Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Tamboer

Top

Grwoon geen poeha

Van Gendt

Duidelijkheid

Scherpe prijs en afhandeling

Klantvriendelijkheid is top

R.Peeters

Zeer goede communicatie op voorhand. Duidelijknhet pad besproken van de kabel naar de meterkast aan de hand van foto's. Monteurs waren vakbekwaamd.

Communicatie

P. lindberg

Sybenga

Veel tijd en zorg voor het komen tot een goede offerte.
In 1 ochtend werden 16 panelen geplaatst.
Wel flink aantal pannen vervangen. Zorg voor een goede reserve voorraad!
Geplaatst in...
Veel tijd en zorg voor het komen tot een goede offerte.
In 1 ochtend werden 16 panelen geplaatst.
Wel flink aantal pannen vervangen. Zorg voor een goede reserve voorraad!
Geplaatst in mei 2019, sindsdien geen problemen.

Ruimschoots aandacht voor het besluit proces.
Marktconform prijs prestatie.

Check het soort dakpannen. Ik heb vlakke sneldekpannen van beton. Die breken gemakkelijk. Er zijn bij mij 35 pannen vervangen.

H.H. Donker

Alles prima geregeld.

Alles

Wolters

Zeer prettig om mee te communiceren, duidelijk, begrijpbaar en geen broodjes aap verhalen.

algehele indruk en communicatie

Algemeen verbeterpunt, sinds wij de panelen hebben geïnstalleerd krijgen we nog regelmatig reclame van andere aanbieders op naam en adres. staat er nergens geregistreerd dat ons (en dat van velen)... Algemeen verbeterpunt, sinds wij de panelen hebben geïnstalleerd krijgen we nog regelmatig reclame van andere aanbieders op naam en adres. staat er nergens geregistreerd dat ons (en dat van velen) niet al is voorzien van zonnepanelen? Zou prettig zijn als die reclame niet meer op naam in de bus zou vallen.

Manon Blaauwendraat-Leppers

Alles was duidelijk. Afspraken zijn allemaal nagekomen en ontzettend vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Iedereen neemt de tijd en de moeite zodat je als klant heel goed wordt meegenomen in het proces en het daardoor ook voor de klant allemaal heel prettig verloopt.

particuler

Zeer goed ingelicht en uitstekend uitgevoerd en achtergelaten

altijd bereid uitleg te geven

ing C.L. Schneider

Zeer correcte behandeling. Vakkundige adviezen die later ook uitkwamen. Vriendelijk personeel die de installatie aanbrachten. Zij hielden zich correct aan de afspraken.

Duidelijke en vakkundige adviezen. Met name inzake de subsidies. Het verdient aanbeveling om de aanbieding niet voetstoots te geloven, maar je erin te verdiepen. Uiteindelijk afgezien van... Duidelijke en vakkundige adviezen. Met name inzake de subsidies. Het verdient aanbeveling om de aanbieding niet voetstoots te geloven, maar je erin te verdiepen. Uiteindelijk afgezien van gemeentelijke subsidie en toen zelfs goedkoper uitgekomen.