ZON7

Kennis van de adviseur

A Verhaar

Snel ,duidelijk gewoon goed

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Geachte klant,
Met zonnige groet,

L.J.C.M. Schoone

Doen wat ze moeten doen.
Goede informatie.
Redelijke prijs.

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Cj van Berkel

Heel hulp aan hard werkende jongens

Mw. C. de Jong-Prins

Uitgebreide informatie en klantgerichte benadering.

Boes

Ik heb de gesprekken als plezierig ervaren. Bij latere vragen werd het wederom duidelijk uitgelegd. Kortom zoals het hoort.

Team ZON7
Beste Klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Wij waarderen zit zeer. Veel zonuren gewenst. Team ZON7
Dank u wel!

Henry

Vakbekwame monteurs. Keurig gemonteerd. Goede informatie vooraf en super afhandeling achteraf. Top

P.Dekker

Zeer correct geholpen, fijn dat er ook een afdeling is die je helpt met de btw teruggaaf.

Reactie ZON7:

Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw... Beste klant, Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Team ZON7

adk

Zeer goed

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Elly Stevens

Goede ervaring Netjes afgewerkt en kwamen de afspraken na

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!
Met zonnige groet,

M. Hanegraaf

Er wordt met veel aandacht gekeken naar de mogelijkheden, ook in dien dit achteraf niet blijkt te kunnen of gewijzigd dient te worden dan wordt hier door Zon7 uiterst deskundig en correct mee om te... Er wordt met veel aandacht gekeken naar de mogelijkheden, ook in dien dit achteraf niet blijkt te kunnen of gewijzigd dient te worden dan wordt hier door Zon7 uiterst deskundig en correct mee om te gaan door mee te denken in een oplossing.

Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!