ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Ewaldo C.R. Croes

Goed en duidelijk de afspraken nagekomen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

van de Ven

Snelle levering, alles correct geplaatst netjes op tijd en alles netjes opgeruimd

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Beste klant,

Van der mijden

Sales goed en klantvriendelijk

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw aanbeveling!

gjm polman

Ben diep teleurgesteld door ZON7 ze zouden op 2 juni bij mij 9 panelen plaatsen voor de tijd is er iemand bij mij thuis geweest om te kijken of het wel kon nou dat was geen probleem ,op 2 juni... Ben diep teleurgesteld door ZON7 ze zouden op 2 juni bij mij 9 panelen plaatsen voor de tijd is er iemand bij mij thuis geweest om te kijken of het wel kon nou dat was geen probleem ,op 2 juni kwamen ze bij mij thuis een van de VAKMENSSEN bekeek de aansluiting voor de stroom en toen was er in een keer een probleem hij kon geen weg vinden van mijn schuur tot de stroom meter en heeft toen alles afgeblazen een dag er na kreeg ik een mail van ZON7 dat het niet door ging en hadden ze het geld wat ik al betaald had al terug gestort ,ik heb daarna twee andere vakmensen laten komen en die zagen geen probleem om een kabel te leggen van de schuur naar de meterkast ben diep teleur gesteld en zal ook nooit de VAKMENSSEN van ZON7 aanbevelen

Geachte klant,
Helaas heeft de installatie niet kunnen plaatsvinden bij u. Wij betreuren dit net zo zeer als u dat ervaart. Het is echter van het grootste belang dat wij te allen tijden een veilige installatie kunnen garanderen. Dit is helaas niet mogelijk gebleken tijdens de installatie.
Het spijt ons u niet verder te kunnen helpen en danken u voor de prettige samenwerking.

Hank

Duidelijk en prettig

Michael Brakel

Prijs is prima, monteurs ook. Adviseur en organisatie kan stukken beter, meterkast moest aangepast worden, adviseur zei dat de netbeheerder dat zou doen. Werkzaamheden van de meterkast door Zon7... Prijs is prima, monteurs ook. Adviseur en organisatie kan stukken beter, meterkast moest aangepast worden, adviseur zei dat de netbeheerder dat zou doen. Werkzaamheden van de meterkast door Zon7 waren in de offerte niet erg duidelijk voor een gemiddelde consument, en de netbeheerder deed alleen de meter en niet de groepenkast die ook aangepast moest worden. Zon7 deed ook niet dat deel van de groepenkast waardoor we een extra onvoorziene kostenpost hadden van 1000+ euro. Ook de schouwer heeft dit niet aangegeven. Afgezien van het onvolledige advies van de offerte, was Zon7 ook niet bereid een deel van deze onvoorziene kosten tegemoet te komen. Ook organisatorisch niet op orde, terwijl Zon7 wist dat de groepenkast nog niet geschikt was voor de panelen, en de werkbrief nog niet aangepast was met ons commentaar, stonden de monteurs toch ineens op de stoep... Veel ruimte voor verbetering mogelijk bij Zon7. Ik hoop dat ik ze niet nodig heb voor de garantie.

Geachte klant,
Spijtig te vernemen dat u er zo tegenaan kijkt. Wij hebben u van alle te nemen stappen tijdig op de hoogte gebracht: bij wie u de 1 fase om kon laten zetten in 3 fase en bij wie u de meterkast kon laten aanpassen. Dit alles is steeds door ons tijdig en volledig gecommuniceerd. Garanties zijn uiteraard via SGZE afgegeven aan u, dus dat zit extra goed voor u als consument.
Wij danken u voor uw aanschaf en zijn zeer verheugd dat e.e.a. naar tevredenheid functioneert.
Team ZON7.

Frank

Wat betreft de netheid van de installatie ben ik zeer ontevreden.
Verkooptraject ging soepel.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Joost van der Toorn

Redelijk goed ervaring. Eenmaal de opdracht geplaatst merk je wel dat je minder in positie bent, er is geen echte gelijkwaardigheid.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw kritische noot. Dit nemen wij zeker ter harte in het continue verbeteren van onze dienstverlening. Wij zijn blij dat de panelen goed geïnstalleerd zijn en wensen u veel zonuren toe.
Team ZON7.

JW van Ede

Goed bedrijf maar de comminicatie kan iets beter

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Henri (en Santa) Jansen

Correct, betrouwbaar, prima support.

Met...