ZON7

Kennis van de adviseur

Arjan Hooiveld

Vriendelijk en snel

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Ratna Herawati

Top! Duidelijke offerte, kennis van zaken en perfecte installatie!

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Feijt

Ik heb de totale installatie vanaf de start als professioneel en prettig ervaren

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

rob van beurden

Top service. Van begin tot einde een helder en duidelijk proces. Deskundigheid, flexibiliteit en snelheid van antwoord op vragen is uitstekend! We zijn erg tevreden ook over het teamwork van de... Top service. Van begin tot einde een helder en duidelijk proces. Deskundigheid, flexibiliteit en snelheid van antwoord op vragen is uitstekend! We zijn erg tevreden ook over het teamwork van de installateurs; vakmensen die netjes en snel gewerkt hebben.

Met zonnige...

Prive

Goede ervaring

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Sluiter

Prima. Geleverd wat beloofd is en helder in de communicatie.

Met...

Sander Kloppenburg

Prima. To the point en vakkundig.

Beste Klant,
bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Jan Willem Boon

Een zeer professionele en klantvriendelijke aanpak!

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Huisman

Lopende het process van bestelling tot montage zeer goed. Daarna discussie punt gehad over de panelen. Dit heeft even geduurd. Panelen zijn uiteindelijk vervangen. Uiteindelijk dus tevreden over zon7

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Bert van Veen

Alles is duidelijk en vlot verlopen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.