Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

F. Bakker

Om een goed vergelijking te maken met diverse leveranciers was heel moeilijk, want de ene bied dit en de ander dat. Na een paar weken goed zoeken en vergelijken kwam ik bij toeval zonnepanelencentra...

Ricardo van der Laan

Ik heb bij dit bedrijf in februari een pakket van 16 zonnepanelen besteld. Alle afspraken zijn zoals afgesproken uitgevoerd. Dit bedrijf is zeker een aanbeveler!

De jongens weten waar...

Esther Lierop

De start is een beetje fout gelopen door de miscommunicatie, maar dit bedrijf heeft laten zien wat het zeker waard is!

Wanneer iets tegenzit merk je echt wat je aan iemand hebt en...

Dit bedrijf is onbereikbaar via het algemene telefoonnummer, alleen via mobiel telkens 1 persoon bereikbaar. Alles is gericht op het binnenhalen van de opdracht. Volgens mij werkt daar maar 1...

Reactie ZonnepanelenCentra:

Beste,

Ons bedrijf is 6 dagen van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur bereikbaar. Doordat wij veel op locatie de daken inspecteren zijn wij veel buiten de deur, maar wel altijd bereikbaar!

Wij gaan heel zorgvuldig om met onze klanten waarbij wij de hele traject van bestellen tot aan de nazorg de klant begeleiden.

Het kan weleens voorkomen dat wij een levering moeten verzetten, maar dit wordt ruim voor de levering aangegeven. Ik vind het jammer dat dit bij u is gebeurd, onze excuses hiervoor!

Onze adviseurs hebben enig wat kennis over de technische gedeelte, maar helaas komt het soms voor dat wij uw vraag met de installateurs moeten bespreken.

Onze bus stond in de garage voor de jaarlijkse APK keuring, waardoor wij genoodzaakt waren om de bestelling met een gehuurde bus te leveren.

Vanwege het zonnige weer is het bij de groothandelaren extreem druk en helaas komt het ook voor dat zonnepanelen op raken, hiervoor hebben wij U betere zonnepanelen met meer WattPiek geleverd waarmee u meer rendement heeft. Zoals u al aangeeft hebben wij u de optie gegeven om dan de panelen terug mee te nemen en met de afgesproken panelen terug te komen. U heeft gekozen de panelen te behouden.

Wij hebben met u een opdrachtbevestiging waarop duidelijk is vermeld dat er bij de levering contant moet betaald worden.

Wij zijn tevreden dat de installatie goed is verlopen.

Zoals ik al eerder heb aangegeven is het op dit moment de zonnepanelen maanden waardoor het extreem druk is. Het kan wat langer duren als wij aanpassingen moeten doen aan facturen of dergelijke.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Indien u nog problemen of klachten heeft kunt u in contact komen met ons.

Team ZonnepanelenCentra

Frank Davids

Goede en snelle service waar je zelf uiteindelijk aan verdient!

Barneveld

Ik kan dit bedrijf warm aanbevelen om zonnepanelen te bestellen . Het efficiënte werken , vakkundige aanbevelen en het vakkundig plaatsen dit alles op korte termijn.

Robin Jongerden

De zonnepanelen liggen nu op het dak en het systeem werkt goed.
Echter de aanloop tot aan de installatie ben ik best wel ontevreden over. Namelijk:
Ruim een week voor de installatie...

Van levering tot aan installatie vlot verlopen.

Jordy Wauters

ONVRIENDELIJK : In de zomer van 2016 hadden wij een pakket besteld inclusief plaatsing. De website gaf ook aan in België te leveren en te plaatsen. De gevraagde omvormer volgens pakket werd in het...

Willem Baan

Op alle fronten goed uitgevoerd. Van offerte tot plaatsing. Deskundige montage en goed advies.
Zeer tevreden. Laat de zon maar schijnen.