ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Hollemans

We zijn zeer tevreden over de snelle en goede afhandeling van de zonnepanelen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

eray

Communicatie erg slecht

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Roelofsen

Zeer vriendelijk, snel en professioneel !

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Odekerken

Ik heb hier zeer goede ervaring mee de service is heel goed en de mensen zijn zeer vriendelijk

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

P Stant

Prettige kontakten en prima uitleg over alles

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

k. dieters

Met...

Gerard

Installatie pas na 11 weken door communicatie probleem met planning. Op installatie dag geen enkel probleem ondervonden. Alles keurig uitgevoerd en uitgelegd.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Remco

Goed en efficient

Lianne

Goed! Snelle communicatie, heldere info!

Leo de Raad

Goede duidelijke terugkoppeling, correct. De monteurs in een woord chapeau!

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!