Arie

Weer prima geregeld. 3 jaar 1ste set geïnstalleerd. Recent een 2e set. Snelle levering, mooie prijs en uitstekend geïnstalleerd. Top weer.

W.Bekken

Zeer tevreden over de afhandeling mbt installatie zonnepanelen. Vakkundig personeel en goed meegedacht over het leggen en zoveel mogelijk wegwerken van de leidingen.

Albert

Netjes gewerkt.

Luke

Top bedrijf, komen afspraken na & monteren alles keurig!

larissa

Top monteurs, installatie zeer keurig uitgevoerd.
Aanrader. Goed advies en betaalbare prijzen. Alle afspraken nagekomen.

J

Zeer slecht! Al2 maanden op een bestelling aan het wachten, zijn niet bereikbaar, administratie is niet in orde. Ze weten zelf niet wat wel en niet geleverd is.

Zoekende

Geen ervaring, ga ik ook niet krijgen waarschijnlijk, aangezien ze aangeven kennis van zaken te hebben en dan deze onzin opschrijven:

"Een omvormer voor zonne-energie is een omvormer die...

"Een omvormer voor zonne-energie is een omvormer die gelijkstroom afkomstig van zonnepanelen omzet naar wisselstroom of wisselspanning. Bij netgekoppelde omvormers (gekoppeld aan het lichtnet) is dit wisselstroom. Bij stand-alone omvormers die een eigen net voorzien van elektriciteit is dit wisselspanning."

Klinkt niet als echt deskundig in mijn ogen.

Fred

Alleen contact gehad, niets gekocht. Jullie hebben dust je administratie niet op orde, anders zouden jullie mij nu niet hebben benaderd. Misschien een verbeterpunt.

Thijs

Deskundig advies en scherpe prijzen