ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Miranda

Een zeer positieve ervaring.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Kerim Kaya

Ervaring was goed het werd netjes afgeleverd en gemonteerd, tevreden

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Wesley Schutte

5 uur geleden

Plaatsing...
5 uur geleden

Systeem was niet (juist) aangesloten op de wifi.
Plaatsing panelen was eveneens amateuristisch (onnodig ver naar de rand vh dak waardoor ze onnodig schaduw pakken).
Btw service was onvolledig, ik had niet het volledige bedrag teruggekregen.

Veel spijt van mijn keuze voor Zon7!

Geachte klant,
Wat spijtig te vernemen dat u zich op deze wijze uit over onze dienstverlening. Wij hebben e.e.a. wat genuanceerder ervaren: het technisch schouwrapport is met u tijdig gedeeld en wij hebben hierop van u geen terugkoppeling gekregen. Het systeem kon niet communiceren met uw intern wifi-signaal omdat dit te zwak was in uw huis. Wij hebben op uw verzoek het systeem later nog 10 cm opgeschoven. De BTW service heeft te maken met het feit dat u helaas vergeten bent om de aanbetalingsnota op te geven. Wij helpen daarom graag onze klanten om dit soort zaken te voorkomen.
Wij wensen u uiteraard heel veel plezier met uw systeem.

Wes Schutte

Systeem was niet (juist) aangesloten op de wifi.
Plaatsing panelen was eveneens...

Systeem was niet (juist) aangesloten op de wifi.
Btw service was onvolledig, ik had niet het volledige bedrag teruggekregen.

Veel spijt van mijn keuze voor Zon7!

Geachte klant,
Wij wensen u uiteraard heel veel plezier met uw systeem.
Team ZON7.

L. Erdman

Zeer tevreden van begin tot het eind, alles prima geregeld

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

V. Assmann

Afspraken duidelijk bij gemaakte offerte.
Afspraken goed uitgewerkt, mooi werk.
Eén dag na plaatsing van de zonnepanelen was de app al geactiveerd.

Met...

Lengers

Prima contact gehad, alles naar wens verlopen

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

N. André de la Porte

Goede ervaring . Het duurde alleen vrij lang voor ik een installatiedatum bevestigd kreeg

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Aarts

Zeer goede uitleg

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Heidema

Goed geregeld,netjes afgehandeld en goed gecommuniceerd.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.