ZON7

Kennis van de adviseur

Ligtberg

Positief, benaderbaar, niet ingewikkeld

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Dekker

Prima, ging vrij vloeiend.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

van der schuit

Uitstekend gegaan allen de beloofde levertijd van 6-8 weken klopte niet waardoor is opgewekte energie mis ben gelopen

beste klant,
Helaas liet de vergunning voor de benodigde kraan erg lang op zich wachten. Wij betreuren dit net zo zeel als u....
Evengoed wensen wij u veel zonuren toe!
Team ZON7.

Mattijs Möller

Contact verliep prima en vlot. Snelle levering&plaatsing mogelijk.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Tom van As

Positief met wat aandachtspunten (nu ben ik ook niet de makkelijkste klant). De prijs was goed en de panelen zijn door een gelukkig vrij snel geïnstalleerd.

G.Bien

Snelle en correcte communicatie

Linschoten

Het zal kort en krachtig zijn, tot nu toe goed

Dank voor uw reactie!

Ad Jongenelen

Prima bedrijf, doen wat ze zeggen!

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Beste klant,
Met zonnige groet,

Bert Wassink

Zeer positief

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw mooie review!

particulier

De eerste indruk was prima, doch bij het regelen van minderwerk had ik duidelijk een verschil van mening inzake de prijs van het minderwerk. Uiteindelijk ben ik wel onder protest hier mee akkoord... De eerste indruk was prima, doch bij het regelen van minderwerk had ik duidelijk een verschil van mening inzake de prijs van het minderwerk. Uiteindelijk ben ik wel onder protest hier mee akkoord moeten gaan.