Annelies

Alles van begin tot eind netjes gepland en uitgevoerd.

Uitvoering

Telefonische bereikbaarheid

F.Bos

Zeer duidelijke uitleg

Netjes,duidelijk,goede communicatie.

Ga zo door.

Ron

Prima van A tot Z geregeld!

Regelen alles voor je en komen afspraken na.

Nvt

Henry heijne

Gisteren gebeld door Zonneplan wegens ziekte kon de installatie vandaag niet doorgaan,toen ik moest beslissen of het allemaal door kon gaan werd gezegd als u nu beslist worden ze snel geplaatst,nu... Gisteren gebeld door Zonneplan wegens ziekte kon de installatie vandaag niet doorgaan,toen ik moest beslissen of het allemaal door kon gaan werd gezegd als u nu beslist worden ze snel geplaatst,nu zijn er hier mensen die veel later hebben besloten om ze toelaten plaatsen en daar liggen ze al een paar weken.nu is er een hele groep ziek !!! En krijg je een nieuwe afspraak over 2 weken.je zou verwachten dat ze het dan zo snel mogelijk gaan doen ,maar nee.is ook een klein bedrijf denk ik dat ze dat niet op kunnen lossen.deze eerste ervaring met zonneplan is slecht .

Niks

Planning opleiden

Reactie Zonneplan.nl:

Wat jammer dat je dit zo ervaren hebt. Helaas hebben we jullie installatie moeten verplaatsen in verband met ziekte. Gelukkig worden ze alsnog tijdens de bouwvak bij je geïnstalleerd zodat jullie... Wat jammer dat je dit zo ervaren hebt. Helaas hebben we jullie installatie moeten verplaatsen in verband met ziekte. Gelukkig worden ze alsnog tijdens de bouwvak bij je geïnstalleerd zodat jullie ook snel kunnen profiteren van zonne-energie. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Annoniem

Uitstekend vanaf voortraject tot en met nazorg

Communicatie, offerte volgens alle afspraken, uitstekende installatie

Wellicht in de app ook opbrengst per paneel weergeven (detail)

Willem Willemsen

Inovatief concept met de juiste prijzen

Verschaffen van inzicht in verbruik. Daardoor wordt bewustwording gecreerd.

Vaker meten van verbruik. Nu eens per 5 minuten. Kan dat niet vaker.

Ed Visser

Samen met Zonneplan het aantal en de locatie van de zonnepanelen bepaald. Bij plaatsing samen met de monteurs van Zonneplan gekeken naar de beste plaats van de omvormer en de route van de kabels,... Samen met Zonneplan het aantal en de locatie van de zonnepanelen bepaald. Bij plaatsing samen met de monteurs van Zonneplan gekeken naar de beste plaats van de omvormer en de route van de kabels, samen tot de beste oplossing gekomen. Na aansluiten de app in gebruik genomen, werkte meteen. Zeer tevreden over het hele proces en de kundigheid van de medewerkers van Zonneplan.

Openheid, luisteren naar de wensen van de klant, nakomen van de afspraken.

Optie om anti-nestelroosters aan te brengen rondom de zonnepanelen. Klant kan deze zelf aanschaffen of laten leveren door Zonneplan.

Familie Lemmens

Wij zijn heel blij met de keuze voor Zonneplan. Alles ging perfect wat ons betreft. Van vlotte goede en scherpe offerte, tot nette montage met uitleg en handige app

Scherpe prijs, monteurs denken goed mee voor optimale plek en laten alles keurig achter

Geen, alles 10+

Jan Lageweg

Tot zover alleen positieve ervaringen..!1

zijn duidelijk, denken mee, leggen het goed uit en geen nare verrassingen achteraf. dit geldt voor de administratieve als de uitvoerende kant van het verhaal

onder een vergrootglas: monteurs werken duidelijk onder tijdsdruk dus als je ze iets kunt afremmen (koffie o.i.d.) werken ze nog netter.

Jacqueline Vos

Zonnepanelen installeren top als je een storing hebt zeer slecht duurt heel lang aanfluiting

Installeren

Snelller storing oplossen!!!!!!