ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

jjg oud

Duidelijke aanpak van hoe ,wat,wanneer gebeurd,erg prettig

Reactie ZON7:

Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige... Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige groet, Team ZON7

De verkopers zijn snelle jongens, waar in het begin geen probleem is.
De installateurs zijn fantastische kundige mannen.

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Team ZON7

Ingrid Hoekstra

Hele goede communicatie. Korte lijnen.

Uitstekend

Reactie ZON7:

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige... Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige groet, Team ZON7

Positief

Reactie ZON7:

Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met... Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met zonnige groet, Team ZON7

2 weken geleden zijn mijn zonnepanelen geïnstalleerd.
Alles is naar wens verlopen.
Ik ben heel tevreden.

Reactie ZON7:

Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw... Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Team ZON7

Duidelijk en goed. Helder in communicatie en offertes, daarnaast zijn vragen en opmerkingen snel en goed opgelost. Uiteindelijk een perfecte installatie en nu een maand aan de app geplakt om te... Duidelijk en goed. Helder in communicatie en offertes, daarnaast zijn vragen en opmerkingen snel en goed opgelost. Uiteindelijk een perfecte installatie en nu een maand aan de app geplakt om te kijken wat de oplevering is.

Neggers

De uitgevoerde werkzaamheden, zijn perfect de ondersteuning ook.
Ik wacht aleen nog op schade afhandeling ,van gemaakte schade tijdens montage.

Prima ervaring. No-nonsense communicatie in de offerte/aankoop fase. Bijzonder goedgehumeurd en kundig installatie-team.