Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

F. Gast

Deskundige mensen, met een duidelijk en goed advies

Zie bovenstaande antwoorden

Snelle reactie op verzoek Offerte en ook op tijd geleverd en geïnstalleerd alles werkt prima dus houden zo

Open en eerlijk de door ons bestelde panelen zat kleurverschil in zonder meerkosten zijn er panelen geplaatst van meer
vermogen

Bedrijf doet wat het belooft. Rendament panelen is uitstekend

M.P. van der Pijl

Een aanrader, dik tevreden met geleverde product en advies

APL te Leerdam

Tijdens het eerste onderhoud kregen we gelijk een vertrouwd gevoel door de uitleg die werd gegeven. Ook tijdens het verdere proces van aanschaf en levering en montage bleek klantvriendelijkheid hoog... Tijdens het eerste onderhoud kregen we gelijk een vertrouwd gevoel door de uitleg die werd gegeven. Ook tijdens het verdere proces van aanschaf en levering en montage bleek klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te staan.

Peters

Prima geregeld.

Als boven.

Visser

Netjes correct op de juiste tijd en plaats geleverd en gemonteerd,een hele goede service gekregen en advies,ik heb aan diverse mensen uw naam en adres gegeven om ook eens een offerte aan te... Netjes correct op de juiste tijd en plaats geleverd en gemonteerd,een hele goede service gekregen en advies,ik heb aan diverse mensen uw naam en adres gegeven om ook eens een offerte aan te vragen,of dit is gedaan,dat weet ik niet en ik ben nog steeds tevreden over de zonnepanelen

heel goed en vakkundig gemonteerd

De vries

verkoop en montage door de zelfde personen vond ik heel prettig

Zwaan

Zonnepanelen Xtra, was volledig in advies en dacht echt mee. Snelle offerte en leverantie. Installatie ligt inmiddels ruim 5 maanden op het dak en doet het uitstekend. Erg blij mee!

Meedenken, kwaliteit, snelheid en informatie.

Schouten

Goed deskundig advies, snelle levering en goede service