Piet de Boer

Ja zeker duidelijke uitleg en overzicht

Leo Koppelaar

Duidelijk weergegeven

Edith van Beek

Op zich wel, werd soms er technisch.
Het lastige is wel als je offertes opvraagt bij bedrijven dan werken ze vaak met andere panelen.

Heeft u verbeterpunten voor ons testrapport?

Ik zag door de bomen het bos niet meer, misschien iets bondiger

Theo.R

Omschrijving op de testrapportage is heel duidelijk , en overzichtelijk ook de verwijzing naar buitenlandse onafhankelijke organisaties is een plus punt.

A.j.Henzen

Ja dat is gelukt.

Heeft u verbeterpunten voor ons testrapport?

Ik heb drie merken zonnepanelen met elkaar vergeleken. Daarbij viel mij op dat ik in eerste instantie op het verkeerde been werd gezet door uw onjuiste informatie. Ik vergeleek AEG, QCELLS en Trista. Daarbij lette ik op waar de productie was omdat ik geen Chinese producten wil. Bij QCELLS staat dat die uit Duitsland komen. In een vanuw pagina`s staat dit zelfs uitdrukkelijk vermeld, Duitse technologie enz. Na enig zoeken vond ik (ook op uw website) dat dit Duitse bedrijf werd overgenomen door een Zuid Koreaans bedrijf. Nu is de productie geheel in China. Dit vind ik geen goede voorlichting. Mijn advies is dan ook om dit door al uw informatieve pagina`s door recht te zetten en te vermelden bij herkomst China of Zuid Korea maar niet langer ‘Duitsland’.

Vermeulen

Duidelijke en overzichtelijke site, zeker compleet

Hans

g j van dijk

nee

M Metselaar

nee

Samson

Heeft u verbeterpunten voor ons testrapport?

Jaar zinds op marktplaats toevoegen