ZON7

Kennis van de adviseur

Jansen

dank u wel!

M. Dijkstra

Reageren snel, goed advies, weten waar ze het over hebben. Geen wachttijden aan de telefoon, vriendelijk, behulpzaam

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Robert Schopman

Een prettig adviesgesprek gehad, adviseur met kennis van zaken. De schouw verliep vlot en soepel, er werd goed meegedacht met onze wensen. De installatie van de panelen ging heel snel. De monteurs... Een prettig adviesgesprek gehad, adviseur met kennis van zaken. De schouw verliep vlot en soepel, er werd goed meegedacht met onze wensen. De installatie van de panelen ging heel snel. De monteurs waren goed op elkaar ingespeeld, waardoor het proces goed verliep. Ze gingen pas weg toen alles getest was en weer goed werkte.

siepel

hartelijk dank!

Frank K

Zeer tevreden. informatie duidelijk. installatie snel en professioneel

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Harry

Vlot en duidelijk

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Van Melick

Deskundig, vriendelijk en proffessioneel.

Met...

Johan N

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

F. van eeks

Heb nog weinig ervaring gezien het korte tijdsbestek.

Beste Klant
Hoe dan ook veel plezier met uw systeem.
team
ZON7

Heidendael

Niets aan te merken, van begin tot einde heel goed geregeld. Wij zijn heel erg tevreden

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!