ZON7

Kennis van de adviseur

Henk Rietbergen

Bijzonder prettig en vakkundig

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Wil Mulder

Goed bevallen

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Eef Schultz

Ze hebben het goed gedaan

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Jacob

Snelle offerte, prettige contacten met de adviseur, bij de schouwing is iets over het hoofd gezien, maar dat is goed opgelost. De monteurs waren prettig en kundig. We zijn tevreden met de werking en... Snelle offerte, prettige contacten met de adviseur, bij de schouwing is iets over het hoofd gezien, maar dat is goed opgelost. De monteurs waren prettig en kundig. We zijn tevreden met de werking en opbrengst van de installatie (6 dagen in gebruik nu).

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Piet Kruizinga

Uitstekend bedrijf. Vakmanschap!

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!
Met zonnige groet

Martijn Luyten

Advies en verkooptraject prima.
Installatie slechte ervaring omdat door uitloop van installatie van buurman de installatie op mijn dak niet op de afgesproken dag kon plaatsvinden.
Bij...
Advies en verkooptraject prima.
Bij installatie bleek tevens dat het geplande aantal panelen dat door de schouwer bevestigd was, niet bleek te passen. Het laatste paneel is op een andere stuk van het dak geplaatst.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen uw aanbevelingen en kritisch kanttekeningen ter harte nemen en daar waar mogelijk onze dienstverlening hierop aanpassen.
Wij wensen u...
Geachte klant,
Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroomsysteem.
Team ZON7.

Wim van der Weerd

Prima bedrijf. Deskundig en doen wat ze beloven.

Met zonnige...

Kreuk

Contact via stroomleverancieer en inmiddels heel goede ervaringen met zon7. Super !

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Mede namens uw energiemaatschappij veel zonuren toegewenst!
Team ZON7.

Dick Merle

Prima contact, snelle communicatie

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...