GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Hawkins

I was fairly pleased with how GoVolt handled installing solar panels at my own house. There were some problems, but the company reacted and solved them, which is an important indication of a... I was fairly pleased with how GoVolt handled installing solar panels at my own house. There were some problems, but the company reacted and solved them, which is an important indication of a company's desire to do better.

So I decided to have them instal solar panels at my in-law's house.

They were excellent at every step of the process, good price, set up an installation date quickly and within the promised time frame, kept the appointment - and the three guys who installed the equipment were excellent. Totally charmed my elderly in-laws, were polite and went out of their way to make the instalation as neat as possible - you couldn't tell they'd been running cables and drilling holes after they left.

Highly recommended.

Graanoogst

GoVolt heeft bij mij zonnepanelen geplaatst exact op de afgesproken dag. De mannen hebben nog verbeterpunten besproken en aangebracht ter plaatse. Ali de elektricien heeft heel vakkundig duidelijk... GoVolt heeft bij mij zonnepanelen geplaatst exact op de afgesproken dag. De mannen hebben nog verbeterpunten besproken en aangebracht ter plaatse. Ali de elektricien heeft heel vakkundig duidelijk uitleg gegeven over wat er is geïnstalleerd, de werking en wat te doen bij twijfels en vragen. Top en vakkundig.

Goedemiddag meneer Graanoogst,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer 10! Hier zijn wij super blij mee!
Goedemiddag meneer Graanoogst,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer 10! Hier zijn wij super blij mee!
Uw mooie compliment over Ali en onze dakwerkers gaan wij zeker namens u aan hen doorgeven. Ook fijn om te lezen dat zij samen met u nog wat puntjes verbeterd hebben en de installatie naar behoren is geïnstalleerd.
Wij wensen u heel veel plezier met uw installatie en op naar veel mooie dagen!
Team Govolt

mark rinkking

U bent ZZP'er, ondernemer of heeft voor andere reden al een BTW nummer? Ga dan NIET rekenen met een bedrag ex BTW!
Govolt spiegelt iedereen voor dat de BTW wordt teruggestort, zonder mitsen of maren. Dit is helemaal niet waar!! Je gaat de beslissing baseren op 21% korting, maar als je al een BTW nummer hebt wordt dat een lastig verhaal. Dit wordt door Govolt NIET gecommuniceerd! Wat mij betreft blijf je dan in gebreke wat betreft een compleet eerlijk verhaal vertellen, aangezien een kwart van de Nederlandse bevolking tegenwoordig zelfstandig is!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Een eerlijk en compleet verhaal vertellen wat betreft BTW teruggave!

Goedemiddag meneer Rinkking,
Goedemiddag meneer Rinkking,
Wat vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat wij u iets voorspiegelen wat in uw ogen niet waar is. Wij bieden via onze partner, De BTW Teruggave Dienst, onze klanten een extra dienst aan om via hen de BTW aanvraag in te dienen bij de Belastingdienst. Het aanbieden van deze service is nooit een garantie dat de Belastingdienst de teruggave ook goedkeurt. 99% van onze klanten krijgt de BTW namelijk wel terug. Echter zijn er voor (kleine ) ondernemers 3 uitzonderingen. Deze uitzonderingen kunt u opvragen bij de BTW Teruggave Dienst.
Inmiddels hebben wij via uw accountmanager begrepen dat zij u geadviseerd heeft over eventuele stappen die er ondernomen kunnen worden. Ook begrijpen wij dat u in contact bent met uw boekhouder om op een andere manier de BTW terug te krijgen. Afhankelijk wat hier uit komt, gaan wij op onze beurt oppakken wat wij voor u kunnen doen.
Wij wensen u ondanks alles een hele fijne dag toe.

Loes Tinnenbroek

Het begin was een beetje moeizaam, maar ze hebben het netjes opgelost. De comminicatie moet wel iets verbeterd worden. De installatie netjes verzorgd.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

De comminicatie kan wat beter

Goedemorgen mevrouw Tinnenbroek,
Hartelijk dank voor uw cijfer 7. Dit waarderen wij uiteraard heel erg.
Goedemorgen mevrouw Tinnenbroek,
Hartelijk dank voor uw cijfer 7. Dit waarderen wij uiteraard heel erg.
Fijn om te lezen dat uw installatie netjes verzorgd is en bedankt voor uw feedback m.b.t. de communicatie. Uw feedback zullen wij intern uiteraard meenemen en helpt ons met het verbeteren van onze kwaliteit.
Wij wensen u veel plezier met uw installatie en veel mooie dagen toe!

Remko

Even geduurd, maar alles dik in orde!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Planning niet te strak op elkaar

Goedemorgen Remko,
Goedemorgen Remko,
Fijn om te zien dat ondanks dat het even op zich heeft laten wachten alles toch in orde is gekomen. Uiteraard zijn wij super blij met het mooie cijfer 8 dat je ons geeft!
Wij wensen je veel plezier met je installatie toe!

Marco

Fijne ervaring met vriendelijk personeel en scherpe prijzen!

Goedemorgen Marco,
Wat geweldig dat je ons 10 sterren geeft! Hier zijn we ontzettend blij mee.
Je compliment over het personeel gaan wij zeker aan hen overbrengen.
Wij wensen je veel...
Goedemorgen Marco,
Wat geweldig dat je ons 10 sterren geeft! Hier zijn we ontzettend blij mee.
Je compliment over het personeel gaan wij zeker aan hen overbrengen.
Wij wensen je veel plezier met je installatie en op naar veel mooie zonnige dagen!

D Ursem

Bij Govolt besloten om zonnepanelen aan te schaffen omdat ze 8 tot 12 weken levertijd hadden. De plaatselijke partij kon niet eerder dan de maand juli. Adviseur die de offerte opstelde was het enige... Bij Govolt besloten om zonnepanelen aan te schaffen omdat ze 8 tot 12 weken levertijd hadden. De plaatselijke partij kon niet eerder dan de maand juli. Adviseur die de offerte opstelde was het enige lichtpuntje helaas worden beloften niet nagekomen en gelogen. 31 maart offerte getekend met levertijd van 8 tot 12 weken. 23 mei geen omvormers. 17 juni geen personeel. 27 juli weer geen zonnepanelen of omvormers terwijl er aan de telefoon verteld was dat die dan aanwezig zijn. Nu willen ze de zonnepanelen eind augustus pas plaatsen. Verwacht niet dat ze bij deze partij ooit geplaatst gaan worden.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Eerlijkheid over de levertijd. Beloften nakomen.

Goedemiddag meneer Ursem,
Goedemiddag meneer Ursem,
Vervelend om te vernemen dat uw levertijd lager is geworden dan in eerste instantie is doorgegeven. Echter is de levertijd altijd een indicatie en kan er door verschillende redenen overmacht ontstaan. Wel zijn wij het met u eens dat het niet netjes is, dat wij eerst aangeven dat wij uw omvormers niet hebben terwijl u van een andere collega telefonisch te horen krijgt dat de omvormers er wel waren. Dit is iets wat wij intern gelijk zullen oppakken.
Wij zien overigens dat u inderdaad ingepland staat voor installatie eind augustus en om specifiek te zijn op 31 augustus. Wij gaan ervan uit dat de installatie ook dan zeker door zal gaan.
Indien wij u nog met andere vragen of opmerkingen kunnen helpen kunt u telefonisch contact opnemen met uw accountmanager.

Jildau

Zeer slecht
Zeer slecht
Begin dit jaar namen wij contact op met Govolt voor het plaatsen van zonnepanelen. Govolt kwam met mooie beloften dat het binnen 8 weken op ons dak zou liggen etc. Het contact was snel en prettig totdat wij een aanbetaling gedaan hadden. Hierna waren zij ineens niet meer bereikbaar en werd geen enkele afspraak van hun kant nog nagekomen. Na eindeloos via de telefoon en mail achter hen aan gezeten te hebben kregen wij een datum. Wij hadden speciaal iemand geregeld om voor ons thuis te zijn, maar Govolt kwam niet opdagen. Met vele excuses en smoesjes over tekort aan personeel en onderdelen die niet te leveren zijn (waarom iemand van Govolt dan niet een mail kan sturen om af te zeggen is mij een raadsel) werd er een nieuwe afspraak gemaakt met de afspraak dat we het verschil in prijs van de omvormer gratis zouden krijgen. We komen aan bij de tweede datum, waar Govolt OPNIEUW niet op komt dagen. Personeel komt met precies hetzelfde excuus en belooft ons telefonisch dat we dezelfde dag nog teruggebeld worden voor een nieuwe datum, dit gebeurd niet en Govolt is vervolgens twee weken opnieuw niet te bereiken. Meerdere mails en telefoontjes verder krijg ik ze eindelijk weer te pakken. Opnieuw smoesjes over waarom er in de tussentijd geen contact opgenomen is. We krijgen geen nieuwe datum, want 'de onderdelen zijn er niet' en worden afgewimpeld over een korting/vergoeding voor de slechte communicatie. Wij blijven mails sturen, maar worden opnieuw al weken genegeerd. Er rest mij niets anders dan hier een klacht achter te laten.

De communicatie van Govolt is bar slecht en zij zijn nog geen enkele afspraak nagekomen.

Oplossing: aanbetaling teruggeven en stoppen met teveel klanten aannemen, die je vervolgens niet kunt helpen!!
Of een fikse vergoeding voor het nalatig handelen en deze week nog een nieuwe datum waarin de zonnepanelen op ons dak moeten liggen.

Aanvullende tip: een flinke cursus communicatie naar de klant binnen dit bedrijf lijkt mij een heel goed idee.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Communicatie moet vele malen beter, afspraken worden niet nagekomen

Goedemiddag meneer, mevrouw van Vliet,
Goedemiddag meneer, mevrouw van Vliet,
Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad m.b.t. het niet terug gebeld worden. Uw feedback over de communicatie die veel beter had gekund en gemoeten, gaan wij uiteraard intern oppakken. Kwaliteit en service staat bij ons hoog in het vaandel en uw feedback helpt ons met het verbeteren hiervan.
Inmiddels zie ik dat u al contact heeft gehad met onze afdeling planning en dat een afspraak voor u ingepland staat op 25 augustus.
Ondanks alles gaan wij ervan uit dat wij u aan het eind van de rit alsnog tevreden kunnen stellen en het samen op een goede manier kunnen afsluiten.

Stefan

Goed en slecht

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Afspraken na komen! En de klant beter op de hoogte houden! Op de dag die afgesproken stond voor de plaatsing is er niemand opkomen dagen. Vrije dag voor niets op genomen. Bij de nieuwe afspraak... Afspraken na komen! En de klant beter op de hoogte houden! Op de dag die afgesproken stond voor de plaatsing is er niemand opkomen dagen. Vrije dag voor niets op genomen. Bij de nieuwe afspraak hadden de monteurs niet alles bij hun.
Kon dus nog bijna een maand wachten.
En helaas belde go volt wel een halve dag later waar de betaling blijft! Daar zijn ze wel snel in! Dit is niet netjes met alles wat bij jullie fout gegaan is! Het personeel aan de telefoon is erg ontweten en kan niets voor je betekenen! Erg professioneel komt dit niet over! En voor het gebel en de extra vrije dag dat ik heb moeten opnemen, zou het netjes zijn om hier iets op de compenseren!

Goedemorgen Stefan,
Goedemorgen Stefan,
Bedankt voor je feedback. Je feedback gaan wij uiteraard intern oppakken. Wij streven erna om de kwaliteit en service naar een hoger niveau te tillen en hier helpt jouw feedback ons zeker bij.
Wij zien inmiddels dat er ook al contact is tussen jou en onze afdeling klantenservice en administratie. Wij gaan ervan uit dat we er uiteindelijk samen uit gaan komen.
Nogmaals bedankt voor je feedback en een fijne dag gewenst.

Firro D

Uitstekend!!! Binnen 24 uur na akkoord op offerte zijn bij mij zonnepanelen geplaatst. Bijzonder. Normaliter hanteren alle bedrijven een wacht termijn van 4 maande.

Goedemorgen Firro,
Hartelijk dank voor je mooie 9! Hier zijn wij uiteraard super blij mee.
Wij wensen je veel plezier met je installatie en veel mooie dagen.
Met vriendelijke...
Goedemorgen Firro,
Hartelijk dank voor je mooie 9! Hier zijn wij uiteraard super blij mee.
Wij wensen je veel plezier met je installatie en veel mooie dagen.