ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

andre

Goed.goede voorbereiding en samen werking

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Leen Euser

Goed advies en meegedacht met monteren

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Ad van Abeelen

Perfecte en vooral klantgerichte communicatie en informatie. Vanaf eerste contact tot levering en plaatsing van de zonnepanelen

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

H.Riethorst

Zeer goed

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

André Huizinga

Prima geholpen en prima afgehandeld. Duidelijke afspraken.

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

A. Koeslag

Goed advies en zeer tevreden over de vakkundigheid en het eindresultaat (strak en netjes aangelegd, zowel binnen als buiten) van een goed geolied en vriendelijk werkteam

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Ton Munter

De ervaring met ZON7 is voldoende tot goed, alleen heb ik nooit antwoord gehad op de vraag hoe de korting van energiedirect (€ 250) op de factuur is verwerkt. Vraag gesteld aan de klantenservice. De... De ervaring met ZON7 is voldoende tot goed, alleen heb ik nooit antwoord gehad op de vraag hoe de korting van energiedirect (€ 250) op de factuur is verwerkt. Vraag gesteld aan de klantenservice. De vakkundigheid van de monteurs is ver onder de maat. Na installatie was direct duidelijk dat één van de strings niet correct was aangesloten, deze had geen spanning. Wat bleek op het dak was e.e.a. niet goed aangesloten. Wordt overigens teruggekoppeld door de servicemonteur. Service is wel uitstekend, direct opgepakt door ZON7. Eindoordeel: ZON7 prima, ZZP'er heeft steken laten vallen.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

G.F. van Luijk

Als heel prettig, zeker mbt de informatie die zowel telefonisch als per mail verstrekt wordt.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw aankoop en veel zon gewenst!

Bert

Met zonnige...

F van Geel

Goed, zowel contact met kantoor, als met installateurs

Reactie ZON7:

Vriendelijk dank voor uw mooie recensie!