ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Ron den Burger

Zaken vlot geregeld en de plaatsing van de panelen was professioneel. Vriendelijke personen.

Zeer goed geholpen bij vragen en informatie vooraf. Gaandeweg het proces ook goed op de hoogte gehouden van de stappen en ook installatie verliep erg goed. Echt een vertrouwd gevoel en positieve... Zeer goed geholpen bij vragen en informatie vooraf. Gaandeweg het proces ook goed op de hoogte gehouden van de stappen en ook installatie verliep erg goed. Echt een vertrouwd gevoel en positieve ervaring. Zeker een aanrader!

D.Hoogterp

Mijn ervaring met Zon7 is goed geweest.
Mijn ervaring met Zon7 is goed geweest.
Heldere communicatie met vertegenwoordiging op kantoor. De schouw ter plaatse was omdat het om een pand uit 1912 gaat wat ingewikkelder voor de mannen, die waarschijnlijk nieuwbouwhuizen gewend zijn. Het kabelverloop van dak naar meterkast heb ik zelf aangegeven en ook voorbereid, zodat daar geen vertraging op zou komen en geen kabels in zicht zouden komen.
De daadwerkelijke installatie op het dak verliep soepel met een grote hijskraan, totdat de installateurs bedachten dat de geleverde dakdragers te zwaar voor het dak zouden zijn.
Vervolgens is alles een maand opgeschoven.
Zon7 heeft dat netjes opgelost door de gemiste zonneopbrengst, een dagvergoeding en ook de gemaakte kosten voor een goede dakdoorvoer over te maken.

Telefonisch contact was prima. Toen n.a.v. het rapport van de schouwer een en ander aangepast moest worden heeft ZON7 dit niet laten liggen en contact met ons opgenomen om de wijzigingen te bespreken.

Matig tot voldoende, veel zaken lopen langs elkaar waardoor de informatie voorziening slecht te noemen is. Echter is er wel de bereidheid om zaken op te lossen. Maar dat gebeurt pas als jezelf aan... Matig tot voldoende, veel zaken lopen langs elkaar waardoor de informatie voorziening slecht te noemen is. Echter is er wel de bereidheid om zaken op te lossen. Maar dat gebeurt pas als jezelf aan de bel trekt. Intern weten ze van elkaar niet wie wat doet.

Prima ervaring. Alles uitgevoerd zoals afgesproken.

W.D.Trip

Goede, duidelijke en overzichtelijke offerte.Door omstandigheden werd plaatsen zonnepanelen uitgesteld, was astig om hier een nieuwe afspraak over te maken.Daardoor panelen bijna maand later... Goede, duidelijke en overzichtelijke offerte.Door omstandigheden werd plaatsen zonnepanelen uitgesteld, was astig om hier een nieuwe afspraak over te maken.Daardoor panelen bijna maand later geplaatst. Hiervoor werd, op mijn verzoek, een vergoeding gegeven. Helemaal goed!

Vlotte afhandeling van de aanvraag om informatie. Van andere providers waar ik een offerte heb opgevragd kreeg ik pas veel later een reactie - of gewon helemaal niet!
Het gebruik van moderne...
Het gebruik van moderne middelen om een initiële offerte op te stellen (sattelietfoto's) vind ik een pre.
Professionele verdere afhandeling.

De marketing afdeling is zeer actief. Zodra je getekend hebt wordt het contact minder intensief. De verwerking van onze order verliep niet goed. Het schouwrapport is door Zon7 niet op tijd bekeken,... De marketing afdeling is zeer actief. Zodra je getekend hebt wordt het contact minder intensief. De verwerking van onze order verliep niet goed. Het schouwrapport is door Zon7 niet op tijd bekeken, waardoor de installatie moest worden verplaatst. De installatie verliep verder goed en ik ben uiteindelijk tevreden over het eindresultaat.
Veel partijen in deze business werken met onderaannemers, zo ook Zon7. De schouw is uitbesteed, de installatie en ook het terughalen van de BTW. Dus de partij met wie je zaken doet organiseert alleen het proces. De onderlinge communicatie vormt dan een risico.

M.Kepel

Positieve ervaring, de installatie verliep vlekkeloos, de beide monteurs waren vriendelijk, netjes alles keurig achtergelaten.