ZON7

Vakkundigheid monteurs
Website
Kennis van de adviseur

Admiraal

Helaas door slechte weer in 2 dagen. Maar goed verlopen.

Dijkstra

Prima geregeld !

Aad Hollander

Super vriendelijk en competent

Postma

Zeer goed

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!

j kok

Had het anders verwacht

Reactie ZON7:

Wij betreuren het dat u e.e.a zo heeft ervaren. Wij hebben de ontstane problemen en de bijhorende kosten voor onze rekening genomen. Dat lijkt ons het minste dat we voor onze klanten kunnen... Wij betreuren het dat u e.e.a zo heeft ervaren. Wij hebben de ontstane problemen en de bijhorende kosten voor onze rekening genomen. Dat lijkt ons het minste dat we voor onze klanten kunnen doen.
Veel plezier gewenst met uw systeem.

Arjan de Rooij

Professioneel en kundig

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!

Van de Giessen

Deskundig, goede communicatie, ontzorgen veel, kundige monteurs

Geachte klant,
wij nemen uw aanbeveling uiterst serieus en zullen dit intern met de betrokkenen bespreken. Wij wensen u uiteraard veel zonuren toe.

Verweij

Update 19/08:

Nav onderstaande reactie telefonisch contact gehad met de leidinggevende waarover ik sprak in onderstaande recensie, J. Anemaet.

Puntsgewijs onderstaande...
Update 19/08:

Puntsgewijs onderstaande doorgenomen. Conclusie is dat op enig moment onderstaande eigenlijk een optelsom is.

Verwonderpunten met elkaar doorgenomen. Enkele gaat men uitzoeken, bv veiligheid op het dak.

INSTALLATIE IS PRIMA GELUKT. DAAR GEEN OPMERKINGEN OVER. DAT WERKT NAAR BEHOREN/GOED.

Originele reactie.:

Redelijk.

-Post-it voor zsm installeren niet gelukt. Gewoon de 8 weken zoals genoemd op site
-onduidelijkheid over offerte vwb burenkorting. Ondanks telefoontje van mijn zijde voor duidelijkheid is nooit op teruggebeld
-klantaanbrengen 10€/paneel is niet gehonoreerd.
-standaard brief na afloop is wellicht goed om nog eens te bedenken of deze verstuurd moet worden
-installateuts werken niet veilig op dak
-op moment van installatie komt er 100 € bij voor schakelaar in meterkast....
-monteurs werken op basis van installatie, zijn iedere dag om 1330 uur thuis. Wanneer het uitloopt is met chagrijnig....
-met schouw is men niet op dak geweest!!
Hierdoor de paneen op portrait ipv landscape...dat paste niet
-moet een kraan komen voor waardoor tijd verloren is gegaan. Had op voorhand een pannenlift gehuurd kunnen worden...had voorkomen kunnen worden door betere schouw.
Doordat kraan moest komen kon men niet vooruit op dak, verloren tijd, chagrijnige monteurs die onderling ook niet lekker samenwerkten.
-men wilde na plaatsen de burenkorting schrappen....om met ons mee te denken...nog nooit meegemaakt zoiets!!!!! Burenkorting zou in offerte verwerkt zijn..

Het niet terugbellen door de leidinggevende van de verkoper is eigenlijk nog wel toppunt.

M. de Vries

Goed geadviseerd, vlotte administratieve afhandeling en installatie. Vriendelijk, netjes en bekwaam.

Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!