Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

schuilenburg

Fijne en goed service

goede kwaliteit en kennis

ga zo door

Reactie Zonneplan.nl:

Deze sterren stralen ons tegemoet! Bedankt voor je review en voor de prachtige 8!✨

A Kruiningen

De opbrengst blijft ver achter bij de beloofde opbrengst. Er worden veel excuses verzonnen maar ik kan goed vergelijken met andere panelen op het dak. De servicedienst is niet bereid om te komen... De opbrengst blijft ver achter bij de beloofde opbrengst. Er worden veel excuses verzonnen maar ik kan goed vergelijken met andere panelen op het dak. De servicedienst is niet bereid om te komen kijken. Benieuwd of deze recensie ook op internet komt ...

gewoon nakomen wat beloofd wordt.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review waarin u aangeeft dat de opbrengsten van uw installatie achterblijven ten opzichte van de prognose.
Wij hebben uitvoerig naar de opbrengsten gekeken, we hebben ze...
Wij hebben uitvoerig naar de opbrengsten gekeken, we hebben ze vergeleken met andere installaties in de buurt en we hebben contact met u hierover gehad. De volgende factoren spelen een belangrijke rol in het achterblijven van uw opbrengsten:
- De opbrengsten van de installatie op uw schuine dak zullen in de winter hoger zijn dan de opbrengsten op uw platte dak, omdat deze hellingshoek gunstiger is voor de laagstaande zon. De opbrengsten van de installatie op uw platte dak zullen in de zomer juist hoger zijn, als de zon hoger staat. Het klopt dus dat uw andere installatie op het schuine dak nu hogere opbrengsten heeft.
- Ten tijde van de installatie stond er een boom in de tuin die voor schaduwwerking op het platte dak zorgde. Dat heeft invloed op de opbrengsten. De boom is 4 weken geleden, half november, gesnoeid. Helaas is het weer afgelopen oktober en november niet gunstig voor de zonnepanelen geweest, waardoor u niet direct effect van het snoeien van de boom heeft gehad. U zult dit in de lente echter direct merken.
- Onze werkvoorbereider heeft uw installatie gecheckt en er is technisch gezien niks mis. De installatie werkt naar behoren en de opbrengsten komen overeen met vergelijkbare installaties.
- Zoals aangegeven stijgen de opbrengsten in de lente, vanaf maart, behoorlijk. De maanden november t/m februari tellen slechts voor 10% van de jaarprognose mee. Daarom is ons advies om in de lentemaanden een vergelijking met de opbrengsten en de prognose te maken.
Wij hebben contact met u hierover gehad en bovenstaand advies besproken. Als u vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.^Saskia

johan

Snel geregeld en mooi resultaat.

prijs kwaliteit

nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn vijf gouden sterren, Johan, bedankt! Op naar veel zonnige jaren😎

Frans Breuer

Alles volgens plan en vlot afgehandeld

Zie boven

?

Reactie Zonneplan.nl:

We zijn heel blij met deze pracht-acht, Frans. Bedankt voor het delen van je ervaring en veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞

Bas Feijen

Fantastisch! Zeer professioneel en totaal ontzorgend. Aan alles is gedacht en je hoeft niets te doen. Alles wordt vakkundig en netjes geregeld voor je, zowel administratief als de installatie in... Fantastisch! Zeer professioneel en totaal ontzorgend. Aan alles is gedacht en je hoeft niets te doen. Alles wordt vakkundig en netjes geregeld voor je, zowel administratief als de installatie in huis. Hele aardige en kundige monteurs ook.

Snel, duidelijk en professioneel

Geen!

Reactie Zonneplan.nl:

Deze prachtige review bezorgt een glimlach op ons gezicht, Bas! Wat super om je enthousiasme hier terug te lezen! Bedankt voor de stralende 10 en veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞

Sjaak

Netjes gewerkt

Gewin doorgaan

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een korte, maar krachtige review, Sjaak. Bedankt voor je mooie 10 en we gaan zeker gewoon door!😎

C. Rekoert

Alles top geregeld, goede uitleg, vriendelijk

Duidelijke uitleg, behulpzaam

Top dat het hele traject zo goed is bevallen, bedankt voor de prachtige 10!✨

Mike Heurkens

Alles volgens afspraak gegaan

Voordat de offerte gemaakt wordt eerst de locatie bezoeken en bespreken hoe de werkzaamheden die dag van montage eruit gaan zien en niet pas bespreken op de dag van plaatsing.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat super dat je ons een 10 geeft, bedankt! We zijn ook blij met de tips, want er is altijd ruimte voor verbetering. Veel zonnige dagen gewenst!🌞

Jeannet van de Graaf

Zeer snel in afspraken maken en nakomen. Goede bereikbaarheid en service. Montage was snel en netjes.

Service

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat de installatie vlekkeloos is verlopen en dat de service goed is bevallen. Bedankt voor de mooie 10!✨

Els Veen

Vakbekwame installatie monteurs.Nette heren. Duidelijke uitleg. Samen de plaats van de omvormer bepaald. Ze kwamen ruim op tijd en binnen 2 uur waren ze klaar. Niets anders dan lof over de... Vakbekwame installatie monteurs.Nette heren. Duidelijke uitleg. Samen de plaats van de omvormer bepaald. Ze kwamen ruim op tijd en binnen 2 uur waren ze klaar. Niets anders dan lof over de installatie en communicatie met Zonneplan. Ik beveel Zonneplan bij iedereen aan! Van ons krijgen ze een dikke 10.

Eigenlijk alles

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een prachtige beoordeling, Els! We zijn heel blij met deze mooie 10 en met de aanbeveling. Super om te horen dat je zo enthousiast bent. Daar doen we het natuurlijk voor!🌞