ZON7

Kennis van de adviseur

Zonneveld

Zeer deskundig en klantgericht

Reactie ZON7:

Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met... Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met zonnige groet, Team ZON7

Keurig net bedrijf

Reactie ZON7:

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige... Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige groet, Team ZON7

Een fijn bedrijf die de afspraken goed na komt.

Beste klant,

Raymond

1 woord; Uitstekend!

beste klant,

Hartelijk dank. U mooie omschrijving!

Team ZON7

Nico Van dijk

Een goed en vriendelijk bedrijf en komt de afspraken na.

Reactie ZON7:

Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw... Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Team ZON7

w. berendsen

Ik zal een kopie van de verzonden mail sturen nadat de installatie was opgeleverd:
Beste mensen,

Ik wil toch het een en ander kwijt.

1. In het voorstadium van de...
Beste mensen,

Ik wil toch het een en ander kwijt.

1. In het voorstadium van de installatie bij de beoordeling van legging van zonnepanelen en de bekabeling, vroeg ik om rekening te houden met het feit dat de woning een vakantiewoning is en niet permanent bezet is. Er was geen enkelen mogelijkheid om met de datum te schuiven. De betreffende schouwer antwoord denigrerend dat hij zich graag in tweeën wil splitsen maar dat dat weer moeilijk is met het dak op gaan.
Ik vind het onbeschoft. Er was geen enkele coulance met betrekking tot meedenken. Ik heb toen 350 km heen en weer gereden om aanwezig te zijn voor een schouw van een uur. Extra kosten voor mij?? Reken zelff maar uit.

2. Voor de plaatsing van de panelen wordt gevraagd enkele dakpannen in reserve te hebben. Daar heb ik geen moeite mee. Een paar denk ik dan, dat zullen er wel twee of drie zijn, so what.
Wel heb ik er moeite mee dat er dan welgeteld 18 dakpannen sneuvelen. Ik heb toen de installateurs bezig waren en er permanent dakpannen naar beneden rammelende, aangegeven dat ze duidelijk voorzichtiger moesten zijn en een andere oplossing moeten zoeken. Bij de eerste helft van de plaatsing sneuvelden er 12 dakpannen. Pannen vallen, doordat men totaal zonder beleid over het dak loopt, naar beneden. Er is niemand die een hand uitsteekt om de pannen op te vangen, hetgeen makkelijk had gekund. Ik heb zelf op een gegeven moment twee dakpannen opgevangen. Als je ze laat gaan vallen ze gewoon op de keien. Jammer dan, is de conclusie.
De type pan is de oude holle, bijna niet meer verkrijgbaar. Ik betaalde € 3,- per pan om een schuur in dezelfde stijll op te bouwen. Dat waren ook mijn reserve pannen die ik graag had gebruikt voor een opslag van brandhout.
Bij het tweede deel van de opbouw, aan de andere kant van het dak heb ik gevraagd om een andere aanpak. Er is mij verteld dat ze gingen overleggen. De persoon die binnenshuis die de inverter had geplaatst heeft daarna meegeholpen met het plaatsen van de panelen. Tot een andere aanpak heeft het niet geleid, wel sneuvelden er minder dakpannen doordat er minder hen weer gelopen moest worden.
Bijzonder storend was dat bij het sneuvelen van een volgende dakpan triomfantelijk geroepen werd “daar gaat de volgende dakpan”. Het interesseert de monteurs geen snars of het mij drie euro meer of minder kost.

Ik heb zelf jarenlang leiding gegeven aan de serviceafdeling van SEW Eurodrive. Service mensen zijn het gezicht van de firma waar ze voor werken. Klantvriendelijkheid is dan ook iets dat zij hoog in het vaandel moeten hebben staan. Bij uw firma is dat gegeven totaal niet aanwezig. Ik wens u veel beterschap.

Reactie ZON7:

Geachte klant, Wij hebben uw klacht wel degelijk serieus genomen en u daarover via email geïnformeerd. Het is spijtig dat u zich op dit platform zou uit, echter respecteren wij uw visie. Zoals... Geachte klant, Wij hebben uw klacht wel degelijk serieus genomen en u daarover via email geïnformeerd. Het is spijtig dat u zich op dit platform zou uit, echter respecteren wij uw visie. Zoals gezegd zijn wij u tegemoet gekomen en hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw systeem. Hartelijk dank voor uw opdracht en wij wensen u veel succes! met zonnige groet, Team ZON7.

G. Booy

Vooral de contacten met (NAAM) hebben ons doen besluiten om met ZON7 in zee te gaan. Helaas ging het wat mis met de aanleg van de panelen, lekkage. Wel keurig opgelost, gaf wel even een negatief... Vooral de contacten met (NAAM) hebben ons doen besluiten om met ZON7 in zee te gaan. Helaas ging het wat mis met de aanleg van de panelen, lekkage. Wel keurig opgelost, gaf wel even een negatief gevoel en al met al na meer dan een week na de aanleg helemaal opgelost.

Laus Schilder

Afspraken goed nagekomen.Alles geregeld met energiebedrijf ,garantiefonds en btw teruggave.Installatie perfect.

H Gorter

Super snel en vriendelyk en goed gedaan
Tot nu toe dik tevreden.

Jan van der kooij

Heb goede ervaring,goed behandeld, en advies

Reactie ZON7:

Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige... Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige groet, Team ZON7