Offerte
Medewerkers
Nazorg
7.9/10
Communicatie

Alles uitzonderlijk goed afgehandeld wat betr:
De offerte en de toegezegde tijd van montage van de panelen en het systeem.
Perfect

Ingerid van Velzen

We hebben 1 jaar geleden installatie aangeschaft via Zonnepanelencentra dat was netjes en goed verlopen. Dit jaar hebben we onze installatie uitgebreid met 8 panelen extra en we hebben een scherpe... We hebben 1 jaar geleden installatie aangeschaft via Zonnepanelencentra dat was netjes en goed verlopen. Dit jaar hebben we onze installatie uitgebreid met 8 panelen extra en we hebben een scherpe en nette prijs ontvangen. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf en we raden onze familieleden en vrienden hun aan.

N. Ciplak

Zonnepanelen Centra is jong en dynamisch bedrijf die alle beloftes naar afspraken is nagekomen. De aanvraag en installatie liep soepel en snel. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden en adviseren.

M. de Vries

Zeer aangenaam, prachtige showroom zeker een aanrader. Wij hebben aantal weken geleden 30 zonnepanelen aangeschaft voor onze woning. Uiteindelijk zijn we bij Zonnepanelen Centra gekomen en wat een... Zeer aangenaam, prachtige showroom zeker een aanrader. Wij hebben aantal weken geleden 30 zonnepanelen aangeschaft voor onze woning. Uiteindelijk zijn we bij Zonnepanelen Centra gekomen en wat een service. Wij raden mensen deze bedrijf 100% aan.

Baan

Duidelijke offerte en snelle levering en montage. Een paneel zit niet helemaal goed maar wordt netjes aangepast.

J

Dat is Fake! Ik wacht nog al maanden dat ik geen stroom van zonnepanelen krijgen ! Veel probleem met aansluiting.. Ze heeft zelf ook veel fout gedaan.. Met blootstelling aansluiten. Ik heb nog... Dat is Fake! Ik wacht nog al maanden dat ik geen stroom van zonnepanelen krijgen ! Veel probleem met aansluiting.. Ze heeft zelf ook veel fout gedaan.. Met blootstelling aansluiten. Ik heb nog steeds garantie. Ze komen toch nooit.. Terwijl ik wel via e-mail van ze heb beloven. Dat gebeurd niks. Ook zelf mijn dak veel schade is. Lees het ook verder onder andere discusie en zoek maar verder google andere Forum over deze de bedrijf. Deze bedrijf zijn criminelen, misdrijf, corrupt. Stuur mij maar mijn e-mail corallus@hotmail.com of wij meer ervaring getuigen samen ga helpen dat deze bedrijf niet verder mogen doen! Ik moet zijn sterren klikken. Maar zijn sterren blijven NUL!

Reactie ZonnepanelenCentra:

Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om uw problemen binnen een korte termijn te verhelpen. Graag zien wij uw reactie tegemoet op onze laatste mail.

Fam. boven

In 2017 hebben wij een dhz pakket aangeschaft met een goodwe omvormer en 10 full black panelen.

Helaas viel in augustus2019 de omvormer uit met een foutmelding, dit is direct gemeld bij zonenpanelencentra aangezien de omvormer nog ruim in de garantie periode zat
Na de bouwvak vakantie is de melding direct opgepakt en na het invullen van een storings formulier kregen wij binnen 2 dagen een nieuwe omvormer ter vervanging van de defecte !

De installatie werkt weer na het plaatsen van de vervangende Goodwe omvormer

Prettig opgelost !

JB

Ik heb ze veel eerder gewaarschuwd dat mijn platte dak niet perfect vlak is. Ivm 1960 jaar van mijn huis. Kenan zei geen probleem en lange jaren ervaring met zijn bedrijf. Ik verwacht eerst een... Ik heb ze veel eerder gewaarschuwd dat mijn platte dak niet perfect vlak is. Ivm 1960 jaar van mijn huis. Kenan zei geen probleem en lange jaren ervaring met zijn bedrijf. Ik verwacht eerst een speciaal dikke rubberplaat op de dak, Daarna frame op de rubber erop is. Helaas, Ze heeft maar een soort spotgoedkoop/gratis dunne papier gedaan. Ik mocht zelf ook niks op de dak meegekeken. Ik heb nu al best al schade in lekkage slaapkamer door Frame aluminium op de golven dak gedrukt. Uiteindelijk gelekt is. Ik heb meermalen gevraagd of ze mijn dak snel zou repareren. Ze doet het niks en denk alleen maar zakken vullen. Ik ga binnenkort verder mijn nicht advocaat , neef rechter contacten. Ze zijn al op te hoogte voor mij. Voorbeeld: Zoals andere klant heeft wat gezegd. Lees het verder: ( Geen goede nazorg als pas gekocht komen meteen met verhaal valt niet onder garantie terwijl ze zelf alles hebben aangesloten als lijkt maar 1 persoon voor hele bedrijf word af gebekt met zoek je het maar uit we hebben je geld en rest is voor hun alleen zakken vullen en rest zoek het je maar uit. ) Pas op verder zijn bedrijf!

Wij zijn zeer tevreden over de levering en installatie van onze zonnepanelen. Dit was het enige bedrijf dat heel snel kon leveren zodat we al volop kunnen profiteren van de zon.