ZON7

Kennis van de adviseur

Andre Kellner

Uitstekend

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!

Bgthijsseling

Heel goed

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Met zonnige groet

Gert van den Berg en Hendrina (Rini) van den Berg-Fikse

Tevreden

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Hap

Eerste zonnepanelen

Beste Klant,
Jammer dat u e.e.a. als minder goed heeft ervaren. Uiteraard zullen we alles er aandoen om binnen de afgesproken termijn te installeren.

Chris

Fijn contact. Goede service en goede prijs.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

P. Koppen

Zeer goed

Met zonnige...

A, van Ommen

Goed geïnformeerd, werkzaamheden correct uitgevoerd

Met...

S.Talman

Alles goed geregeld van a tot z.

Met zonnige...

Paul Hamaker

Reactie ZON7:

Veel plezier met uw systeem gewenst!