ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

John Fonhof

Goed overleg en uitleg vooraf. De monteurs werkten netjes, snel en alles gebeurde in overleg. Een grote aanrader !

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

K Raufi

Goede advies

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Nicole

Zon7 heeft onze zonnepanelen geïnstalleerd.
Het gehele proces is snel en efficiënt verlopen.
Zon7 heeft onze zonnepanelen geïnstalleerd.
Het gehele proces is snel en efficiënt verlopen.
We hebben eerst een gesprek gehad met de adviseur. Hij heeft al onze vragen kunnen beantwoorden en dacht mee met ons. Het was geen enkel probleem dat wij iets langer nodig hadden om onze keuze te maken. De schouw en uiteindelijke installatie is zeer netjes en snel verlopen.

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Alkema

Zeer positief

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

D.J. Blacquiere

Uitstekend

Reactie ZON7:

Fijn te vernemen dat u tevreden bent. Hartelijk dank!

R. Hartman

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Roel Pomstra

Alles prima verlopen

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Dirkjan Horringa

ZON7 heeft zonnepanelen op onze nieuwe woonboot geplaatst. Ondanks een misverstand over de locatie van de boot (werf of ligplek) en over het legplan is het uiteindelijk allemaal goed gekomen, omdat... ZON7 heeft zonnepanelen op onze nieuwe woonboot geplaatst. Ondanks een misverstand over de locatie van de boot (werf of ligplek) en over het legplan is het uiteindelijk allemaal goed gekomen, omdat er flexibel en probeemoplossend werd meegedacht.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij danken u voor de prettige samenwerking. Goed dat we er samen snel en vakkundig uit zijn gekomen. Veel plezier gewenst.

S Boltjes

De plaatsing is goed verlopen, maar er zou iemand komen om de app op de i pad te installeren, en dat is tot nog toe niet gebeurt.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

R. Mathiesen

Reactie ZON7:

Hartelijk dank! Veel plezier gewenst met uw systeem.