Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Sara

Een week geleden zijn bij ons zonnepanelen neergelegd. Het begon met het feit dat er meerdere keren aangegeven werd dat het niet mogelijk was om de zonnepanelen neer te leggen ivm elektriciteit.... Een week geleden zijn bij ons zonnepanelen neergelegd. Het begon met het feit dat er meerdere keren aangegeven werd dat het niet mogelijk was om de zonnepanelen neer te leggen ivm elektriciteit. Uiteindelijk heeft onze eigen elektricien gezorgd dat alles voor de mannen goed lag om de zonnepanelen te instaleren. Ondanks dat 2 uur zonder stroom gezeten tijdens het aanleggen van de panelen. Als klap op de vuurpijl liggen de zonnepanelen nu een week op het dak en hebben we vanaf de dag erna lekkage. De monteurs zijn langs geweest om te repareren. Konden niks vinden, voor de verandering, wel iets gedaan en aangegeven gelijk bellen als er nogmaals lekkage is. Gelijk gebeld dat het dak weer lekt en drupt. En nu worden we doorverwezen naar onze verzekering, Zonneplan gaat ons niet verder helpen! Belachelijk!!!!! Slechtste service en ervaring ooit!

GEEN

Alles! Communcatie, service, juiste monteurs.

Reactie Zonneplan.nl:

Inmiddels heeft u al goed contact met mijn collega Sytse. In deze gesprekken is alles goed besproken en hebben we afgesproken dat we contact houden over het verloop van de situatie. Mijn collega... Inmiddels heeft u al goed contact met mijn collega Sytse. In deze gesprekken is alles goed besproken en hebben we afgesproken dat we contact houden over het verloop van de situatie. Mijn collega Sytse neemt binnenkort weer contact met jullie op maar mochten er in de tussentijd vragen zijn mogen jullie altijd contact met ons opnemen.

Martijn van der Tak

Erg goed en deskundig geadviseerd door Mark van Ulsen. Alle adviezen waren duidelijk en overzichtelijk, ook de wijze waarop de offerte getoond werd was erg duidelijk.
De monteurs waren keurig...
De monteurs waren keurig op de afgesproken dag aanwezig en hebben mij na afloop alles uitgelegd over hoe het systeem werkt en hoe er mee om te gaan.
Alles is ook netjes achtergelaten, nog wel even stofzuigen maar dat was dan ook alles.
Achteraf nog contact gehad met Zonneplan over het inloggen voor de app en ook dat werd keurig en kundig beantwoord.

Kortom, een bedrijf wat van A tot Z het gehele traject prima gewerkt heeft!

Netjes en deskundig

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie beoordeling. Fijn dat het gehele traject prettig is verlopen voor jullie. Wij wensen jullie veel zonnige jaren toe! 🌞

Richard

Schouwing door Zonneplan goed gekeurd,na 4 weken komen de monteurs de installatie doen
Blijkt dat het dak niet geschikt is voor de aantal zonnepanelen……..
Hoe kan dit????en hoe gaat dit...
Blijkt dat het dak niet geschikt is voor de aantal zonnepanelen……..
Hoe kan dit????en hoe gaat dit opgelost worden

Ik hoop dat Zonneplan met een oplossing komt,zodat er overal 5 sterren kan gegeven worden

Iemand laten schouwen,die er wel verstand van heeft

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw feedback. Bij uw installatie is er inderdaad bij de schouwing iets over het hoofd gezien waardoor de installatie niet door kan gaan. Dat vinden wij erg vervelend. Mijn collega Thomas... Bedankt voor uw feedback. Bij uw installatie is er inderdaad bij de schouwing iets over het hoofd gezien waardoor de installatie niet door kan gaan. Dat vinden wij erg vervelend. Mijn collega Thomas heeft inmiddels contact met u gehad en heeft dit uitgebreid met u besproken. Helaas is een installatie vanuit Zonneplan niet mogelijk maar hopelijk kunt u alsnog binnenkort genieten van uw eigen zonne-energie.

Peter

Echt, helemaal geweldig!!!!

alles eigenlijk

kan er geen bedenken, echt top allemaal!

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze 5 stralende sterren en voor de mooie beoordeling. Veel stralende jaren gewenst!✨

Gerwin

Super hulpzaam en fijn contact

Goede uitleg van alles. Overal kon de adviseur bij helpen.

Geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo positief over ons bent, bedankt voor het delen van je ervaring! Veel zonuren gewenst🌞

Theo Alaerds

Netjes en snel werk geleverd.
Personeel was en is heel vriendelijk.

Veel overleg dat het goed gebeurd.
En het is goed gebeurd.
Personeel is zeer vriendelijk.

Tot nu toe nog geen gevonden!!

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor het delen van jullie ervaring, dat waarderen we!

A. Couwwnbergh

Vriendelijk.duidelijk en transparant. Installatie netjes en professioneel uitgevoerd. Belasting terug gave helemaal verzorgd en houden je tussentijds goed op de hoogte.
Een echte aanrader

Communicatie en installatie

Mischien iets scherpere offerte t.o.v concurrentie

Bedankt voor de prachtige 10, hopelijk zijn de opbrengsten dat ook waard😉

Weijenberg

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt! Op naar een zonnige toekomst💚

Christel Turkusic

Te weinig monteurs om storingen te behandelen

duidelijkheid in de offerte

meer monteurs inschakelen of minder panelen plaatsen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je feedback. De storingsmelding die we van u ontvingen hebben we binnen een week opgelost. Dat is ons inziens een redelijke termijn. De installatie werkt nu weer naar... Bedankt voor het delen van je feedback. De storingsmelding die we van u ontvingen hebben we binnen een week opgelost. Dat is ons inziens een redelijke termijn. De installatie werkt nu weer naar behoren en de opbrengsten komen weer goed door. We wensen u veel zonuren!

Coby Leeman

Duidelijke voorlichting en de afspraken zijn keurig nagekomen. De installatie is perfect uitgevoerd en ook binnen keurig afgewerkt.

Goede planning, nakomen van afspraken en perfecte installatie

Eigenlijk niet

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat het hele traject van een leien dakje is gegaan, zo hoort het! Veel zonnige jaren gewenst😎