ZON7

Kennis van de adviseur

Gerrit Datema

Prima!

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Lin

Top

Beste Klant,
Hartelijk dank!

Wendy van Dijk

Kreeg eerlijke mening, het goede aanbod, en vrij snel geregeld

Reactie ZON7:

Hartelijk dank. Een eerlijk advies is waar wij voor staan.!

Jan Ouwerkerk

Prettig overleg met kundige mensen

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

R. Gatsma

Zeer betrouwbaar. Ze doen wat ze zeggen en een uitstekende service!

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor de aardige woorden! Veel plezier gewenst met uw systeem.

swertz

Dat was prima

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

peter herkenraad

Alles heel prettig geregeld en afgehandeld.

Met zonnige...

P. Lievense

Perfect !

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Rob Stroo

Na indiening van de aanvraag kreeg ik een bevestiging en daarna bleeF het stil. Ik heb nog twee keer moeten bellen voordat er een datum werd afgesproken. Daarna werd alles perfect afgehandeld.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Bas langeveld

19 zonnepanelen besteld bij Zon7. De service van dit bedrijf is super! Stap voor stap word het traject met je doorlopen. Van de offerte tot de btw teruggave, alles was perfect geregeld.
Ik...
Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Met...