ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Dirkjan Horringa

ZON7 heeft zonnepanelen op onze nieuwe woonboot geplaatst. Ondanks een misverstand over de locatie van de boot (werf of ligplek) en over het legplan is het uiteindelijk allemaal goed gekomen, omdat... ZON7 heeft zonnepanelen op onze nieuwe woonboot geplaatst. Ondanks een misverstand over de locatie van de boot (werf of ligplek) en over het legplan is het uiteindelijk allemaal goed gekomen, omdat er flexibel en probeemoplossend werd meegedacht.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij danken u voor de prettige samenwerking. Goed dat we er samen snel en vakkundig uit zijn gekomen. Veel plezier gewenst.

S Boltjes

De plaatsing is goed verlopen, maar er zou iemand komen om de app op de i pad te installeren, en dat is tot nog toe niet gebeurt.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

R. Mathiesen

Reactie ZON7:

Hartelijk dank! Veel plezier gewenst met uw systeem.

Evelien Lares

Zeer tevreden over ZON7. Duidelijke voorlichting en begeleiding, alles prima en snel afgehandeld!

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Jasper

De ervaring met zon7 was prima. Goed contact en ook in de corana tijd de mogelijkheid om langs te komen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

D Naberman

Mijn ervaring met Zon7 was goed

Reactie ZON7:

Hartelijk dank. Veel plezier met uw systeem gewenst.

Dijkman

Bijzonder goede ervaring. Komen afspraken na. Goede planning. Vakkundig en ervaren personeel.

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

Brinks

Goede service en afwerking

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!

van der vegt

Prettig! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Installatie ging voorspoedig. Kleine schade die goed en snel is opgelost. Complimenten!

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Erik

Bette offerte, alles goed uitgelegd, alles wordt geregeld en ook zeer snel de panelen op het dak.

Beste Klant,
Veel zonuren toegewenst!