ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

A. Koeslag

Goed advies en zeer tevreden over de vakkundigheid en het eindresultaat (strak en netjes aangelegd, zowel binnen als buiten) van een goed geolied en vriendelijk werkteam

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!
Met zonnige groet,

Ton Munter

De ervaring met ZON7 is voldoende tot goed, alleen heb ik nooit antwoord gehad op de vraag hoe de korting van energiedirect (€ 250) op de factuur is verwerkt. Vraag gesteld aan de klantenservice. De... De ervaring met ZON7 is voldoende tot goed, alleen heb ik nooit antwoord gehad op de vraag hoe de korting van energiedirect (€ 250) op de factuur is verwerkt. Vraag gesteld aan de klantenservice. De vakkundigheid van de monteurs is ver onder de maat. Na installatie was direct duidelijk dat één van de strings niet correct was aangesloten, deze had geen spanning. Wat bleek op het dak was e.e.a. niet goed aangesloten. Wordt overigens teruggekoppeld door de servicemonteur. Service is wel uitstekend, direct opgepakt door ZON7. Eindoordeel: ZON7 prima, ZZP'er heeft steken laten vallen.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

G.F. van Luijk

Als heel prettig, zeker mbt de informatie die zowel telefonisch als per mail verstrekt wordt.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw aankoop en veel zon gewenst!

Bert

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Met zonnige groet,

F van Geel

Goed, zowel contact met kantoor, als met installateurs

Reactie ZON7:

Vriendelijk dank voor uw mooie recensie!

v h Westeinde

Prettig , goede informatie ,

Beste Klant,
Hartelijk dank!

Jasper

Yes, de zonnepanelen zijn gelegd, yeahaa!
Yes, de zonnepanelen zijn gelegd, yeahaa!
Alleen, het gebeurde niet volgens het legplan en afspraken. Zo was de opdracht klaar op het moment dat de zomer voorbij was. Maar geen probleem, in september schijnt de zon natuurlijk ook en is er ook opbrengst!
Als jij graag onduidelijke afspraken maakt, geen probleem hebt dat de schouwer niet komt opdagen waardoor je nog een vrije dag moet nemen, alle afspraken niet worden nagekomen, de monteurs beloften doen waarbij je als leek al weet dat het niet gaat kloppen en het dus inderdaad niet gaat gebeuren, monteurs pas 1,5 maand later weer terugkomen, een rotzooi achterlaten? Dan is dit het bedrijf waar jij naar zoekt!

veltman

Redelijk

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Jammer dat e.e.a. niet aan uw wensen heeft kunnen voldoen. Technisch inhoudelijke vragen kunt u altijd aan uw persoonlijke adviseur stellen of onze afdeling support. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

J. Koolhaas-Cazemier

Doen wat ze beloven

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!

Eelco

Het voortraject ging spoedig. Echter de oplevering liet veel te lang op zich wachten. Er is een levergarantie van maximaal 8 weken dit is bij lange na niet gehaald.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij blijven streven naar een maximale doorlooptijd van 8 weken. Doorgaans kunnen wij dit in 96.2% van de gevallen ook daadwerkelijk realiseren. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.