ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Osmanli Moskee Lelystad

Zeer goed ervaren, puntsgewijs proces goed behandeld!

Bakker

ZON7 voldoet aan verwachtingen

C. van Schie

Ervaring Zon7 is goed.
De monteurs zijn keiharde werkers maar moeten wel zo nu en dan wat bijgestuurd worden.
Ervaring Zon7 is goed.
Ik vraag mij wel af of tussen de scout en de monteurs nog overleg is geweest. (alles moest weer uitgelegd worden).

Hans de Leeuw

Zeker tevreden klant

v Santvoort

Perfect gedaan

Jacqueline Ritzerfeld

Komen afspraken niet na !!
Komen afspraken niet na !!
4 wkn langer moeten wachten ivm drukte. De aktie friends is niet toegepast. ik ben via mijn achter buurman bij zon7 terrecht gekomen en hij zou een vergoeding krijgen van 10 euro per paneel maar omdat ik schijnbaar via zonnepanelen.nl mijn offerte heb aangevraagd komt hij hier niet voor in aanmerking. terwijl ik nog gebeld had met zon7 en hij mij beloofde dat het nog geregeld werd.
1 paneel was helaas kapotgegaan tijdens transport ook daar heb ik 3 wkn op moeten wachten.

Goed, er werd netjes teruggebeld op de afgesproken dag. Alleen de kennis van de btw-teruggave was minder.

Marjolein van Es

Tot aan de installatie prima, installatie zelf sloot niet aan met de vooropname, waardoor er tijdens de installatie van ons werd verwacht keuzes te maken over zaken waarvan wij geen verstand hebben.... Tot aan de installatie prima, installatie zelf sloot niet aan met de vooropname, waardoor er tijdens de installatie van ons werd verwacht keuzes te maken over zaken waarvan wij geen verstand hebben. Koppeling met opbrengstportal nog steeds niet geregeld, waardoor wij niet weten of het systeem werkt of inzicht hebben in de opbrengst. WAARDELOOS!!

Zonnepanelen geplaatst er ging in het begin wat mis enige schade aan muur is prima opgelost.

Ik zou Zon 7 een 6 geven op een schaal van 10. De communicatie was niet altijd geweldig en vooral als ik zie hoe de communicatie met de buren was zou ik eerlijk gezegd Zon7 niet aanraden.