Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

Jan Groenenboom

Klant vriendelijke, niets is te veel, ze staan voor je klaar.

Goede voor lichting, goede uit leg.

P. Hoogendijk

Ik had drie partijen uitgenodigd offerte te doen. Het bedrijf zonnenpanelenXtra was de enige waarbij ik het idee had dat de persoon die langs kwam wist waar hij het over had en was ook de enige die... Ik had drie partijen uitgenodigd offerte te doen. Het bedrijf zonnenpanelenXtra was de enige waarbij ik het idee had dat de persoon die langs kwam wist waar hij het over had en was ook de enige die daadwerkelijk even op mijn dak is gaan kijken naar de situatie (ik heb een plat dak, dus vanaf de straat is dit niet te zien) . Daarnaast is ook meteen gekeken naar mijn meterkast en mogelijk locaties voor de inverter. Van de drie aanbiedingen was ook nog eens de voordeligste. De zonnepanelen staan nu 3,5 jaar op mijn dak en ik heb geen probleem ervaren met de installatie. Ook de voorspelde gemiddelde opbrengst door zonnepanelenXtra klopt tot nu toe.

- duidelijk advies
- pragmatisch in de uitvoering van de installatie
- duidelijk advies
- pragmatisch in de uitvoering van de installatie
- luistert naar de wensen van de klant, maar legt ook wanneer een bepaalde wens niet handig is of onnodig duur (in mijn geval de keuze voor een montage systeem voor de zonnepanelen.)

Jeroen Huijsmans

Binnen enkele dagen na telefonisch contact prettig gesprek gehad en na een paar weken lagen de zonnepanelen er al op . Ook goede adviezen gegeven

eerlijk advies en meedenken

P. de Groot

Heel persoonlijke benadering

Kleinschalig zonder poeha

Wim Struijk

Het was netjes geïnstalleerd met inachtneming van de wensen.

Een luisterend oor.

de Haas

Is goed, komt zijn afspraken na dat is zeer belangrijk in deze tijd.

zie hierboven

Stevens

Deskundige en prettige mensen die snel en onopvallend werken en alles netjes achterlaten bij vertrek.

Door aankoop van een nieuwe computer moest software opnieuw geïnstalleerd worden. Xtra stond gelijk klaar om kosteloos te helpen.

In overleg met de eigenaar van het pand werd besproken wat de beste plek om de panelen te plaatsen

snelheid van levering en montage

Positieve ervaring, alles verliep uitermate soepel

Ik vond hun advies deskundig en vooral ook eerlijk, geen overdreven voorstelling van de voordelen van zonnepanelen, wel realistisch

Ronald Beljaars

Wij zijn zeer tevreden over het advies vooraf, de plaatsing en de after sales. We kunnen altijd terecht voor vragen en krijgen snel een correct antwoord