Offerte
8.1/10
Communicatie
8.1/10

Karin Vermeer

Mensen die snel en deskundig te werk gaan en alles netjes achter laten bij vertrek.

Pim Klerk

Ik heb een bestelling gedaan bij zonnepanelen centra voor 12 zonnepanelen van DMEGC panelen en een omnik omvormer, de combinatie valt op zich mee. De producten werken goed. De deskundigheid van het...

Nicky Hak

De zonnepanelen waren zeer snel geleverd en geïnstalleerd. Alles ging goed, tot nu toe heb ik niet op of aan te merken.

Karel Bruggen

Fijne samenwerking met Zonnepanelen Centra!
Snelle enthousiaste communicatie, binnen 3 weken na eerste contact alles werkend gemonteerd en afgeleverd.
Goede prijs/kwaliteit verhouding zo...

Bert

Bestelling en levering zoals het hoort! Ik beveel het zeker aan iedereen, een webshop waarop je alles kan terugvinden omtrent zonnepanelen

Hein

Prima advies en snelle levering van de bestelde materialen. ook goede after sales en vervolg adviezen. Aanrader bij specifieke situaties / oplossingen!

Reinier Polder

Ze denken mee over maximaal aantal panelen met name de opbrengt, een nette uitstraling van het dak. Ben zeer tevreden over de samenwerking deskundig advies.

Karin Wout

Goed advies gekregen voor mijn specifieke situatie aangezien ik op twee plekken met verschillende dakhelling zonnepanelen zijn geplaatst. De montage is keurig uitgevoerd door de installateurs,...

Annemarie

Goed werkende zonnepaneel aangeschaft bij Zonnepanelen Centra en ook nog voor een zeer scherpe prijs!

Max

Goede service mannen!

Ik heb het vorige week dinsdag besteld en gisteren is het compleet geleverd en meteen erachteraan geïnstalleerd. Nou nog wachten op de zon..