ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Cj van Berkel

Heel hulp aan hard werkende jongens

Mw. C. de Jong-Prins

Uitgebreide informatie en klantgerichte benadering.

Boes

Ik heb de gesprekken als plezierig ervaren. Bij latere vragen werd het wederom duidelijk uitgelegd. Kortom zoals het hoort.

Team ZON7
Beste Klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Wij waarderen zit zeer. Veel zonuren gewenst. Team ZON7
Dank u wel!

Henry

Vakbekwame monteurs. Keurig gemonteerd. Goede informatie vooraf en super afhandeling achteraf. Top

P.Dekker

Zeer correct geholpen, fijn dat er ook een afdeling is die je helpt met de btw teruggaaf.

Reactie ZON7:

Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw... Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Team ZON7

adk

Zeer goed

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Elly Stevens

Goede ervaring Netjes afgewerkt en kwamen de afspraken na

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!
Met zonnige groet,

M. Hanegraaf

Er wordt met veel aandacht gekeken naar de mogelijkheden, ook in dien dit achteraf niet blijkt te kunnen of gewijzigd dient te worden dan wordt hier door Zon7 uiterst deskundig en correct mee om te... Er wordt met veel aandacht gekeken naar de mogelijkheden, ook in dien dit achteraf niet blijkt te kunnen of gewijzigd dient te worden dan wordt hier door Zon7 uiterst deskundig en correct mee om te gaan door mee te denken in een oplossing.

Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Bathoorn

Zeer positief

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Met zonnige groet,

Erik Norder

Om vergelijkingen te maken heb ik bij Coolblue en Zelfstroom ook een offerte opgevraagd. Via Essent ben ik in aanraking gekomen met Zon7, vrijwel direct heeft Zon7 een offerte opgeleverd.
Prijzen en aantal totaal aantal kWh liggen bijelkaar, na wikken en wegen gekozen om bij Zon7 de offerte te tekenen.
Als ik geweten had dat na ondertekening de communicatie met het bedrijf moeizaam verloopt, had ik nooit getekend.

Enkele voorbeelden:
* Als je vragen per e-mail stelt, krijg je geen reactie meer terug;
* Je moet zelf het bedrijf bellen, om erachter te komen waarom ze 2 maanden niets vanzich hebben laten horen;
* Schouwing is geweest, reactie gegeven op het schouwplan. Geen enkele reactie komt er terug.
* In e-mails worden vergelijkingen gemaakt, zonder de vergelijking te maken;
* In reacties zitten te globale antwoorden, zoals iets eerder, iets later, heeft iets effect.
* Als je een e-mail krijgt vanuit Zon7, staat er 9 van de 10 keer in voor x datum reageren. Indien geen reactie dan kan de schouwing of plaatsing niet doorgaan.
* Panelen waren niet meer leverbaar, er werden andere panelen aangeboden. Er wordt niet verteld dat het legplan die uit de schouwing komt niet meer klopt omdat de afmetingen anders zijn.
* Implementatiebedrijf vroeg bij welk bedrijf ik de panelen had gekocht, op het antwoord Zon7, dan weten wij voldoende. Met andere worden het komt vaker voor dat legplan niet klopt.
* Medewerker implementatiebedrijf was erop tegen om kabel via kruipruimte te leggen. Dit was wel afgesproken tijdens schouwing;
* De RJ-45 connector op het netwerkkabel, is amateuristisch aangebracht;
* Je wordt door Zon7 meerdere malen voor het blok gezet, zonder dat de consequenties goed uitgelegd worden.

geachte klant,
Wij hebben u uiteraard verder geholpen achter de schermen.
Veel plezier met uw systeem.
team zon7