ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Palte

Snel goed werk vragen worden beantwoord

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Buke

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Hoogendoorn

Helder en zoeken naar beste oplossing voor mij

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

A J van Delft

Alles prima verlopen volgens afspraak. Plezierige gesprekken met de mensen in Lelystad en vrijwel altijd direct terugkoppeling op vragen mijnerzijds.

R.Hazelhoff

Goed,en vriendelijk in de omgang

Hartelijk dank!

Tissingh

Hartelijk dank!

B. Moerbeek-Schmetz

Het plaatsen van zonnepanelen is correct en netjes uitgevoerd.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Eric

Zeer goed

peter34ever

Duidelijke offerte, Professionele installatie

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Wim Lubbers

Ik ben zeer tevreden over het voortraject,goede uitleg over alles. De uitvoering was zeer goed, keurige monteurs die zeer vakkundig te werk gingen. Kortom een tevreden klant.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...