ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Fam. Reeskamp

In eerste instantie zeer professioneel en vlot. Later wat haperend vanwege een zeer trage planning. Uitvoering + oplevering van de panelen etc. meer dan uitstekend!

Kuijpers

Goede, vlotte en professionele communicatie

Oortwijn

Wij zijn erg tevreden over het geleverde werk en over de communicatie.

Jan van Raam

Ervaren en deskundig plus netjes opgeleverd

F. de Rijder

Zeer goed, deskundig en bereid om mee te denken om het maximale aan opbrengst te bereiken.

Jacobus van Eck

Mooie zonnepanelen voor een nette prijs. De schouw is slecht uitgevoerd. Hierdoor konden de monteurs de eerste keer niet monteren. ( niet de juiste steiger) verder was verteld dat de hele nok er af... Mooie zonnepanelen voor een nette prijs. De schouw is slecht uitgevoerd. Hierdoor konden de monteurs de eerste keer niet monteren. ( niet de juiste steiger) verder was verteld dat de hele nok er af moest zijn voor montage. Achteraf bleek dat helemaal niet nodig te zijn geweest. Kortom een tevreden klant over het eindproduct maar de weg er naar toe had zeker beter gekund.

Overwegend positief. Na akkoordering offerte, wel wat moeizaam in afstemming van gewenste opties, iets meer inleven in de wensen van de klant, is prettiger. Nazorg alleen maar positief. "Klacht'... Overwegend positief. Na akkoordering offerte, wel wat moeizaam in afstemming van gewenste opties, iets meer inleven in de wensen van de klant, is prettiger. Nazorg alleen maar positief. "Klacht' over het aanbrengen van het systeem is serieus en snel opgepakt! Tussentijdse informatie helder en duidelijk. Telefonisch goed bereikbaar voor vragen!

Drienamiek

Prima, zowel voor als tijdens de plaatsing.

Jaap Koelewijn

Mijn ervaring met ZON7 is positief. Ik kwam er alleen zaterdag achter dat er twee dakpannen scheef lagen, waardoor ik lekkage had. Er is gelukkig niets beschadigd.