ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Ton Bello

Prima bedrijf, die haar afspraken nakomt!

Goedemiddag,
Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken!
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...
Goedemiddag,
Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!

Willering

Prima met informatie en komen afspraken uitstekend na.

Beste klant,
Goede service is wat wij hoog in het vaandel hebben staan. Wij waarderen het dat u dit ook als zodanig heeft ervaren.

Ahmed

Alles is goed en netjes gedaan, geen klachten.

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.

M Slooijer nijverdal.

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering uitmuntend ,zeer correcte werknemers bij de plaatsing, niet de goedkoopste, maar wel goed .

Vreriks

Zeer tevreden en meer dan voldoende informatie .
Prettige binnendienst bij telefonisch kontakt.
Prima service na plaatsing

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...

Paulsmith

Goed matig

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.
Team ZON7
p.s. uw heeft als het goed...
Team ZON7
p.s. uw heeft als het goed is het instruciteboekje bij de installatie ontvangen.

Overdijk

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

Nvt

Goed, vriendelijk, snel contact

Met...

J.R.Stoffels

Goede voorlichting, goede informatie,goed advies

Jolanda Weber

Contact was goed, vriendelijk en duidelijk. Wij konden met onze vragen altijd bij hun terecht, was erg prettig.