Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Sharon

Mijn ervaring met zonneplan is zeer goed. Goeie uitleg nette prijs en goeie kwaliteit. De installatie is netjes uitgevoerd en alles is duidelijk uitgelegd. Kan niet anders zeggen dan dat ik...

Alles was sterk uitleg contact met medewerker was prettig installatie netjes uitleg perfect en nazorg ook helemaal goed

Reactie Zonneplan.nl:

Wat ontzettend fijn om deze review te lezen! Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik stuur wat extra zonnestralen die kant op zodat die opbrengst lekker stijgt. Veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Alles ging vlekkeloos. Informatieverstrekking was duidelijk en afspraken werden allen nagekomen.
Vragen werden snel beantwoord.

Meedenken met de cliënt en hen adviseren om de juiste keuze te maken.

Reactie Zonneplan.nl:

Hartstikke fijn dat alles vlekkeloos is verlopen en dat je zo blij bent met de zonnepanelen! Bedankt voor het delen van je positieve verhaal, dat waarderen we heel erg! Veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Martijn L

Alles perfect verlopen, kon niet beter dus!

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat geweldig om te horen! Bedankt voor deze review, Martijn! Daar worden we erg blij van. Veel plezier met je zonne-installatie! ^Saskia

Paul Holverda

Hebben geleverd wat ze zouden leveren. Harde werkers met kennis van zaken. Erg tevreden. De panelen leveren gemiddeld 20% meer dan begroot.

Leveren wat ze beloven.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de review, Paul. Fijn om te horen dat je enthousiast bent over Zonneplan. Veel plezier met de prachtige zonne-installatie! ^Saskia

Prima snelle offerte
Levering en plaatsing volgens afspraak

Goede communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Dank voor de positieve review! Fijn dat alles naar wens is. Ik wens je veel zonnestralen toe! ^Saskia

Aleksandar

Zeer goed vriendelijke mensen, goede uitleg! Een aanrader!

Vriendelijk, klant gericht, ervaren.

Reactie Zonneplan.nl:

Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over Zonneplan, dat is waar we het voor doen! Veel plezier met je zonne-installatie! ^Saskia

DvandeH

In het woud van zonnepaneel aanbieders bij zonneplan uitgekomen.
offerte opgevraagd en deze kwam toch redelijk snel binnen.
De offerte specificeerde de panelen niet, maar ze garandeerde...

niet vooraf betalenof aanbetalen
de kwaliteitscontrole van de installatie, de installateur moet overal fotos van maken in opdracht van zonneplan zodat ze kunnen zien dat het netjes en conform de regels word opgeleverd.

planning, via telefoon een andere datum dan via de email bevestiging

Reactie Zonneplan.nl:

Heel erg bedankt voor deze uitgebreide, eerlijke en duidelijke review! Fijn om te horen dat er veel goed is gegaan, maar we zijn ook zeker blij met de verbeterpunten die je aandraagt. Daar gaan we mee aan de slag. Ik wens je veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

P Haverlach

Zeer teleurstellend. Willen graag verkopen. In het verkooptraject zeer goed bereikbaar en zitten er goed op. Eenmaal akkoord op de offerte en de duurzaamheidslening akkoord, werd de service minder....

P. Fahner

Offerte was duidelijk. Tot en met de installatie goed tevreden over Zonneplan. Helaas de nazorg is gewoon slecht.
Kreeg kort voor de installatie het aanbod de nieuwste en verbeterde omvormer...

Installatie was snel en goed uit gevoerd door vriendelijk en bekwaam personeel.

Zorg bij vernieuwing, dat het product goed werkt. En zorg dat het compleet is, zodat er en met een telefoon app. en via een site data gelezen kan worden.

Jos

In een woord geweldig