ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

P. Miedema

Zeer prettig. Afspraak is afspraak, tijdige communicatie en vlotte service!

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

g.p.goossens

Service van hier tot de voordeur

Geachte klant,
Spijtig te vernemen dat u een en ander als zodanig heeft ervaren. Indien u verbeterpunten heeft, dan vernemen wij die graag.
Team zon7

Koos Bos

Uitstekend

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Matty Hessels-de Roos

Top!

R. Bremer

Gewoon goed. Zij staan achter hun producten.

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!
Met zonnige groet,

Paul

Prima ervaring, administratief mag iets duidelijker, gestructureerder

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Dieckman

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Wesley Schutte

Amateuristische schouw, legplan werd niet onderbouwd met gegevens, aftersales ondermaats

Geachte klant,
wij betreuren het dat u onze dienstverlening als onvoldoende ervaart. Wij zullen uw kritische verbeterpunten bespreken met de betrokkenen.
Veel zonuren gewenst en plezier van...
Geachte klant,
Veel zonuren gewenst en plezier van de gratis stroom!

Nadia Richelle

Prima geregeld. De schouwer had beter gekund.

Oude Luttikhuis

Snelle reacties op vragen

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!