ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Annemarieke Henricus

Onze ervaring met Zon7 is erg goed. Het contact met het kantoor is vlot en duidelijk en de installatie verliep heel soepel door vak mannen die echt weten wat te doen. Ook meedenken en dingen ter... Onze ervaring met Zon7 is erg goed. Het contact met het kantoor is vlot en duidelijk en de installatie verliep heel soepel door vak mannen die echt weten wat te doen. Ook meedenken en dingen ter plekke zoeken naar oplossingen was geen probleem en een service!
De materialen die gebruikt worden om de panelen te bevestigen zijn ook echt van goede kwaliteit, er wordt geen troep gebruikt! Overal zit dan ook garantie op.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.

Terhürne

Goed en ontspannen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Eddy Vos

Installatie prima, support laat te wensen over.

Geachte klant,
Wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus. Wij hebben kunnen constateren dat onze afdeling support er alles aan heeft gedaan om u zo snel en zo goed als mogelijk te helpen. Helaas heeft u een andere kijk op onze serviceverlening en de daarbij behorende snelheid. De afspraak voor de service is inmiddels ingepland.

de gooijer

Fijn bedrijf met zeer duidelijke informatie en advies

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Roovers

Aanvankelijk had ik moeite met het verkrijgen van de installatiedatum

Frans Jozen

De gehele procedure (van opmaat bestelling tot aan levering en installatie) goed verlopen.

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Gustin

Mijn ervaring is zeer positief, ook het afhandelen van de btw teruggave vond ik fijn dat dat uit handen word genomen.

Martien van Beem

Fijne bedrijfsvoering! 6 panelen op de garage geplaatst! Werken perfect mooie en goede kwaliteit! Alles netjes geïnstalleerd! En ingesteld!
We zijn dik te vrede over Zo'n 7
Bedankt!.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Ducrot

Supergladjes alles

Hacquebard

Super! Snel offerte en snel geregeld, veel info en bij vragen snel antwoordt!

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!