Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

jeff geway

Netjes en vlot geïnstalleerd. echter een paar dagen na installatie was de omvormer al stuk. hier kunnen hun natuurlijk niks aan doen, echter duurde het even tot dat alles wel netjes opgelost was. ik... Netjes en vlot geïnstalleerd. echter een paar dagen na installatie was de omvormer al stuk. hier kunnen hun natuurlijk niks aan doen, echter duurde het even tot dat alles wel netjes opgelost was. ik hoef verder niet in details te treden maar ik raad ze zeker wel aan!

Pleijster Lelijveld

Snel en vakkundig

Beste mevrouw Pleijster Lelijveld,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Groet,

van Hoek

Installateurs technisch zeer vakbekwaam en goed meedenkend over positie panelen.

Beste heer/mevrouw Van Hoek,

M.F.Tournier

In eerste instantie verkeerde bevestiging afgeleverd maar zeer goed en snel goede schansen gemaakt en afgeleverd

Michiel

Ze zorgen dat het in orde komt, ook als het lastig is.

Beste Michiel,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wij doen ons uiterst best om alles in orde te krijgen.

Wim Enneman

Zonnepanelen besteld na een prettig persoonlijk contact , duidelijke uitleg, offerte zeer snel binnen, verrassend laag, communicatie tussen bestelling en levering prima, zeer snel met antwoorden op... Zonnepanelen besteld na een prettig persoonlijk contact , duidelijke uitleg, offerte zeer snel binnen, verrassend laag, communicatie tussen bestelling en levering prima, zeer snel met antwoorden op vragen. Snelle totale installatie door een zeer deskundig en prettig team, in een paar uur geregeld. Zeker een aanrader voor goedkoop en snelle installatie.

Beste Wim,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij geven onze klanten direct de scherpste prijs, geen poespas met korting etc.

Benjamin Troenokarso

Net bedrijf, met snelle duidelijke goede offerte. Er kon op korte termijn geïnstalleerd worden.

Beste Benjamin,

Arie Schaberg

Omdat ik extra panelen op het garagedak wilde en ook de prijs erg goed was, heb ik een systeem met acht panelen besteld bij ZonnepnelenCentra in Rotterdam. Bij oplevering ontstond er een... Omdat ik extra panelen op het garagedak wilde en ook de prijs erg goed was, heb ik een systeem met acht panelen besteld bij ZonnepnelenCentra in Rotterdam. Bij oplevering ontstond er een misverstand. De installateur sloot de panelen aan op de wasmachinegroep, terwijl er een extra groep met aparte kabel naar de meterkast in de offerte stond. Ik wist niet of dat kwaad kon en meldde dat ik daar niet gelukkig mee was, en ZonnepanelenCentra (Nizam Ciplak) zei: “dat is de bedoeling niet, het is de bedoeling dat u tevreden bent. Morgenochtend om acht uur staan er twee mensen voor uw deur om het systeem volgens offerte aan te sluiten”. En dat is correct gebeurd. Waar maak je dat nog mee? Ik kan ZonnepanelenCentra uit Rotterdam van harte aanbevelen. Met deze firma kun je met een gerust hart zaken doen.

Beste heer Schaberg,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw uitgebreide beoordeling.
Beste heer Schaberg,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw uitgebreide beoordeling.
Jammer dat de jongens de panelen in de wasmachine groep hadden aangesloten, maar ik begrijp dat onze jongens het de volgende dag al hebben hersteld met een nieuwe kabel op een extra groep. Wij proberen ten aller tijde dit soort kwesties zo snel mogelijk op te lossen.

Eren

Zeer tevreden, goeie service.

Beste heer Eren,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Groet,