Offerte
8.5/10
Nazorg
Communicatie

Karel Bruggen

Fijne samenwerking met Zonnepanelen Centra!
Snelle enthousiaste communicatie, binnen 3 weken na eerste contact alles werkend gemonteerd en afgeleverd.
Goede prijs/kwaliteit verhouding zo...

Bert

Bestelling en levering zoals het hoort! Ik beveel het zeker aan iedereen, een webshop waarop je alles kan terugvinden omtrent zonnepanelen

Hein

Prima advies en snelle levering van de bestelde materialen. ook goede after sales en vervolg adviezen. Aanrader bij specifieke situaties / oplossingen!

Reinier Polder

Ze denken mee over maximaal aantal panelen met name de opbrengt, een nette uitstraling van het dak. Ben zeer tevreden over de samenwerking deskundig advies.

Karin Wout

Goed advies gekregen voor mijn specifieke situatie aangezien ik op twee plekken met verschillende dakhelling zonnepanelen zijn geplaatst. De montage is keurig uitgevoerd door de installateurs,...

Annemarie

Goed werkende zonnepaneel aangeschaft bij Zonnepanelen Centra en ook nog voor een zeer scherpe prijs!

Max

Goede service mannen!

Ik heb het vorige week dinsdag besteld en gisteren is het compleet geleverd en meteen erachteraan geïnstalleerd. Nou nog wachten op de zon..

Mark

Strakke website, overzichtelijk en een goede service.

Pieter Reurink

Alles geleverd en geinstalleerd zoals afgesproken.

Wildborg

Goede voorlichting en een keurige installatie uitgevoerd. Hierdoor ben ik ook voor een uitbreiding terug gegaan bij de jongens. Ik beveel ze zeker aan!