ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Spring coaching en begeleiding

Gewoon prima. goede adviezen, prima oplossingen bij onvoorziene omstandigheden, vriendelijk en deskundig personeel. Ze doen wat ze zeggen.

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

eigen

Goed geregeld komen de afspraken perfect na

Veel zon toegewenst.

J.H.H. Waajen

Bedankt voor uw review!

De Loo

Aangenaam, professioneel

Team ZON7
Beste Klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Wij waarderen zit zeer. Veel zonuren gewenst. Team ZON7

Dr.med.A.Wicke

Uitstekende begleijding bij planning en doorvoering van de Installatie en de aftersellservice.Altijd persoonlijke adviseur aanspreekbaar en direkte reactie. Top bedrijf, ik ben blij met jullie.

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

J van den Berg

Provessoneel

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Pelk

Zeer goed

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

M.komrij

Professioneel, liep als een trein, iedereen werkt goed met elkaar samen en is goed op de hoogte.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Geachte klant,

Fam. van der Veen

Prima bedrijf alles goed geregeld

Van der Meer

Na verscheidene offertes vergeleken te hebben kwam bij ons prijs/kwaliteit technisch Zon7 het beste uit de bus. Een uiterst prettig gesprek gehad met Cor, die ruim de tijd nam en antwoord had op alle vragen.

Zo was ook het contact met de schouwer en de installateurs zeer prettig en professioneel. Qua advies waar de omvormer het beste zou kunnen komen tot aan de staat van het dak(lood).

Ik zou ze absoluut aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw aardige review. Veel succes gewenst.