Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

J.Kooiker

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je review, wat een mooi cijfer! Daar zijn we heel erg blij mee. Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Hellegering

Een bedrijf die alle zorg draagt voor een volledig pakket van aanschaf tot en met de BTW teruggave waarvan elke stap naar volle tevredenheid wordt uitgevoerd "gewoon" uitstekend.

Uitstekende begeleiding , advies en tevens een scherpe prijs

Geen verbeterpunten 100% tevredenheid

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over ons! Daar worden we heel blij van! Veel plezier met de zonne-installatie en veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

margretha aleman

Na meerdere malen de afspraak te verzetten hebben we uiteindelijk de order geannuleerd. Heel vervelend als ik er vrij voor neem om er de hele dag voor thuis te zijn en ik word op de dag van het... Na meerdere malen de afspraak te verzetten hebben we uiteindelijk de order geannuleerd. Heel vervelend als ik er vrij voor neem om er de hele dag voor thuis te zijn en ik word op de dag van het plaatsten gebeld dat het niet door kan gaan.

absoluut niet

pff heb je even. Leveren op afspraak lijkt me een belangrijke.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je feedback. Ik begrijp dat het frustrerend is dat de installatiedatum meerdere keren wordt afgezegd. We hebben elkaar zojuist telefonisch en per mail gesproken en een... Bedankt voor het delen van je feedback. Ik begrijp dat het frustrerend is dat de installatiedatum meerdere keren wordt afgezegd. We hebben elkaar zojuist telefonisch en per mail gesproken en een coulance hiervoor aangeboden. Inmiddels is er ook een nieuwe installatiedatum ingepland. We hopen dat we er daarna alsnog een positieve review van kunnen maken! ^Saskia

H Dahmen

Zeer goede ervaring geven duidelijk uitleg hoe alles gaat verlopen ,en heb je nog vragen kun je ze altijd bellen top

Het sterkste punt vind ik dat ze alles regelen je hoeft zelf nog niet eens met de belasting te regelen dat doen ze nog.En werken samen met zeer vriendelijk installateurs werken alles perfect af en... Het sterkste punt vind ik dat ze alles regelen je hoeft zelf nog niet eens met de belasting te regelen dat doen ze nog.En werken samen met zeer vriendelijk installateurs werken alles perfect af en laten alles weer schoon achter. Zoe zonneplan dan ook echt aanraden een top bedrijf

Zou niet weten wat er nog beter kan is al top

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie review! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg! Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

H.v.d.Kolk

Van begin tot het eind perfect

Reactie Zonneplan.nl:

Dank voor deze prachtige recensie, super! Veel plezier met de zonnepanelen en veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Sharon

Mijn ervaring met zonneplan is zeer goed. Goeie uitleg nette prijs en goeie kwaliteit. De installatie is netjes uitgevoerd en alles is duidelijk uitgelegd. Kan niet anders zeggen dan dat ik... Mijn ervaring met zonneplan is zeer goed. Goeie uitleg nette prijs en goeie kwaliteit. De installatie is netjes uitgevoerd en alles is duidelijk uitgelegd. Kan niet anders zeggen dan dat ik zonneplan ter zeerste aanraad

Alles was sterk uitleg contact met medewerker was prettig installatie netjes uitleg perfect en nazorg ook helemaal goed

Reactie Zonneplan.nl:

Wat ontzettend fijn om deze review te lezen! Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik stuur wat extra zonnestralen die kant op zodat die opbrengst lekker stijgt. Veel plezier met de... Wat ontzettend fijn om deze review te lezen! Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik stuur wat extra zonnestralen die kant op zodat die opbrengst lekker stijgt. Veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Alles ging vlekkeloos. Informatieverstrekking was duidelijk en afspraken werden allen nagekomen.
Vragen werden snel beantwoord.

Meedenken met de cliënt en hen adviseren om de juiste keuze te maken.

Reactie Zonneplan.nl:

Hartstikke fijn dat alles vlekkeloos is verlopen en dat je zo blij bent met de zonnepanelen! Bedankt voor het delen van je positieve verhaal, dat waarderen we heel erg! Veel plezier met de... Hartstikke fijn dat alles vlekkeloos is verlopen en dat je zo blij bent met de zonnepanelen! Bedankt voor het delen van je positieve verhaal, dat waarderen we heel erg! Veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Martijn L

Alles perfect verlopen, kon niet beter dus!

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat geweldig om te horen! Bedankt voor deze review, Martijn! Daar worden we erg blij van. Veel plezier met je zonne-installatie! ^Saskia

Paul Holverda

Hebben geleverd wat ze zouden leveren. Harde werkers met kennis van zaken. Erg tevreden. De panelen leveren gemiddeld 20% meer dan begroot.

Leveren wat ze beloven.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de review, Paul. Fijn om te horen dat je enthousiast bent over Zonneplan. Veel plezier met de prachtige zonne-installatie! ^Saskia

Prima snelle offerte
Levering en plaatsing volgens afspraak

Goede communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Dank voor de positieve review! Fijn dat alles naar wens is. Ik wens je veel zonnestralen toe! ^Saskia