ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Heidema

Goed geregeld,netjes afgehandeld en goed gecommuniceerd.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Eline Overzee

Over het algemeen tevreden als het gaat om informatie van en contact met Zon7. Er was wat gerommel om de offerte, omdat er andere zonnepanelen geplaatst moesten worden dan in eerste instantie... Over het algemeen tevreden als het gaat om informatie van en contact met Zon7. Er was wat gerommel om de offerte, omdat er andere zonnepanelen geplaatst moesten worden dan in eerste instantie voorzien. Bij plaatsing bleek dat er toch weer een andere mogelijkheid was. Het is uiteindelijk gewoon goedgekomen.
De installatie ging op zich prima én snel, maar wel wat slordigheden, zoals tie wraps op straat, zwarte vingers op kastjes, slangetje droger niet teruggedaan in afvoer, waardoor plas in bijkeuken, dakje toilet dat losliet door lopen op dak. Allemaal niet onoverkomelijk, maar wat meer zorgvuldigheid door het bedrijf dat plaatst zou fijn zijn.

Geachte Klant,
Bedankt voor uw feedback en uw eerlijkheid. Wij zullen e.e.a. met het betreffende team bespreken om onze dienstverlening te verbeteren.
Veel plezier met uw...
Geachte Klant,
Veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Laurens Radstaat

Prettig

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review. Ook wij hebben de samenwerking als prettig ervaren.

Evgeny

Excellent!

Goedemiddag,
Bedankt voor uw vriendelijke review!

Greg

Prima geregeld, netjes geplaatst.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank en veel plezier met uw systeem!

E. Fillekes

Goed. Deskundig. Vriendelijk. Monteurs vriendelijk. Erg mee denkend en werkten netjes en zorgvuldig.

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Met zonnige groet,

I. de Visser

Verloopt goed. Snelle antwoorden. Alleen de communicatie tussen de adviseur en de firma die de panelen legt is bij mij niet aangekomen. De firma heeft zijn eigen legplan gemaakt en niets gezegd... Verloopt goed. Snelle antwoorden. Alleen de communicatie tussen de adviseur en de firma die de panelen legt is bij mij niet aangekomen. De firma heeft zijn eigen legplan gemaakt en niets gezegd tegen mij. Ik was dan ook onaangenaam verrast dat er van het oorspronkelijke legplan was afgeweken.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Bieleveld

Het contact met Zon 7 was efficiënt. Bijzonder was echter dat de tekening die door de adviseur werd gemaakt van de panelen, niet klopte. ( Hij telde de pannen, en wist daardoor de grootte van het... Het contact met Zon 7 was efficiënt. Bijzonder was echter dat de tekening die door de adviseur werd gemaakt van de panelen, niet klopte. ( Hij telde de pannen, en wist daardoor de grootte van het dak. ) Dus toen de installateurs hier waren werd het legschema aangepast.

P Harmsen

Van verkoop tot installatie zeer tevreden.

Met zonnige...
Met zonnige groet,

Marchiano

Over het algemeen zeer prettig samengewerkt. en tot een voor mij acceptabele installatie te komen.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!