ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Erik

Bette offerte, alles goed uitgelegd, alles wordt geregeld en ook zeer snel de panelen op het dak.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

a vos

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...

W Klomp

Een goed bedrijf Prima Vakmensen Goed Advies

Met zonnige...

Meino Draaistra

Afspraken worden nagekomen, mooie panelen.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Terlouuw

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Yvonne de Jonge

Top! Informatief, snel en duidelijk

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Theo Hagtingius

Doen wat ze afspreken en beloven!
Goede nazorg en persoonlijke communicatie.

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Matthijs

Kwalitatief goede installatie en adviezen

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Kok

Zeer professioneel, vriendelijk en duidelijk

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!