ZON7

Ervaring met schouwing
Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Het hele proces van offertes uitbrengen, technische informatie, opdrachtverstrekking, inspectie en planning van de werkzaamheden heeft ZON7 prima voor elkaar!

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

C.B. Akyol

Top

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!

Bram

Positief. Vriendelijk en behulpzaam. Het leggen heeft onnodig lang geduurd ivm een tweede schouw die nodig zijn was. Deskundig en duidelijk in advies.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Goed en duidelijk samenwerking

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Ben

Uitermate positief.

Steven

Deskundig en erg behulpzaam

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Frits

De 12 in december 2019 op ons platte dak geplaatste zonnepanelen werken uitstekend. Elke dag is het weer een feest als het record van de opbrengst wordt gebroken en de echte zomer moet nog komen. De 12 in december 2019 op ons platte dak geplaatste zonnepanelen werken uitstekend. Elke dag is het weer een feest als het record van de opbrengst wordt gebroken en de echte zomer moet nog komen.
De panelen zijn netjes geplaatst en in een ochtend was de installatie een feit. Afspraken over levering werden goed nagekomen. Ik kan het bedrijf aanbevelen. En mijn zonnepanelen leveren een veel beter rendement dan spaargeld bij de bank.

Nikica Varadi

Professional

Met...

Bob

Dikke vette onvoldoende voor Zon7 door verkeerde plaatsing van zonnepanelen, rommelig en gevaarlijk achterlaten van de werkplek, slechte communicatie (naar mij en teams onderling) en zeer gebrekkige... Dikke vette onvoldoende voor Zon7 door verkeerde plaatsing van zonnepanelen, rommelig en gevaarlijk achterlaten van de werkplek, slechte communicatie (naar mij en teams onderling) en zeer gebrekkige proactiviteit bij het ontstaan van problemen. Zie onderstaand voor een uitgebreidere uitleg.

- Zonnepanelen zijn in verkeerde formatie geplaatst. De vooraf afgesproken werkorder is niet gevolgd en ook tijdens het leggen is niks gemeld over het veranderen van de zonnepanelen formatie. Ik moest hier achter komen tijdens de controle waar het installatieteam helaas snel aan voorbij wou gaan.

- Installatieteam nam onvoldoende tijd en moeite om uitgevoerde werkzaamheden te laten zien. Gedurende de inspectie van de omvormer werd bijvoorbeeld het opruimen gecombineerd met de uitleg over de werking van de overvormer. Daarnaast moest ik aandringen om de zonnepanelen op het dak te inspecteren. Dit vind ik vreemd want de dienst draait immers om de zonnepanelen. Ik was helemaal verbaasd toen ik hoorde dat een eerder vertrokken deel van het team de ladder al had meegenomen zodat de zonnepanelen niet konden worden geïnspecteerd. Dit gaf mij het gevoel alsof de installateurs wat te verbergen hadden. Gelukkig had ik zelf een ladder waardoor we alsnog op het dak konden gaan kijken. Echter, tot mijn schrik zag ik toen dat de zonnepanelen in een andere formatie waren gelegd dan afgesproken. Tevens zag ik dat er schaduw op een paneel kwam terwijl mij gedurende verkoop meerdere malen op het hart was gedrukt dat mijn dak ideaal is en dat ik absoluut geen zorgen hoef te maken over schaduw op mijn panelen. De installateurs die op dat moment nog ter plekke waren konden mij geen uitleg geven waarom de zonnepanelen niet volgens de afgesproken formatie gelegd waren.

- Rommelig en onveilig achterlaten van mijn huis. Naderhand heb ik nog de nodige troep moeten opruimen. Tevens is een lamp, die hing op de huidige plek van de omvormer, zeer onzorgvuldig achtergelaten. Dit ging ten koste van de bedrading, maar nog belangrijker.. van de veiligheid omdat de bedrading 'open' achter werd gelaten.

- Zeer slechte communicatie. Tijdens de controle is mij beloofd dat de legger van de zonnepanelen mij later in de middag zou terugbellen met uitleg over het afwijken van het werkplan. Dit is niet gebeurd (ook niet op een later moment). Wel kreeg ik een mail van Zon7 dat de installatie succesvol was verlopen en volgens het werkplan. Hetgeen heel duidelijk niet het geval was. Een dag later krijg ik tevens het verzoek om de factuur te voldoen terwijl ik de dag ervoor via meerdere kanalen (de installateurs, de administratie en mijn persoonlijke contactpersoon) heb aangegeven dat de dienst niet is geleverd zoals afgesproken. Ook de contactpersoon liet de volgende dag na om terug te bellen (terwijl dit wel was afgesproken).

- Niet verschijnen op de "terugkom afspraak" & slechte communicatie over de no show. Het installatieteam zou tussen 11.00 en 13.00 verschijnen om de zonnepanelen alsnog naar de juiste formatie te leggen. Het team kwam niet en belde pas om 13.00 af om te zeggen dat ze niet langs zouden komen. De reden tot afmelding kon ik mij zeer goed in vinden (ziekte in tijden van corona), maar niet in de communicatie die zeker eerder op de dag of de dag ervoor al had plaats mogen vinden.

- Onzorgvuldig oppakken van gemelde fouten. Zo is mijn persoonlijke contactpersoon niet op de hoogte waarom de plaatsing onjuist is verlopen en ben ik de degene die proactief de status van het proces moet opvragen.

Beste Klant,
Wat enorm spijtig te moeten vernemen dat u onze dienstverlening negatief beoordeelt. Wij nemen uw feedback serieus en bieden u allereerst onze oprechte excuses aan. De serviceafspraak is inmiddels met u gemaakt en wij gaan er alles aan doen om u met een positief gevoel achter te laten. Zoals reeds met u besproken zullen wij u compenseren voor het opbrengstverlies. Indien wij ervoor zorgen dat u een top systeem krijgt hopen we dat u deze review zult herzien. Wij gaan in ieder geval ons uiterste best doen!