ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Busstra

Ben geschrokken van de leidingen via de buitenmuur van mijn buren en naar de zolder, het is om te huilen zo lelijk!!!!
Ik vindt dit heel erg
Mijn buurman heeft ook gebeld met Zon7 en ik...
Ik vindt dit heel erg
Mijn buurman heeft ook gebeld met Zon7 en ik hoop dat ze dit gaan herstellen, het is echt antie reclame verschrikkelijk.

Reactie ZON7:

Beste Klant, indien u ontevreden bent kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling en zullen wij samen met u kijken naar een passende oplossing. Uw buurman is geen partij in deze, het is... Beste Klant, indien u ontevreden bent kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling en zullen wij samen met u kijken naar een passende oplossing. Uw buurman is geen partij in deze, het is tenslotte uw woning!
Wij vernemen graag uw reactie op onze afdeling Service!
met zonnige groet,
Team ZON7.

P.W. de Rijk

Goede ervaring, goede communicatie

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!

Jan van Dortmont

Goede, duidelijke en snelle communicatie.

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Azulai

Uitstekend

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

Arie Bakker

Zeer goed

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel veel zonuren gewenst.

Nicolina

Ontzettend goed

Kees

Ervaring is positief. Snelle communicatie, vakkundige mensen.
Ervaring is positief. Snelle communicatie, vakkundige mensen.
Verbeterpunt: Schouwer en installateurs kennen elkaar niet en hebben soms ander idee voor oplossing/uitvoering. Laat ze rechtstreeks met elkaar communiceren

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Spanhaak

Erg plezierig

H.Blijham

Netjes en correct

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Geert van Ek

Prima levering en installatie van goede panelen

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zullen de door u aangegeven aanbevelingen ter harte nemen en met betrokkenen bespreken.
Veel succes met uw mooie systeem!