Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Lochem

Ondanks het besneeuwde dak op de dag van montage, hebben de monteurs gewoon prima werk gedaan en er een mooie installatie van gemaakt

Leen Wendels

Perfect !

Communicatie is bijzonder goed in alle stadia van het proces. Dat maakt het verschil.

N. Regts

Niets anders dan Lof over aanloop, voorbereiding, uitvoer en afloop van installatie zonnepanelen. Ik ben buitengewoon tevreden over het hele proces en kan iedereen Zonneplan aanraden.

Je wordt op een vriendelijke, correcte en overzichtelijke wijze mee genomen in het hele proces. Communicatie is uitstekend en zeer adequaat. Aanvankelijk werd mij het advies gegeven om rekening te houden met een breuk van circa 30 dakpannen (oudhollandse, antieke, geglazuurde pannen die niet meer leverbaar zijn). Uiteindelijk geen één dakpan gebroken.

Annet Koppert

De Panelen lagen er snel op. Het personeel is erg vriendelijk, ik heb nergens over te klagen want alles was perfect geregeld.

We hebben uitstekend contact gehad met het bedrijf.
Communicatie was goed.
Als we vragen hadden ; werden die beantwoord. Snel contact en vriendelijke mensen.

Snel contact.
Vriendelijke mensen.
Goede installateurs.

bp

Ongewenste spam, alles invullen dan ipv resultaat we nemen contact op wat geheel ongewenst is.

als je een voorspiegelt een indicatie te geven dan moet je dat doen ipv alleen maar achter mijn gegevens aan te zitten

Adequaat

Adequaat

dat zou ik niet weten.

Super...erg betrokken...duidelijk en vriendelijk. Nog geen moment spijt gehad van onze keuze.

Betrokkenheid

Geen...ga vooral op deze wijze verder

Blom

Zeer prettige mensen in de omgang, kundige lui. Voor mij als iemand met gebrek aan technische kennis is dat waardevol en schept vertrouwen.

Een volledig begeleid traject van begin tot eind.

Alles correct afgehandeld.