ZON7

Website
Kennis van de adviseur

Redelijk tot goed.

Fam. de Rijder Zwanenburg

Onze ervaring met ZON7 is zeer positief, goede kennis van zaken, overleg over de mogelijkheden van de installatie is heel goed.
Duidelijke offerte en uitstekende montageploeg.

A.Vringer

Van begin proces met aanvraag tot instalatie en oplevering gewoon perfect gegaan allemaal .

Kalid Abdulrahman

Zeer goed

struijk

Zou flexibeler kunnen zijn

Schram

Aanfluiting. Niet doen ga naar een concurrent.
Bedrijf haakte na de aanbetaling opeens af omdat de steeg achter onze tuin te smal zou zijn. Onzin. Passen makkelijk steigerdelen doorheen. Aanfluiting. Niet doen ga naar een concurrent.
Ze zijn gewoon bang een half uurtje langer werk te hebben.
Massaproductie is het daar.
De communicatie liet ook weken op zich wachten. Zonde.

Ik laat mijn zonnepanelen nu door een ander bedrijf plaatsen. Een kleine zelfstandige die wel graag werkt voor zijn geld. Ik heb nu ook panelen met 370wp ipv de panelen van 275wp bij zon7 en dat voor dezelfde prijs.

Reactie ZON7:

Geachte heer, Wij vinden het spijtig te vernemen dat u zo tegen ons aankijkt. Wij hebben de situatie bij u beoordeelt middels een technische inspectie. Aangezien wij goed voor onze... Geachte heer, Wij vinden het spijtig te vernemen dat u zo tegen ons aankijkt. Wij hebben de situatie bij u beoordeelt middels een technische inspectie. Aangezien wij goed voor onze personeelsleden zorgen, willen en eisen wij dat zij conform de ARBO wetgeving werken. Als andere partijen het met deze wet niet nauw nemen, dan is dat de verantwoordelijkheid van dat bedrijf. De door u genoemde aanbetaling heeft u in zijn geheel teruggestort gekregen van ons. Dit betekent dat u geen financiële schade heeft geleden. Wel zo netjes vinden wij. Evengoed wensen wij u met uw nieuwe systeem veel plezier en veel zonuren toe.

Krijthe

Snelle reactie en goede uitleg voor tav de technische specificaties