gemaakte schade op te lossen maar blijven uitstellen. Alle contact verliep snel en goed tótdat de zonnepanelen...

Bied excuses aan en los fouten netjes op

Reactie Zonneplan.nl:

Hallo Nathalie, inmiddels hebben we met elkaar gesproken en onze excuses dat u dit zo ervaren heeft. Het ligt nu bij de verzekeraar en zodra er meer bekend is, hoor ik dat graag! Mocht ik in de tussentijd nog wat voor jullie kunnen betekenen dan ben ik te bereiken via 088 020 3011. ^Lisa van Zonneplan

Ria

De medewerkers van Zonneplan zijn deskundig, betrouwbaar en komen hun afspraken na.

J. Van Driel

Zeer slecht Zonneplan komt haar afspraken niet na en levertje panelen niet zoals gecontracteerd. Wel blijf ik post en mails krijgen om mij te feliciteren met geïnstalleerde panelen (!)

Doen war je belooft volgens je site: “beloofd is beloofd. Zonneplan doet er alles aan om een passend product op uw dak te krijgen. We garanderen het”

Pascal

Eind vorig jaar via Zonneplan een offerte aangevraagd omdat de informatie wat ze bieden eerlijk leek en totaal niet schreeuwend overkwam met allemaal loze kreten. Adviseur Thijs heeft het allemaal...

Zeer sterke communicatie tijdens het hele proces. Je wordt van alles op de hoogte gehouden. Geen termen als "Gratis zonnepanelen" etc. maar een realistische schets van de kosten en opbrengsten. Netjes verzorgd en top samenwerking met de installateurs. Geen moment zorgen of ergernissen gehad.

Dit heeft niet echt met Zonneplan zelf te maken maar de communicatie met de Provincie Limburg voor de subsidie aanvraag is nogal stug en kort door de bocht. Het zou in de toekomst fijn zijn als wellicht alle stappen direct via Zonneplan konden gaan.

Henk Stokkink

Het was een hele papierwinkel maar eind resultaat mag er zijn.
Alles tot in de puntjes geregeld en zelf de nazorg of er nog problemen zijn.
Goed afgehandeld
Zelfs de BTW regeling...

De monteurs hebben hun werk tot in de perfectie geregeld echt een teamwerk
Voor dat ik het in de gaten had waren ze al klaar .
Ook de uitleg was duidelijk
Dus voor mij mogen ze zo weer het dak op

Heb geen verbeteringen
Goede ervaring aan overgehouden

Vanaf het eerste contact tot het daadwerkelijk plaatsen van de panelen was de communicatie prima. Wij kregen goede adviezen en de offerte was duidelijk, kortom we wisten precies wat er ging gebeuren...

De nazorg van Zonneplan is Top en is echt een sterk punt van dit bedrijf.

W.G. Koopman

Zonneplan heeft snel, duidelijk en attent gehandeld, zowel in de voorbereiding als in de uiteindelijke afhandeling en realisatie.

stiptheid, ook in het nakomen van afspraken

Zonneplan was één van de 4 offrerende bedrijven die een offerte had uitgebracht. De snelle, vriendelijke en accurate reactie gaven de doorslag om voor zonneplanpanelen te kiezen.
De monteurs...

Na de installatie werd ik twee keer teruggebeld door Zonneplan voor nazorg. 👍👍
Op 20 februari 2019 was de installatie datu, op 24 april 2019 was mijn btw reeds terug gestort. Eveneens verzorgd via Zonneplan . 👍👍👍👍

Voor mij zijn er geen verbeter punten