Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Morrien

In allerlei opzichten heel tevreden

Helder, duidelijk en doen wat beloofd werd

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Fijn dat we je zo blij hebben gemaakt😃

P.Feijtel

Keurig netjes werk afgeleverd en vriendelijk vakkundig personeel

afspraken nakomen en installatie bewaken op afstand.

ga zo door

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo blij bent! Bedankt voor je mooie review.

Remko

Prima geregeld allemaal.

Nazorg

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo over ons te spreken bent, Remko. En nu is het aan de zonnepanelen om hun werk goed te doen 😉

Molenaar

Uitstekend

Vakmensen

Wellicht toch schouwen mbt kabeltraject
in oude woningen

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, dat is een prachtige score!😎 Super dat je zo enthousiast bent, Bedankt!

Léon Knoben

Een betrouwbaar bedrijf, die de gemaakte afspraken nakomt. De installateurs werkten snel en stelden zich coöperatief op. Op mijn vragen kwam snel een antwoord ( telefonisch of per email ); ook na de... Een betrouwbaar bedrijf, die de gemaakte afspraken nakomt. De installateurs werkten snel en stelden zich coöperatief op. Op mijn vragen kwam snel een antwoord ( telefonisch of per email ); ook na de montage. Fijn dat de BTW-teruggave door Zonneplan werd verzorgd.

Een duidelijke prijsafspraak; deskundige montage van de panelen; vriendelijke monteurs; klantgericht, snelle reactie op mijn vragen.

Alle contacten verlopen via telefoon of email; het zou fijn zijn als bij het 1e contact een persoonlijk advies zou hebben plaats gevonden.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt voor deze mooie beoordeling en voor het delen van je ervaring. Een groter compliment kunnen we niet krijgen💚

Adri Nielen

Duidelijk en overzichtelijk, zeer netjes

Duidelijk en goed advies

Misschien een na controle, een maand na installatie.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een prachtige opsomming, bedankt!

Andre

Zeer goed. Zelf niks hoeven doen. Geen enkele moeite. Ook niet op papier. Vlekkeloos verlopen

Website zonneplan om te bestellen

Niks

Reactie Zonneplan.nl:

Yes, hier worden we heel erg blij van! Bedankt voor je mooie woorden💚

J. Penninkhof

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Vriendelijk geholpen, alle vragen beantwoord. Snelle en vakkundige installatie. Zeker een aanrader

Klantvriendelijk, vakkundig en goede prijs kwaliteit

Geen verbeterpunten, helemaal tevreden.

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat je ervaring zo goed is! Veel zonuren gewenst😎

Sietze Landmeter

Erg goede ervaring met Zonneplan. Vakkundig advies, duidelijke offerte. Goede begeleiding naar eind resultaat.

Communicatie, behulpzaam zonder opdringerigheid.

Een verbeterpunt zou kunnen zijn: wat doe ik aan schoonmaak van de panelen nu ze al langer dan een jaar op mijn dak liggen. Kan ik vogelpoep er afspuiten bv. Hoe vaak maak ik de panelen schoon?

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn dat je ervaring zo positief is! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we🌞

Horstmann

Alles erg duidelijk uitgelegd in het eerste contact, plaatsing door vakmensen uutgevoerd en ook nadat alles is geplaatst blijft er goed contact met zonneplan

Duidelijke communicatie, prachtig materiaal en zeer duidelijke uitleg over de systemen.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Goed om te horen dat het hele traject soepel verliep. En nu is het aan de zon om te schijnen! Veel zonnige jaren gewenst🌞