ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Mattijs Möller

Contact verliep prima en vlot. Snelle levering&plaatsing mogelijk.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Tom van As

Positief met wat aandachtspunten (nu ben ik ook niet de makkelijkste klant). De prijs was goed en de panelen zijn door een gelukkig vrij snel geïnstalleerd.

G.Bien

Snelle en correcte communicatie

Linschoten

Het zal kort en krachtig zijn, tot nu toe goed

Dank voor uw reactie!

Ad Jongenelen

Prima bedrijf, doen wat ze zeggen!

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Beste klant,
Met zonnige groet,

Bert Wassink

Zeer positief

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw mooie review!

particulier

De eerste indruk was prima, doch bij het regelen van minderwerk had ik duidelijk een verschil van mening inzake de prijs van het minderwerk. Uiteindelijk ben ik wel onder protest hier mee akkoord... De eerste indruk was prima, doch bij het regelen van minderwerk had ik duidelijk een verschil van mening inzake de prijs van het minderwerk. Uiteindelijk ben ik wel onder protest hier mee akkoord moeten gaan.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Martin Sanders

Maarten van Hulst

Niet opdringerig, snelle levering en prima installatie

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!
Met zonnige groet,

Cock van Spijkeren

Komen goed hun afspraken na

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!