Reviews

ZON7

8.6 / 10
1053 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Duidelijkheid van de offerte
8.8/10
Ervaring met schouwing
8.2/10
Vakkundigheid monteurs
8.8/10
Website
8.4/10
Kennis van de adviseur
8.6/10

1053 Reviews

Tissingh

8/10

Goed

Reactie ZON7:

Beste Klant,
Hartelijk dank!
Team ZON7


B. Moerbeek-Schmetz

8/10

Het plaatsen van zonnepanelen is correct en netjes uitgevoerd.

Reactie ZON7:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!
Team ZON7


Eric

8/10

Zeer goed

Reactie ZON7:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen. Veel succes en veel zonuren gewenst!
Team ZON7


peter34ever

9/10

Duidelijke offerte, Professionele installatie

Reactie ZON7:

Beste Klant,
Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier met uw zonnestroomsysteem.
Team ZON7


Wim Lubbers

10/10

Ik ben zeer tevreden over het voortraject,goede uitleg over alles. De uitvoering was zeer goed, keurige monteurs die zeer vakkundig te werk gingen. Kortom een tevreden klant.

Reactie ZON7:

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met zonnige groet,
Team ZON7


Miranda

10/10

Een zeer positieve ervaring.

Reactie ZON7:

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met...
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij waarderen het als onze klanten zie positief uitlaten over ons. Wij danken u voor de mooie opdracht en wensen u veel zonuren toe!
Met zonnige groet,
Team ZON7


Kerim Kaya

10/10

Ervaring was goed het werd netjes afgeleverd en gemonteerd, tevreden

Reactie ZON7:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Uw aanbevelingen zullen wij ter harte nemen.
Veel zonuren toegewenst!
Team ZON7!


Wesley Schutte

1/10

5 uur geleden
Waardeloze after-sales. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Schouw was amateuristisch.
Systeem was niet (juist) aangesloten op de wifi.
Plaatsing...
5 uur geleden
Waardeloze after-sales. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Schouw was amateuristisch.
Systeem was niet (juist) aangesloten op de wifi.
Plaatsing panelen was eveneens amateuristisch (onnodig ver naar de rand vh dak waardoor ze onnodig schaduw pakken).
Btw service was onvolledig, ik had niet het volledige bedrag teruggekregen.

Veel spijt van mijn keuze voor Zon7!

Reactie ZON7:

Geachte klant,
Wat spijtig te vernemen dat u zich op deze wijze uit over onze dienstverlening. Wij hebben e.e.a. wat genuanceerder ervaren: het technisch schouwrapport is met u tijdig gedeeld en...
Geachte klant,
Wat spijtig te vernemen dat u zich op deze wijze uit over onze dienstverlening. Wij hebben e.e.a. wat genuanceerder ervaren: het technisch schouwrapport is met u tijdig gedeeld en wij hebben hierop van u geen terugkoppeling gekregen. Het systeem kon niet communiceren met uw intern wifi-signaal omdat dit te zwak was in uw huis. Wij hebben op uw verzoek het systeem later nog 10 cm opgeschoven. De BTW service heeft te maken met het feit dat u helaas vergeten bent om de aanbetalingsnota op te geven. Wij helpen daarom graag onze klanten om dit soort zaken te voorkomen.
Wij wensen u uiteraard heel veel plezier met uw systeem.


Wes Schutte

1/10

Waardeloze after-sales. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Schouw was amateuristisch.
Systeem was niet (juist) aangesloten op de wifi.
Plaatsing panelen was eveneens...
Waardeloze after-sales. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Schouw was amateuristisch.
Systeem was niet (juist) aangesloten op de wifi.
Plaatsing panelen was eveneens amateuristisch (onnodig ver naar de rand vh dak waardoor ze onnodig schaduw pakken).
Btw service was onvolledig, ik had niet het volledige bedrag teruggekregen.

Veel spijt van mijn keuze voor Zon7!

Reactie ZON7:

Geachte klant,
Wat spijtig te vernemen dat u zich op deze wijze uit over onze dienstverlening. Wij hebben e.e.a. wat genuanceerder ervaren: het technisch schouwrapport is met u tijdig gedeeld en...
Geachte klant,
Wat spijtig te vernemen dat u zich op deze wijze uit over onze dienstverlening. Wij hebben e.e.a. wat genuanceerder ervaren: het technisch schouwrapport is met u tijdig gedeeld en wij hebben hierop van u geen terugkoppeling gekregen. Het systeem kon niet communiceren met uw intern wifi-signaal omdat dit te zwak was in uw huis. Wij hebben op uw verzoek het systeem later nog 10 cm opgeschoven. De BTW service heeft te maken met het feit dat u helaas vergeten bent om de aanbetalingsnota op te geven. Wij helpen daarom graag onze klanten om dit soort zaken te voorkomen.
Wij wensen u uiteraard heel veel plezier met uw systeem.
Team ZON7.


L. Erdman

9/10

Zeer tevreden van begin tot het eind, alles prima geregeld

Reactie ZON7:

Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige...
Beste klant,
Wat leuk om te vernemen dat u tevreden bent over onze werkwijze. Wij danken u voor het vertrouwen in ZON7 en wensen u veel plezier met uw eigen opgewekte stroom!
Met zonnige groet,
Team ZON7