Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Horstmann

Alles erg duidelijk uitgelegd in het eerste contact, plaatsing door vakmensen uutgevoerd en ook nadat alles is geplaatst blijft er goed contact met zonneplan

Duidelijke communicatie, prachtig materiaal en zeer duidelijke uitleg over de systemen.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Goed om te horen dat het hele traject soepel verliep. En nu is het aan de zon om te schijnen! Veel zonnige jaren gewenst🌞

V Deursen

Ze komen na wat is beloofd, dus betrouwbaar.

Werken erg snel en netjes

Zou het niet weten

Reactie Zonneplan.nl:

Kijk, zo hoort het natuurlijk! Super dat je ons zo goed beoordeelt, bedankt!

Johan Wouters

Twee keer zonnepanelen laten leggen (uitbreiding op eerste keer). Allebei de keren top advies, service en snelle afhandeling. Volledig ontzorgd. Technisch uitstekend geïnstalleerd.

Geen eigen investering, ontzorging, technisch goed.

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie woorden Johan! Geweldig dat je zo enthousiast over ons bent. Laat die zon maar schijnen, zodat de opbrengsten lekker stijgen😎

Jan

Alles positief ervaren

Nazorg

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt voor deze mooie beoordeling!

Greet Blokzijl

Eerlijke voorlichting, vlotte levering, goede afhandeling, btw-teruggave goed geregeld

men doet wat is beloofd!

geen tips ter verbetering

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende review, daar zijn we heel blij mee!😃

Ben

Middels een handig stappenplan van begin tot eind begeleid. Van info, via offerte naar een prima installatie en uitstekende service..

Zowel adviseur als de monteurs zijn deskundig, vriendelijk en staan open voor overleg.

Verander de vriendenactie in een ambassadeurschap. Ik ben bereikbaar voor nadere uitleg.

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie score, bedankt! Goed om te horen dat het eindresultaat bevalt. Daar doen we het voor!

P.Geertman.

Heb geen minpunten kunnen ontdekken. Heb installaties van andere aanbieders bekeken en vergeleken, jullie springen daar in alles bovenuit .

Geen zwakke punten kunnenontdekken.

Weet zo niets.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende review. Super om te horen dat je zo enthousiast bent!

P.W. Dijkstra

Een prima en helder bedrijf. Nazorg is ook prima in orde. Dit is het tweede bedrijf waar ik zonnepanelen heb besteld en laten plaatsen. Voor mij de beste by far.

Duidelijk, transparant, prima prijs/kwaliteit verhouding, nazorg top.

Heb nog geen verbeter punten gevonden.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn mooie woorden. Fijn dat het hele traject van een leien dakje ging. En nu is het aan de zon om haar werk goed te doen!😎

Corporaal

Snel geholpen met de offerte, planning en installatie.

Duidelijke communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo positief over ons bent, bedankt voor het delen van je ervaring! Veel zonuren gewenst🌞

R.kreeft

De verwachting was nog.beter dan ze zeiden je hoort om je heen zo van dat zal wel..maar mijn ervaring fantastisch

Veel kilowatt en met mijn auto erbij zeer goedkoop

Nee geen verbeteringen

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat we zo'n mooi cijfer krijgen, bedankt! Op naar veel zonuren😎