ZON7

Prettig , goede informatie ,

Beste Klant,
Hartelijk dank!

Jasper

Yes, de zonnepanelen zijn gelegd, yeahaa!
Yes, de zonnepanelen zijn gelegd, yeahaa!
Alleen, het gebeurde niet volgens het legplan en afspraken. Zo was de opdracht klaar op het moment dat de zomer voorbij was. Maar geen probleem, in september schijnt de zon natuurlijk ook en is er ook opbrengst!
Als jij graag onduidelijke afspraken maakt, geen probleem hebt dat de schouwer niet komt opdagen waardoor je nog een vrije dag moet nemen, alle afspraken niet worden nagekomen, de monteurs beloften doen waarbij je als leek al weet dat het niet gaat kloppen en het dus inderdaad niet gaat gebeuren, monteurs pas 1,5 maand later weer terugkomen, een rotzooi achterlaten? Dan is dit het bedrijf waar jij naar zoekt!

veltman

Redelijk

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Jammer dat e.e.a. niet aan uw wensen heeft kunnen voldoen. Technisch inhoudelijke vragen kunt u altijd aan uw persoonlijke adviseur stellen of onze afdeling support. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

J. Koolhaas-Cazemier

Doen wat ze beloven

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!

Eelco

Het voortraject ging spoedig. Echter de oplevering liet veel te lang op zich wachten. Er is een levergarantie van maximaal 8 weken dit is bij lange na niet gehaald.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij blijven streven naar een maximale doorlooptijd van 8 weken. Doorgaans kunnen wij dit in 96.2% van de gevallen ook daadwerkelijk realiseren. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Hollemans

We zijn zeer tevreden over de snelle en goede afhandeling van de zonnepanelen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

eray

Communicatie erg slecht

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Roelofsen

Zeer vriendelijk, snel en professioneel !

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Beste klant,

Odekerken

Ik heb hier zeer goede ervaring mee de service is heel goed en de mensen zijn zeer vriendelijk

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

P Stant

Prettige kontakten en prima uitleg over alles

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!