ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Fam. van der Veen

Prima bedrijf alles goed geregeld

Van der Meer

Na verscheidene offertes vergeleken te hebben kwam bij ons prijs/kwaliteit technisch Zon7 het beste uit de bus. Een uiterst prettig gesprek gehad met Cor, die ruim de tijd nam en antwoord had op alle vragen.

Zo was ook het contact met de schouwer en de installateurs zeer prettig en professioneel. Qua advies waar de omvormer het beste zou kunnen komen tot aan de staat van het dak(lood).

Ik zou ze absoluut aanbevelen bij vrienden en kennissen.

J.G. Mulder

Met uw adviseur Ricardo Keller heb ik uitstekende contacten gehad; afspraak was altijd afspraak: TOP! Met de monteurs had ik, jammer genoeg, wat minder goede ervaringen. Dat zal ik als volgt... Met uw adviseur Ricardo Keller heb ik uitstekende contacten gehad; afspraak was altijd afspraak: TOP! Met de monteurs had ik, jammer genoeg, wat minder goede ervaringen. Dat zal ik als volgt verduidelijken. We kregen de indruk dat ze zo snel mogelijk weer wilden afreizen. Bij het afscheid nemen werd nog wel even gevraagd of er onzerzijds nog vragen waren en werd ons de prospectus uitgereikt, die later de verkeerde bleek (onze omvormer kwam daar niet in voor). Via Ricardo ben ik alsnog in het bezit gesteld van de juiste. Als die prospectus eerder was uitgereikt hadden we daarover kunnen praten. Op mijn vraag of men nog even wilde kijken of het lood om de schoorsteen van de open haard niet te veel was weggezakt werd direct geantwoord: is allemaal goed (ik had mijn twijfels omdat de heer Baron, de schouwer, mij erop had gewezen en geadviseerd om de monteurs te vragen of ze daar even naar wilden kijken (ik had o.a. lood wat er zo ondergeschoven kon worden); verder had ik gevraagd of ik even op de ladder mocht staan om nog wat vuil uit de kleine goot aan de voorzijde te scheppen (een kwestie van 10 minuten); in eerste instantie werd mij gezegd, zodra wij klaar zijn geven wij een seintje. Toen men de ladder wilde opruimen herinnerde ik de
oudste manier aan de afspraak. Het antwoord was: is niet nodig er zit weinig rommel in. Tenslotte is men in de haast vergeten een dakpan terug te leggen. Ik heb een foto toegestuurd waarop e.e.a. inzichtelijk is gemaakt.

Schouten

Prima bedrijf. Accuraat en komt afspraken stipt na.

G. v. Oers

Goed en duidelijk

D . Posthuma

Erg plezierig in omgang en goed advies van de adviseur

peter van der ster

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

k.kia

Super tevreden, van maken van plan tot uitvoeren ervan. top geregeld.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Met zonnige groet,

Mark

Prima bedrijf welke gebruik maakt van goede 3e partijen (schouwers/monteurs).

Prima bedrijf welke gebruik maakt van goede 3e partijen (schouwers/monteurs).

Offerte traject goed in de gaten houden. Er was geoffreerd op een schuin bitumen dak. Dit was echter volgens de schouwer niet mogelijk, waardoor het platte dak gebruikt zou gaan worden. Dit bracht meerkosten met zich mee, waarvan Zon7 het merendeel op zich genomen heeft.

Ik moest er daarnaast wat achteraan zitten om een afspraak te krijgen na de schouwing, maar installatie verliep verder soepel.

Monteurs (EWiS) werken netjes en gestructureerd. En on the job training ging goed en werd uitvoerig gecontroleerd.

Uiteindelijk meer dan tevreden over de werkzaamheden, tarief en de manier waarop dit gegaan is.
Alleen nog afwachten of ze de BTW teruggave goed regelen.

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

nvt

Snelle service. Ons werd gevraagd hoe we bepaalde dingen wilden: alles werd keurig volgens onze wensen uitgevoerd.

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.