ZON7

Kennis van de adviseur

Nico Oudshoorn

Goed maar kan beter

v. Daal

Snelle service en duideljjke afspraken.

L.Eshuis

Zeer goed georganiseerd

Arthur Staal

Uitstekende ervaring, prima voorlichting, goed advies, nakomen van afspraken top! Uitvoering helemaal in orde. Net personeel.

Reactie ZON7:

Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige... Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige groet, Team ZON7

In een paar woorden, duidelijk, snel en kwalitatief top

Reactie ZON7:

Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met... Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met zonnige groet, Team ZON7

Lusing

Goede service duidelijke afspraken

Reactie ZON7:

Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw... Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Team ZON7

Koos van Nierop

Montage verliep niet zonder problemen. Is inmiddels opgelost, duurde helaas wel lang. Communicatie voor oplossing van de problemen zou wel beter en sneller kunnen en zeker daar waar derden bij zijn... Montage verliep niet zonder problemen. Is inmiddels opgelost, duurde helaas wel lang. Communicatie voor oplossing van de problemen zou wel beter en sneller kunnen en zeker daar waar derden bij zijn betrokken die er geen partij in zijn. De technische inspectie alias “de schouw” is weggegooid geld geweest. Wat volgens de persoon die de inspectie kwam doen niet mogelijk was, namelijk de kabels volledig binnenshuis bleek na al de problemen wel degelijk mogelijk te zijn en dat op een eenvoudige manier. Was die route al direct gevolgd, waren de problemen (lekkage, kwade buurman) uitgebleven!

Bert Odendaal

Goed en fijn geholpen door kantoorpersoneel en medewerkers die de panelen en het stroom hebben geïnstalleerd. Snelle installatie door 4 man, 2 à 3 mensen die een steiger hebben moeten op bouwen en... Goed en fijn geholpen door kantoorpersoneel en medewerkers die de panelen en het stroom hebben geïnstalleerd. Snelle installatie door 4 man, 2 à 3 mensen die een steiger hebben moeten op bouwen en 2 die de panelen hebben geplaatst. In huis op zolder de omvormer geplaatst en netjes aangesloten en naar de meterkast aangesloten door de 2 andere medewerkers. Alles keurig netjes en schoon achter gelaten. Alles is TOP verlopen complimenten voor iedereen en een zeer tevreden klant.

Goed geregeld en duidelijk. Geen vergelijk mogelijk met andere bedrijven.