ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

N.Krol

Was prima, goed benaderbaar, duidelijk en snelle reactie, verder goed werk .

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.

Hermsen

Uitstekend! Allemaal mensen die weten waar het om gaat, ze denken met je mee en zijn vriendelijk en netjes.

J.vreriks

Prima service. Duidelijke informatie en bijzonder prettige tel.kontakt

Vegter

Snel met installeren etc

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

emmy giethoorn

Prettige ervaring. Goed geholpen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Zon7

Degelijk snel goed gepland

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier gewenst met uw systeem!

A.P. Koek

De communicatie werkt erg goed, er wordt ook goed geluisterd naar de wensen v/d klant

Met...

Tom Nijssen

Goed maar kan beter.

Geurts G

Goed geregeld

Bernard Kappers

Offerte was niet duidelijk; misleidend op sommige punten nl.
Offerte was niet duidelijk; misleidend op sommige punten nl.
Nadat de offerte is uitgebracht en geaccepteerd bleek opeens dat de zekering van 3 x 25 A naar 3 x 35 A zou moeten veranderen (Kosten!) Ook bij de schouwing is dit niet genoemd!!
Alternatief: een systeem met minder capaciteit. ( waarschijnlijk niet voldoende voor het verbruik)
Dat de gehele BTW teruggevorderd zou kunnen worden is misleidend. De korte methode is slechts van toepassing bij een BTW van max € 2500,-

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen om onze dienstverlening te optimaliseren. Wij hebben met u geconcludeerd dat het systeem uiteindelijk perfect is opgeleverd en naar uw tevredenheid functioneert.
Wij danken u voor de opdracht en het vertrouwen.
Team zon7