ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Gert Liewes

Goede ervaring. Duidelijke communicatie.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw bericht. Veel plezier gewenst met uw systeem.

Team ZON7!

Contact, bereikbaarheid en installatie zijn prima bevallen.

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

asijee

Afspraak wordt prima nagekomen.

Reactie ZON7:

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige... Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe! Met zonnige groet, Team ZON7

Zonder meer positief: duidelijke propositie, heldere communicatie, afspraken nagekomen.

Reactie ZON7:

 Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht!...  Goedemiddag, Wij danken u voor deze mooie review. U geeft precies aan waar wij ons elke dag hard voor maken! Veel succes met uw zonnestroomsysteem en bedankt voor de mooie opdracht! Met zonnige groet, Team ZON7

Sander

Heel jammer

Reactie ZON7:

Geachte klant, Wij delen uw mening dat het jammer is u niet te kunnen voorzien van zonnepanelen. Het moet echter wel mogelijk zijn de panelen veilig, netjes en goed te monteren. Helaas was dat... Geachte klant, Wij delen uw mening dat het jammer is u niet te kunnen voorzien van zonnepanelen. Het moet echter wel mogelijk zijn de panelen veilig, netjes en goed te monteren. Helaas was dat bij uw dak niet mogelijk. Dank voor uw vertrouwen in ZON7.

Correct, snel en altijd bereikbaar voor vragen.

Beste Klant,

Team ZON7

Prima bedrijf om zonnepanelen bij aan te schaffen

Reactie ZON7:

Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige... Beste klant, Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom! Met zonnige groet, Team ZON7

A Hamers

In juli 2018 zonnepanelen geplaatst. Destijds super tevreden.
Eind 2019 mijn buurman geadviseerd om ook een offerte bij Zon7 aan te vragen.
De voordelen van Zon7 deden hem besluiten ook...
In juli 2018 zonnepanelen geplaatst. Destijds super tevreden.
Eind 2019 mijn buurman geadviseerd om ook een offerte bij Zon7 aan te vragen.
De voordelen van Zon7 deden hem besluiten ook voor Zon7 te kiezen. De zekerheden die Zon7 biedt en zelfs de prijs, zijn doorslaggevend geweest.
Installatie volgde in januari 2020.
Door een lekkage op 't (plat) dak bij mij, moest er een paneel verplaatst worden. Dit werd als gratis service uitgevoerd ten tijde van het installeren bij de buurman van bovengenoemde panelen.
Door het aanmelden van de buurman ontving ik een week later al de ' premie' hiervoor.
Dus ja, super leverancier.

Reactie ZON7:

Hartelijk dank voor uw aardige reactie. Het was wederom prettig zaken doen met u!

Met zonnige groet,

Marijn

Goed in het maken van afspraken en goed in het nakomen ervan.

Hanneke Hermskerk

Prettig en duidelijk

Beste klant,

U ook hartelijk dank voor de prettige samenwerking. Veel plezier met uw systeem!