ZON7

Kennis van de adviseur

Oude Luttikhuis

Snelle reacties op vragen

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

B.W.Nicolay

Prettige mensen om mee te werken, heel voorkomend en snel werkend.

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

Heijster

Heel goed, alles vlotjes verlopen??

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

TekkNet

Meedenkend, niet opdringerig, niet te duur.

Met zonnige groet

Rick de Jong

Goed contact via de mail gehad
En top installatie team 4 man sterk en binnen 2 uur kompleet systeem met 10 panelen geïnstalleerd ?

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

M. Wong

Bij het bespreken van de offerte dacht de heer (NAAM) goed mee met de opstelling van de panelen. Ook gaf (NAAM) een goede toelichting welke opties er waren en een passend advies. Dit alles vonden... Bij het bespreken van de offerte dacht de heer (NAAM) goed mee met de opstelling van de panelen. Ook gaf (NAAM) een goede toelichting welke opties er waren en een passend advies. Dit alles vonden wij erg fijn waardoor wij akkoord zijn gegaan met de aanschaf van de panelen bij zon7. Ook de nazorg was heel fijn, waarbij onder andere gevraagd werd of wij inlog gegevens hadden waarmee je diverse gegevens over de panelen kon raadplegen.

Teunisse

Goed en degelijk.

Geachte klant
Hartelijk dank voor uw reactie. De app is via android en i-phone uiteraard gewoon te downloaden. Onze afdeling support kan u hierin eventueel voorzien van informatie.
Veel...
Geachte klant
Veel zonuren toegewenst!

Tolhuis

Heel goed

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Vermeulen

Zeer goed

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

J.R.Gerrits

Alles werkt prima. Snelle aanleg We zijn goed tevreden.

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!