ZON7

Kennis van de adviseur

van den hout

Goed bedrijf

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Team ZON7

Mijn ervaring met zon 7 is goed verlopen, duidelijke informatie, en afspraken worden na gekomen.

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Lambert Steeg

Fijne samenwerking, duidelijke uitleg en een goede correspondentie.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.

Loef

Team ZON7!

Uitstekend

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Hunnego

Via de buurman vele offertes gezien. De prijs en de relatie met een garantiefonds én een grote provider, Essent, gaven de doorslag.
De schouw verliep goed en het plaatsen ging -afgezien van de...
De schouw verliep goed en het plaatsen ging -afgezien van de harde wind- probleemloos.
Ook de afhandeling van de BTW-teruggave was gemakkelijk.

Met...
Team ZON7

Prima werk afgeleverd. Werkt naar behoren. Tevreden.

Team ZON7!

Jaap Strijbis

Goeie service, snel en accuraat.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Hillegers

Super perfect geholpen

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!